Slaap lekkerquote:Op vrijdag 2 december 2005 01:25 schreef versabommie het volgende:
maar ik ga eerst pitten! ajuus!
Het is wel een idee, maar dan denk ik dat we deze keer er voor moeten zorgen dat de deelnemers niet echt uit het spel verdwijnen. Desnoods 1 dag parkeren in het virtuele huisje en dan weer terug laten komen met startpunten. Zo bljif je in iedergeval stimuleren dat ze ook echt blijven deelnemen en niet afhaken. Anders zitten we straks weer met hooguit 10 tot 12 mensen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:23 schreef versabommie het volgende:
als we dan toch een spel doen ....dan een spel met wedden over BB![]()
dus een lijst samenstellen van wie er mee willen doen, vervolgens ala Jappie et moi wedden op iets en de winnaar krijgt 2 punten, de verliezer verliest 2 punten. De uitdager roept zijn stelling, bijvoorbeeld: Wedden dat joost deze week nog een jurk aantrekt en iemand mag het aanpakken ....of meerdere mensen isda wa?
Dat is ook een idee maar misschien is het een optie om iedereen een soort van concept te laten bedenken en vast wat regels te bedenken en dan morgen avond ofzo, een samenstelling van het nieuwe spel te bedenken. ik roep ook maar watquote:Op vrijdag 2 december 2005 01:23 schreef versabommie het volgende:
als we dan toch een spel doen ....dan een spel met wedden over BB![]()
dus een lijst samenstellen van wie er mee willen doen, vervolgens ala Jappie et moi wedden op iets en de winnaar krijgt 2 punten, de verliezer verliest 2 punten. De uitdager roept zijn stelling, bijvoorbeeld: Wedden dat joost deze week nog een jurk aantrekt en iemand mag het aanpakken ....of meerdere mensen isda wa?
Oke Trusteee....... denk er maar is over en dan proberen we morgen wel een competitie op te zetten voor diegene die er interesse in hebben.quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:25 schreef versabommie het volgende:
maar ik ga eerst pitten! ajuus!
1x deze week ? Neem dan gelijk je puntenquote:Op vrijdag 2 december 2005 01:27 schreef APK het volgende:
[..]
Wedden dat Dido: 'Ik ben er heeeeeeeelemaal klaar mee' zegt?![]()
Waarom, meer geheimen heeft Roel niet.quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:30 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
1x deze week ? Neem dan gelijk je punten![]()
Hij stond met 1 been in de finale..... gelukkig dat zijn andere been in de studio terecht kwamquote:Op vrijdag 2 december 2005 01:24 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Nog meer?Mag eindelijk weer wat
drinken en dat op de avond dat Rob het huis uit moest (las ik op teletekst)
![]()
![]()
![]()
Truste Gert!quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:29 schreef Gert het volgende:
We verzinnen wel wat. Gezellioo!
Slaap lekker allemaal.
Maakt het ook nog uit WAAR ze klaar mee is???quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:27 schreef APK het volgende:
[..]
Wedden dat Dido: 'Ik ben er heeeeeeeelemaal klaar mee' zegt?![]()
Maar jullie zijn altijd samenquote:Op vrijdag 2 december 2005 01:28 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Het is wel een idee, maar dan denk ik dat we deze keer er voor moeten zorgen dat de deelnemers niet echt uit het spel verdwijnen. Desnoods 1 dag parkeren in het virtuele huisje en dan weer terug laten komen met startpunten. Zo bljif je in iedergeval stimuleren dat ze ook echt blijven deelnemen en niet afhaken. Anders zitten we straks weer met hooguit 10 tot 12 mensen.
Dat dacht jequote:Op vrijdag 2 december 2005 01:31 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom, meer geheimen heeft Roel niet.![]()
Ik heb ook Eurosport even aanstaan, lijkt me leuk om jullie beide ook zo bezig te zienquote:Op vrijdag 2 december 2005 01:33 schreef APK het volgende:
En kan iemand Loverbeer aub in zijn kooi houden?
"Once a team, Always a team"quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:33 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Maar jullie zijn altijd samenMisschien is het tijd om het M van de A los te koppelen
![]()
(kunnen we jullie allebei aanpakken)![]()
Truste Gertquote:Op vrijdag 2 december 2005 01:29 schreef Gert het volgende:
We verzinnen wel wat. Gezellioo!
Slaap lekker allemaal.
Ik was er wel blij mee, hoop volgende week op Roel of Didoquote:Op vrijdag 2 december 2005 01:32 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Hij stond met 1 been in de finale..... gelukkig dat zijn andere been in de studio terecht kwam![]()
Ze kent maar 500 woorden, dus nee. Dat maakt niet uit.quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:33 schreef M-en-A het volgende:
Maakt het ook nog uit WAAR ze klaar mee is???![]()
Voor dit spel kunnen jullie je toch wel even loswrikken? Ik heb nog een stuk of 34 kloons die je kan gebruikenquote:Op vrijdag 2 december 2005 01:36 schreef M-en-A het volgende:
[..]
"Once a team, Always a team"![]()
(en neeeee, het is geen reclamespotje)![]()
Meestal tikt A de streamverslagen en levert M de foto's en aanvullende gegevens![]()
Roel kan al niet die staat niet genomineerd.......quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:37 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik was er wel blij mee, hoop volgende week op Roel of Dido![]()
Dat is niet makkelijk voor een streamverslag, ik kan nu dingen aanpassen, beide zitten we onder M-en-A ingelogd.quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:39 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Voor dit spel kunnen jullie je toch wel even loswrikken? Ik heb nog een stuk of 34 kloons die je kan gebruiken![]()
Kun je er geen Maurice en Angelique van makenquote:Op vrijdag 2 december 2005 01:38 schreef APK het volgende:
[..]
Ze kent maar 500 woorden, dus nee. Dat maakt niet uit.![]()
Waar blijft jullie stelling, Marcel & Antoine?![]()
Ik was het net aan het terug zoeken, moest vanavond nog even weg en heb het hele nomineren gebeuren gemistquote:Op vrijdag 2 december 2005 01:40 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Roel kan al niet die staat niet genomineerd.......
Maar ik hoop dat Joost met zijn stoer doen de deksel op het boterpotje krijgt.![]()
M
Ingrid en Roel zitten niet op DE bank, dus ruime bank met 4...quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:46 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik was het net aan het terug zoeken, moest vanavond nog even weg en heb het hele nomineren gebeuren gemist![]()
Denk dat Joost het goeie heeft gedaan, hij heeft volgens mij meer fans dan tegenstanders![]()
Jullie zitten ook samen achter 1 computer?quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:42 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Dat is niet makkelijk voor een streamverslag, ik kan nu dingen aanpassen, beide zitten we onder M-en-A ingelogd.
Hahaha M weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |