Het gaat om wederzijds respect enzo...quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:07 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Laat de gemiddelde fokker eerst maar eens in het homo-topic durven posten..
Ik kan het inderdaad ook niet.. na een uur ben ik het zat en ga ik weer zitten msnen ofzoquote:Op vrijdag 2 december 2005 20:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Film kijken in je eentje sucks..
En dat terwijl ik een Pathé Unlimited pas heb, wat dvdboxen hier heb liggen..quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:10 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik kan het inderdaad ook niet.. na een uur ben ik het zat en ga ik weer zitten msnen ofzo
quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:12 schreef Blubberzwijn het volgende:
kan het kwaad als je nog half ziek bent om in de sauna te gaan?
en vlarp wat ben je wijs vanavond
Je hoeft toch niet alleen te gaan?quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
En dat terwijl ik een Pathé Unlimited pas heb, wat dvdboxen hier heb liggen..![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:13 schreef Sunjammer het volgende:
Zeg Vlarp, doe eens niet zo intelligent ok?
No, I can come down to your levelquote:Op vrijdag 2 december 2005 20:14 schreef Vlarp het volgende:
[..]![]()
Jaloers?
En damn wat post ik veel nu
Niemand wil, heeft tijd/geld etc..quote:
Pff..quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:15 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
No, I can come down to your level
Ik sleep Kreator wel weer een keer mee naar 't Bölke...quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:13 schreef Vlarp het volgende:
Neuh.. we moeten in het ideale geval gelijk oversteken..
Wie weet willen er wel mensen van fok?quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Niemand wil, heeft tijd/geld etc..![]()
Dan ga ik wel naar de kroeg hierquote:Op vrijdag 2 december 2005 20:16 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik sleep Kreator wel weer een keer mee naar 't Bölke....
Ik voel me na die kutdag van vandaag ook niet echt sociaalquote:Op vrijdag 2 december 2005 20:17 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wie weet willen er wel mensen van fok?
Nogal een herrie.quote:
Je hebt een auto. What's keeping you.quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:17 schreef Sunjammer het volgende:
Bölke, moet ik ook weer nodig eens heen
Time mostlyquote:Op vrijdag 2 december 2005 20:19 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Je hebt een auto. What's keeping you.
*kuch* Geef ff een seintje dan als je gaatquote:Op vrijdag 2 december 2005 20:17 schreef Sunjammer het volgende:
Bölke, moet ik ook weer nodig eens heen
Een andere keer mag vast ook welquote:Op vrijdag 2 december 2005 20:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik voel me na die kutdag van vandaag ook niet echt sociaal![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |