So what else is new?quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:26 schreef Sunjammer het volgende:
Ok, ik geef geen seintje als ik naar 't Bölke ga![]()
Ja, als hetero's het doen is het schattig, als homo's het doen hoor je steeds "ja, ze moeten ook altijd laten zien dat ze homo (ie. niet normaal) zijn!"quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:27 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Idd.. zat in de trein ook een keer tegenover zo'n setje dat uitgebreid aan het tongworstelen was
Jezus! Maak jij je daar druk om? Dat hetzelfde als je druk maken om onschuldige homograpjes.quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:26 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar soms wel dat je naar de Gay Pride (of Roze Maandag etc) toe "moet", "want je bent toch homo en dus moet daar heen want dat is belangrijk blablabla."
Nooit meegemaakt idd..quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:27 schreef Sunjammer het volgende:
Emoties zat, maar je wil geen uitbarsting meemaken
Goed punt. Flikker op met die normen, ik bepaal zelf wel waar ik aan voldoequote:Op vrijdag 2 december 2005 20:29 schreef Great_Expectations het volgende:
Extraverte mensen die vinden dat introverte mensen óók extravert moeten zijn..
Ochtendmensen die vinden dat avondmensen óók vroeg op moeten staan..
Waar bemoeien ze zich mee..
Ik lach soms zelfs keihard meequote:Op vrijdag 2 december 2005 20:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jezus! Maak jij je daar druk om? Dat hetzelfde als je druk maken om onschuldige homograpjes.
Ik kwam vandaag met een banaan de kantine inlopen, goed.. de reacties moeten voorstelbaar zijn
Wat mensen vinden dat ik "moet" doen boeit me niet.. ik lul ze op zo'n moment toch wel onder tafel
We zijn helaas niet allemaal gezegend met een grote bekquote:Op vrijdag 2 december 2005 20:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jezus! Maak jij je daar druk om? Dat hetzelfde als je druk maken om onschuldige homograpjes.
Ik kwam vandaag met een banaan de kantine inlopen, goed.. de reacties moeten voorstelbaar zijn
Wat mensen vinden dat ik "moet" doen boeit me niet.. ik lul ze op zo'n moment toch wel onder tafel
Roze Maandag is mi. net zo'n leuk feestje... eigenlijk nog iets leuker dan GP... mgoed.. iedereen moet zelf weten waar hij/zij heen gaatquote:Op vrijdag 2 december 2005 20:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Roze Maandag boeit mij dus totaal niet.. GP ga ik alleen omdat IK het een leuk feestje vind
Nee, ik maak me er niet druk om, ik gaf slechts antwoord op de vraag van Wonderer. Is er "sociale druk" om naar de Gay Pride te gaan? Ja die is er. Maak ik me daar druk om? Nee, dat doe ik niet.quote:
Joh.. over die banaan heb ik een paar rake opmerkingen met een homotintje terug geketst naar m'n collega's..quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik lach soms zelfs keihard mee
Ik heb ook niet echt een grote bek hoor.. denk ik..?quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
We zijn helaas niet allemaal gezegend met een grote bek
Ik vond Roze Maandag leuker, eigenlijk, maar dat was meer omdat ik allemaal leuke jongens van FOK ontmoettequote:Op vrijdag 2 december 2005 20:32 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Roze Maandag is mi. net zo'n leuk feestje... eigenlijk nog iets leuker dan GP... mgoed.. iedereen moet zelf weten waar hij/zij heen gaat
En dát vind ik dus grote flauwekul. Die Gay Pride draagt 0,0 bij aan mijn vrijheid. Helemaal niets.quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:31 schreef error het volgende:
datgene wat mede jouw vrijheid mede bepaalt
We moeten allemaal emotiloos loos worden zoals in Equilibrium..quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:33 schreef DennisMoore het volgende:
Mensen die een afscheidszoen op 't perron extravert vinden..
Als je iemand onder tafel kan lullen... de keren dat mij dat gelukt is, zijn op een hand te tellen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:33 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb ook niet echt een grote bek hoor.. denk ik..?
En daar maak je dus een enorm grote denkfout. Heb je enig idee van 'de geschiedenis van de homoseksualiteit in Nederland'?quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:34 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En dát vind ik dus grote flauwekul. Die Gay Pride draagt 0,0 bij aan mijn vrijheid. Helemaal niets.
Ik denk dat je er toch wel naast zit hoor. 't is wel opvallend dat Nederland één van de sterkste homobewegingen van de wereld heeft en dat we in Nederland op het gebied van gelijke rechten voor homo's en tolerantie enzo wereldwijd voorop lopen..quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:34 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En dát vind ik dus grote flauwekul. Die Gay Pride draagt 0,0 bij aan mijn vrijheid. Helemaal niets.
GMTAquote:Op vrijdag 2 december 2005 20:36 schreef error het volgende:
[..]
En daar maak je dus een enorm grote denkfout. Heb je enig idee van 'de geschiedenis van de homoseksualiteit in Nederland'?
*wonderer dat nu wel heeft* Ondanks fouten en incompleetheid was de homo-encyclopedie wel een tof boek.quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:36 schreef error het volgende:
[..]
En daar maak je dus een enorm grote denkfout. Heb je enig idee van 'de geschiedenis van de homoseksualiteit in Nederland'?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |