Daar gaat mijn droom van een kappersduo met een Suzuki Jeep.quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:44 schreef M-en-A het volgende:
Kun je er geen Maurice en Angelique van makenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Neeeeeeeeeeeeeee ieder eentje, anders gaat het niet goed in het huwelijkquote:Op vrijdag 2 december 2005 01:50 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Jullie zitten ook samen achter 1 computer?
Op marktplaats kan je voor weinig een laptop kopen, router erbij en apart klooienom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Denk dat het doek voor Nathalie wel is zou kunnen vallenquote:Op vrijdag 2 december 2005 01:49 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ingrid en Roel zitten niet op DE bank, dus ruime bank met 4...
en geen idee hoe Joost echt ligt als het op stemmen aan komt, en Dido heeft misschien het geluk dat ze de achterban van Roel mee krijgt, maar het zal er ook aan liggen of ze deze week weer KLAAR mee is.
M
Gelukkigquote:Op vrijdag 2 december 2005 01:52 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeee ieder eentje, anders gaat het niet goed in het huwelijkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik verwacht het ook dat Nathalie minder kans heeft dan b.v. een Liesje....quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:54 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Denk dat het doek voor Nathalie wel is zou kunnen vallenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar de achterban van Roel...........................om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Hebben die wel een tvJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Denk dat Joost populairder is dan de meeste mensen denkenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Op het Roelof Hartplein is er net 1 open gebrokenquote:Op vrijdag 2 december 2005 01:50 schreef APK het volgende:
[..]
Daar gaat mijn droom van een kappersduo met een Suzuki Jeep.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
Laat mij één keer een aflevering monteren en die puskop is exit.quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:54 schreef KRIBBET het volgende:
Denk dat Joost populairder is dan de meeste mensen denkenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik tik nu toch de M onder het berichtjequote:Op vrijdag 2 december 2005 01:56 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Gelukkigom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Nu nog een eigen inlognaam en we hebben geen verwarring meerJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Denk ik dat Alex erachter zit, type ik iets, blijkt het Maria te zijn, weet nooit wie ik voor me hebom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Vanaf nu heten jullie "de het'jes"om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het staat nog niet op teletekst, dus ik neem dit nog even met een korreltje zout.quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:57 schreef KRIBBET het volgende:
Op het Roelof Hartplein is er net 1 open gebrokenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.(scanner)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Joost is iemand waar je voor of tegen bent maar altijd wel ergens mee bezigquote:Op vrijdag 2 december 2005 01:57 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ik verwacht het ook dat Nathalie minder kans heeft dan b.v. een Liesje....
En Joost kan ik ook niet inschatten het is toch ook een glijer zoals Nathalie, maar die heeft de bonen wel uit door haar eerdere acties denk ik.
M
Op de (online) scanner hoor je alles wat er in Amsterdam gebeurdquote:Op vrijdag 2 december 2005 01:59 schreef APK het volgende:
[..]
Het staat nog niet op teletekst, dus ik neem dit nog even met een korreltje zout.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Waarschijnlijk wel maar ik heb toch liever een Joost type dan een Nathalie, daar heb ik werkelijk helemaal niets meequote:Op vrijdag 2 december 2005 01:58 schreef APK het volgende:
[..]
Laat mij één keer een aflevering monteren en die puskop is exit.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nu wel jaquote:Op vrijdag 2 december 2005 01:59 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ik tik nu toch de M onder het berichtje
Je hebt wel gelijk, bij de montage van de beelden wordt hij vaak in bescherming genomen. Neem nou "de film"van gisteren....... hadden ze dus ook gewoon even het stukje in moeten laten zien dat hij wel degelijk met Menno overleg gehad heeft bij die bonenopdracht en daar gelijk achteraan hoe hij als een dolle zijn gelijk ging halen dat hij ECHT GEEN OVERLEG had gehad, dat hij nergens van wist. Dan hadden de andere bewoners duidelijk gezien hoe Joost echt in elkaar steekt. Vraag me dan ook af of hij dan vanavond de kans had gekregen om "vrijwillig" op de bank te gaan zitten. Toen wij hoorden dat die keus aangeboden zou worden door BB was het voor ons al duidelijk dat Joost die kans aan zou grijpen met het idee dat hij (door Hummie gestuurd) van de finale verzekert zal zijn.quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:58 schreef APK het volgende:
[..]
Laat mij één keer een aflevering monteren en die puskop is exit.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Klopt, ik ben helemaal geen fan van Joost, draagt niets bij in het BB gebeuren, en Natte Lie, zegt enkel Achhhhh, ja dat is zo, ik begrijp je helemaal enz.quote:Op vrijdag 2 december 2005 02:01 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Joost is iemand waar je voor of tegen bent maar altijd wel ergens mee bezigom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Waar kennen we Nathalie van?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.De voetveeg actie op het bed is werkelijk het enige wat ik me voor de geest kan halen, een totaal niets zeggend persoon, een gezwel wat aan Dido hangtJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Lieske is dan wel de jongste maar gaat een discussie nooit uit de weg en dat terwijl ze vanaf dag 1 al een aantal nominaties aan haar kont had hangen maar dat maakt haar weinig uit.
K.
Dat probeer ik ook al -in meerdere topics- duidelijk te maken.quote:Op vrijdag 2 december 2005 02:07 schreef M-en-A het volgende:
Toen wij hoorden dat die keus aangeboden zou worden door BB was het voor ons al duidelijk dat Joost die kans aan zou grijpen met het idee dat hij (door Hummie gestuurd) van de finale verzekert zal zijn.
Ik vind het ook jammer dat Joost die kans kreeg van de bewoners......quote:Op vrijdag 2 december 2005 02:11 schreef APK het volgende:
[..]
Dat probeer ik ook al -in meerdere topics- duidelijk te maken.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tegen Dido kan je nooit te hard zijn toch?quote:Op vrijdag 2 december 2005 02:09 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Klopt, ik ben helemaal geen fan van Joost, draagt niets bij in het BB gebeuren, en Natte Lie, zegt enkel Achhhhh, ja dat is zo, ik begrijp je helemaal enz.
Ik weet dat zeker niet iedereen het met me eens is, maar ik vind Dido nog steeds het minst met het spel bezig, ze kan wel eens zeuren, maar zegt wel waarom.
Lieske vond ik van de week erg hard door te zeggen van we hebben een nieuwe Tanja en doelde op Dido.... die kreeg het (kado, de muziek en kaarsjes) had er niet om gevraagd en werd er wel voor aangekeken.
Toen had ik dus echt wel zoiets van nouuuuuu Lies je kan ook te ver gaan.
M
We hebben het over een spel waar hij al meer dan 100 dagen deel van uitmaakt en hij krijgt steeds meer zicht op de paar ton, als ik daar had gezeten had ik het ook gedaanquote:Op vrijdag 2 december 2005 02:19 schreef M-en-A het volgende:
Als Joost echt een vent geweest was (en daar twijfelt half BB-kijkend Nederland aan ten aanzien van zijn gedrag) had hij gezegd: Ik hoef die kans niet, nomineren jullie mij maar eens een keer dat ik op de bank kom, die kans van de enveloppe geef ik weg aan een ander.
Tuurlijk hebben we om Joost kunnen lachen, maar hij heeft ook 2 kanten, de ene keer zie je hem praten als kerel van gemiddelde leeftijd, de andere keer is hij de aandacht vragende baby.quote:Op vrijdag 2 december 2005 02:23 schreef KRIBBET het volgende:
Ben ik de enige Joost fan hierom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nou ja, fan is een groot woord maar ik heb om hem toch wel het meest kunnen lachenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zijn er nog meer topics dan ditquote:Op vrijdag 2 december 2005 02:11 schreef APK het volgende:
[..]
Dat probeer ik ook al -in meerdere topics- duidelijk te maken.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Vroeger kreeg ik altijd te horen dat vrouwen eerder rijp zijn, eerder volwassen blablabla, Lieske is 19 en Joost is 21, beide zijn het nog kinderen toch?quote:Op vrijdag 2 december 2005 02:30 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Tuurlijk hebben we om Joost kunnen lachen, maar hij heeft ook 2 kanten, de ene keer zie je hem praten als kerel van gemiddelde leeftijd, de andere keer is hij de aandacht vragende baby.
Is gewoon een raar ventje.
M
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop