quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:41 schreef PH52 het volgende:
Ik zie dat de bejaardensociėteit weer heropend is ? Wat behelst de groepstherapie ?![]()
Daar moet je mee oppassen hoor, dan moet je wel goed blijven drinken.....quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:41 schreef demins het volgende:
Het maag-darm-stelsel werkt ook niet meer zoals ik gewend ben...![]()
Mag ni meer krijg ik op mn kop van de anti kusjes groepquote:Op vrijdag 2 december 2005 20:43 schreef PH52 het volgende:
[..]
Wat ? Ben je nu een ongelikte beer ? Doe us love !![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:42 schreef demins het volgende:
Ik reageer niet meer op prikkels van buiten af...![]()
Het heeft toch allemaal meer met me gedaan dan ik verwacht had!quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:18 schreef cuall het volgende:
[..]
Wonderbaarlijke genezingDay heeft zich hier minder opgehouden dus mogelijk minder besmet
![]()
Moe je daar drukken dan doet t hier pijnquote:Op vrijdag 2 december 2005 20:44 schreef demins het volgende:
Als ik hier druk, doet het daar pijn...![]()
Damn, moet je daar drukken, doet het tenminste hier geen pijn.quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:44 schreef demins het volgende:
Als ik hier druk, doet het daar pijn...![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:44 schreef lovebear het volgende:
[..]
Mag ni meer krijg ik op mn kop van de anti kusjes groep![]()
Day waarom hebben we drie winnaars?quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:45 schreef Day het volgende:
[..]
Het heeft toch allemaal meer met me gedaan dan ik verwacht had!![]()
Voel me zo leeg ineens!
Demins, hou 'ns op met dat Joost-gedrag! AANSTELLER!![]()
stiekem terug geeftquote:Op vrijdag 2 december 2005 20:46 schreef cuall het volgende:
[..]
..............ik mis de knuffels en de kusjes
geef ze lekker stiekum![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tnxquote:Op vrijdag 2 december 2005 20:50 schreef M-en-A het volgende:
[..]
ja hoor maar zal het nie verder vertellen![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:53 schreef M-en-A het volgende:
[..]
* M-en-A keken zogenaamd even de andere kant op
Als ik langzaamquote:Op vrijdag 2 december 2005 20:59 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ja met touwtje
Moet t toch ergens aan vasthouden tijdens t soppen
Doe maar gauw je oogje maar open danquote:Op vrijdag 2 december 2005 21:00 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Als ik langzaammet het oog waar geen theezakje op ligt zie ik niks meer
![]()
Dat gaat nie goed met die jongen, die heeft echt last van stuiptrekkingen..... ik denk dat die behalve een dokter ook bijna een psycholoog nodig heeftquote:Op vrijdag 2 december 2005 21:04 schreef cuall het volgende:
DEMINS
[afbeelding]
zullen we toch maar een dokter gaan roepen, ik maak me toch wel zorgen om hem
![]()
Mond-op-mond beademing?quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:04 schreef cuall het volgende:
zullen we toch maar een dokter gaan roepen, ik maak me toch wel zorgen om hem
![]()
Ik zie.... ik zie.... ik zie....quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:04 schreef lovebear het volgende:
[..]
Nu kan je beter zien![]()
Heerlijk toch
Pfffffff......... HIJ LEEFT NOGquote:Op vrijdag 2 december 2005 21:10 schreef demins het volgende:
Dat was even schrikken, he!![]()
Voor al jullie bezorgheid:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De kids kwamen binnen met de friet!
Die is nu verleden tijd!
Neem een port en een knuffelbeertje de duim in de mond en afkicken maarquote:Op vrijdag 2 december 2005 21:09 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ik zie.... ik zie.... ik zie....
Grote Neonletters........
BB-AFKICKHUIS
HELLUPPPPP.......![]()
DEMINSquote:Op vrijdag 2 december 2005 21:10 schreef demins het volgende:
Dat was even schrikken, he!![]()
Voor al jullie bezorgheid:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De kids kwamen binnen met de friet!
Die is nu verleden tijd!
En wat lozen we dan? Of vraag je nou op een ingewikkelde manier of ik over je heen wil zeiken?quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:10 schreef PH52 het volgende:
Het typische van dit topic vind ik trouwens, dat nu het spel is afgelopen, de eindspelers, die in het begin geen enkele compassie toonden met de verliezers, IK NOEM EVEN TERLOOPS MEZELF, nu huilend van ellende jammeren om nazorg en steun bij het verwerken van hun frustraties. Maar voor de verliezers en gekrenkten was geen plaats in het heetst van de strijd. Inmiddels zijn bij ons , verliezers, de wonden , voor zover mogelijk, geheeld. Ik spreek namens de vertrapten van het BB User Sevival Game ( welke knurft heeft die naam verbasterd ) de hoop uit dat de naweeėn nog lang mogen duren en weet, jullie zijn lozers. Net als de rest van ons fokkers.![]()
![]()
Hoezo namens de vertrapten van het BB User Sevival Game????? Heb nie in de finale gezeten, maar je spreekt absoluut niet namens ons.quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:10 schreef PH52 het volgende:
Het typische van dit topic vind ik trouwens, dat nu het spel is afgelopen, de eindspelers, die in het begin geen enkele compassie toonden met de verliezers, IK NOEM EVEN TERLOOPS MEZELF, nu huilend van ellende jammeren om nazorg en steun bij het verwerken van hun frustraties. Maar voor de verliezers en gekrenkten was geen plaats in het heetst van de strijd. Inmiddels zijn bij ons , verliezers, de wonden , voor zover mogelijk, geheeld. Ik spreek namens de vertrapten van het BB User Sevival Game ( welke knurft heeft die naam verbasterd ) de hoop uit dat de naweeėn nog lang mogen duren en weet, jullie zijn lozers. Net als de rest van ons fokkers.![]()
![]()
Dat kan alleen als hij door een kwal gebeten is.quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:13 schreef demins het volgende:
[..]
En wat lozen we dan? Of vraag je nou op een ingewikkelde manier of ik over je heen wil zeiken?![]()
Je spreekt echt niet namens mij hoor!!!!!quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:10 schreef PH52 het volgende:
![]()
* ChantalC neemt een hap adem en probeert haar eigen mond te pakken te krijgen, wat resulteert in de meest rare gekke bekken....quote:
Jij hebt vast alle tien de seizoenen van Friends meermalen bekeken!quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:15 schreef lovebear het volgende:
[..]
Dat kan alleen als hij door een kwal gebeten is.
Of t zelf graag wild
Hij zal t zelf wel graag willen want het is een kwal![]()
Friends is coolquote:Op vrijdag 2 december 2005 21:17 schreef demins het volgende:
[..]
Jij hebt vast alle tien de seizoenen van Friends meermalen bekeken!![]()
Daar hoef je toch niet zo moeilijk om te doen?quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:16 schreef ChantalC het volgende:
[..]
* ChantalC neemt een hap adem en probeert haar eigen mond te pakken te krijgen, wat resulteert in de meest rare gekke bekken....
![]()
Zeker weten beertje, 't was toch meestal heeeeellll gezelligquote:Op vrijdag 2 december 2005 21:16 schreef lovebear het volgende:
[..]
Je spreekt echt niet namens mij hoor!!!!!
Zat ook niet in de finale maar heb echt lol hier gehad
Hoe doe jij het dan?quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:18 schreef demins het volgende:
Daar hoef je toch niet zo moeilijk om te doen?![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:10 schreef PH52 het volgende:
![]()
Heeeeeeeeeel gezellie, zal t missen hierquote:Op vrijdag 2 december 2005 21:18 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Zeker weten beertje, 't was toch meestal heeeeellll gezellig![]()
Gooi t uit meidquote:Op vrijdag 2 december 2005 21:19 schreef cuall het volgende:
[..]
vuil jaloers kreng, omdat je niet kon winnen, nu je afgeven op ons
![]()
Wie zijn er door het slijk gehaald, afgezeken tot op ons bot, dat hebben we allemaal door staan. Daar sta jij natuurlijk niet bij stil![]()
De spanning elke dag weer, dat gaat je echt niet in je kouwe kleren zitten.
Jij kon rustig langs de kant vermakelijk toezien en dan nu doen of jij zielig bent.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |