Ik wil ook niet meer terug. Al die kusjes en lievigheid.quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:47 schreef versabommie het volgende:
iK WIL NIET NAAR DE SC!!! d´r zijn allemaal vreemden voor me en dit is zo´n lekker veilig hoekje ...
Als je iemand gevonden hebt voor 't consult, sein me dan even in.quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:54 schreef M-en-A het volgende:
Zit al bijna te shaken hier..... zal wel nie van de alcohol zijn, maar vraag me inderdaad af wat we nu zonder het USG moeten.....
Kan ik hier consult aanvragen???![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:58 schreef M-en-A het volgende:
Nieuw lijstje:
Geregistreerde leden van het User Servival Game Afkick Centrum
Versabommie
M-en-A
APK
Snaptnix
Lijdt jij ook aan afkick verschijnselen???? Registreer je dan nu en zet je naam in de lijst hierboven
Klopt ben het helemaal met je eens.quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:56 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Als je iemand gevonden hebt voor 't consult, sein me dan even in.
Zit al hele tijd naar SC topic te staren, vraag me af wat ik daar moet gaan doen als ik dit niet heb als uitlaatklep voor het offtopic gebeuren en het gedol (vooral na het schrijven van streamverslagen erg prettig)
Ik geef APK +2quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:58 schreef M-en-A het volgende:
Nieuw lijstje:
Versabommie
M-en-A
APK 2
Snaptnix
Lijdt jij ook aan afkick verschijnselen???? Registreer je dan nu en zet je naam in de lijst hierboven
Ik stem M-en-A weg.quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:58 schreef M-en-A het volgende:
Nieuw lijstje:
Versabommie
APK
Snaptnix
Kondig dan even aan dat je gaat stemmen, ik was ook bezig.quote:
Ik wil Gert eruit gooien, kan iemand hem ff in de lijst zetten?quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:59 schreef APK het volgende:
[..]
Ik stem M-en-A weg.![]()
Deze keer wordt het meedogenloos!![]()
maakt niet uit, kan cuall het lekker uit gaan rekenenquote:Op vrijdag 2 december 2005 01:00 schreef APK het volgende:
[..]
Kondig dan even aan dat je gaat stemmen, ik was ook bezig.![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:59 schreef APK het volgende:
[..]
Ik stem M-en-A weg.![]()
Deze keer wordt het meedogenloos!![]()
zonder winaar maak ik het niet af!quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:02 schreef versabommie het volgende:
godver had al een stuk geschreven voor het eindfeest...gaat ook niet door![]()
Eindelijk was het dan zover, het einde van de BB SErvivalgame, en na eindeloos over en weer beledigen, wantrouwen, zwarte pieten en veel geslijm en rondgeneuk is er dan eindelijk een winnaar uit het huis gekomen. Nadat de kruitdampen waren gaan liggen strompelde een totaal verwarde Demins het huis uit met het schuim rijkelijk om de mond! Ruud kwam al voorrijden met het karretje maar ipv naast deze winnaar gaat hij voorin zitten. Ruud bekent later totaal in zijn broek te schijten voor iemand die geestelijk labieler is dan hijzelf. De golfkar rijdt de BB Feesttent in alwaar al de oudbewoners aanwezig zijn voor het grote eindfeest. Demins springt uit de golfkar, neemt een sprint en bespringt ChantalC om haar vervolgens een flinke lik over haar gezicht te geven. ChantalC beantwoord dit met een knal met de hak van haar schoen op het voorhoofd van Demins waarna Demins haar mee uit vraagt.
Bridgte en Ruud proberen bij diverse ex-bewoners een uitspraak te onlokken danwel een “diepte interview” echter de bewoners zijn te druk met zichzelf en hun huismaatjes. Kleintje heeft haar entree gemaakt in een sereen zwart nonnenkostuum, ze heeft zich na de zoveelste opmerking over haar online bilpartij aangemeld bij het klooster en hoop nu beoordeeld te worden op haar lengte. Gert is ook van de partij en inmiddels al redelijk aangeschoten is hij het middelpunt van een heuse catfight tussen Wicked Angel en zijn buitenliefje Day. De gescheurde kledingstukken vliegen in het rond als ware het gele bladeren bij een frisse herfstwind.
Het is tijd voor een stukje livemuziek, en bridget kondigt een verrassingsact aan. Peter6000 is na BB dermate doorgeslagen dat de doktoren de term Tanjafiel in het leven hebben geroepen. Hij zingt met een nep-buik voor zijn laatste hit: Sukkel, sukkel, sukkel,op je kop een pukkel. Een regelrechte carnavalskraker met gevoel voor timing!
quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:02 schreef versabommie het volgende:
Eindelijk was het dan zover, het einde van de BB SErvivalgame, en na eindeloos over en weer beledigen, wantrouwen, zwarte pieten en veel geslijm en rondgeneuk is er dan eindelijk een winnaar uit het huis gekomen. Nadat de kruitdampen waren gaan liggen strompelde een totaal verwarde Demins het huis uit met het schuim rijkelijk om de mond! Ruud kwam al voorrijden met het karretje maar ipv naast deze winnaar gaat hij voorin zitten. Ruud bekent later totaal in zijn broek te schijten voor iemand die geestelijk labieler is dan hijzelf. De golfkar rijdt de BB Feesttent in alwaar al de oudbewoners aanwezig zijn voor het grote eindfeest. Demins springt uit de golfkar, neemt een sprint en bespringt ChantalC om haar vervolgens een flinke lik over haar gezicht te geven. ChantalC beantwoord dit met een knal met de hak van haar schoen op het voorhoofd van Demins waarna Demins haar mee uit vraagt.
Bridgte en Ruud proberen bij diverse ex-bewoners een uitspraak te onlokken danwel een “diepte interview” echter de bewoners zijn te druk met zichzelf en hun huismaatjes. Kleintje heeft haar entree gemaakt in een sereen zwart nonnenkostuum, ze heeft zich na de zoveelste opmerking over haar online bilpartij aangemeld bij het klooster en hoop nu beoordeeld te worden op haar lengte. Gert is ook van de partij en inmiddels al redelijk aangeschoten is hij het middelpunt van een heuse catfight tussen Wicked Angel en zijn buitenliefje Day. De gescheurde kledingstukken vliegen in het rond als ware het gele bladeren bij een frisse herfstwind.
Het is tijd voor een stukje livemuziek, en bridget kondigt een verrassingsact aan. Peter6000 is na BB dermate doorgeslagen dat de doktoren de term Tanjafiel in het leven hebben geroepen. Hij zingt met een nep-buik voor zijn laatste hit: Sukkel, sukkel, sukkel,op je kop een pukkel. Een regelrechte carnavalskraker met gevoel voor timing!
quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
zonder winnaar maak ik het niet af!![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:02 schreef versabommie het volgende:
mag henkjansen trug? ik zou hem en zijn vrouw er graag nog een keer uit willen werken om maar niet te spreken over Kribbetquote:Op vrijdag 2 december 2005 01:06 schreef APK het volgende:
Nieuwe lijst:
Versabommie
APK (had twee punten van Bommie, dus terug)
Snaptnix
Gert
Kom maar weer op de lijst hoor Maurice & Anton, ik stem jullie er zo weer uit.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |