ik had een vrijwillige exitquote:Op vrijdag 2 december 2005 01:07 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Bij deze roep ik Bommie uit tot enige terechte winnaar servival game 2005![]()
Maak je hem dan nu wel af ?
quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:02 schreef versabommie het volgende:
Peter6000 is na BB dermate doorgeslagen dat de doktoren de term Tanjafiel in het leven hebben geroepen. Hij zingt met een nep-buik voor zijn laatste hit: Sukkel, sukkel, sukkel,op je kop een pukkel. Een regelrechte carnavalskraker met gevoel voor timing!
Weet ik veel, jij bent de baas.quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
mag henkjansen trug? ik zou hem en zijn vrouw er graag nog een keer uit willen werken om maar niet te spreken over Kribbet![]()
Die zijn vannacht nog wezen buurten hier hoor. En ze spraken trouwens lovende woorden over jou o nee toch niet.quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
mag henkjansen trug? ik zou hem en zijn vrouw er graag nog een keer uit willen werken om maar niet te spreken over Kribbet![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:06 schreef APK het volgende:
Nieuwe lijst:
Versabommie
APK (had twee punten van Bommie, dus terug)
Snaptnix
Gert
Kom maar weer op de lijst hoor Maurice & Anton, ik stem jullie er zo weer uit.![]()
Dan is mijn eerste daad bij deze dat snaptnix de leiding over het spel krijgt en de regels mag bepalen!quote:
Joh ik vindie Yolanda echt een beetje te grof in de mond!quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Die zijn vannacht nog wezen buurten hier hoor. En ze spraken trouwens lovende woorden over jou o nee toch niet.![]()
Zo lang Cuall het niet wordt...quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:12 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Regel 4........ M-en-A stelt gedurende de consulten in dit Afkick Centrum vast wie de assistenten worden
quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:12 schreef M-en-A het volgende:
toimitusjohtaja Kari Toivonen on irtisanoutunut tehtävästään. Toivonen jatkaa konsernin toimitusjohtajana 31.1.2006 asti, jonka jälkeen hän siirtyy toisen työnantajan palvelukseen. Toivonen on toiminut TSP:n toimitusjohtajana marraskuusta 2002 lähtien. TSP on tiedottanut irtisanoutumisesta tänään.
Turun kaupungin osaamis- ja elinkeinotoimen apulaiskaupunginjohtaja Tero Hirvilammi näkee sinänsä valitettavan irtisanoutumisen avaavan myös uusia mahdollisuuksia kaupungin elinkeinopoliittisten toimijoiden yhteistyön tiivistämiselle:
- Yhteistyö toimitusjohtaja Toivosen kanssa on ollut sujuvaa eikä hänen eroonsa liity mitään taloudellisia tai muita epäselvyyksiä. Tämän vuoksi on erinomainen asia, että hän on yhtiön käytettävissä tammikuun loppuun asti. TSP:n syyskuussa 2005 valittu hallitus jatkaa tehtävässään ja on jo käynnistänyt uuden toimitusjohtajan hakuprosessin. On kuitenkin selvää, että hyvän seuraajan löytäminen ottaa aikansa.
- Toimitusjohtajan vaihtumisella ei ole välitöntä vaikutusta TSP:n tai sen tytäryhtiöiden toimintaan. Konsernin ja sen tytäryhtiöiden toiminta on kehittynyt suotuisasti ja vuodelta 2006 on realistista odottaa hyvän taloudellisen ja toiminnallisen kehityksen jatkumista.
Turun kaupunki on parhaillaan laatimassa Turku-strategiaan perustuvaa osaamis- ja elinkeinostrategiaa. Siinä määritellään kaupunkikonsernin tulevan elinkeinopolitiikan suuntaviivat. Turulla on hyvät lähtökohdat, mistä osaltaan kertoo Suomen suurten kaupunkiseutujen toiseksi alhaisin työttömyysaste. Tuleva menestys edellyttää kuitenkin uusia avauksia ja voimavarojen entistä tehokkaampaa kohdistamista valittaviin painopisteisiin.
Kan ik nog ergens stemmenquote:Op vrijdag 2 december 2005 01:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
We mogen hem alleen het shirt met nr. 4 niet meer aantrekken.quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:16 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
wel blij dat je weer terug bent hoor klootzak![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Joh ik vindie Yolanda echt een beetje te grof in de mond!![]()
Versabommie was de opener van dit topic, maar voeg je naam toe zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:16 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Kan ik nog ergens stemmenWie ik erin of eruit wil hebben
![]()
Henk moet er sowieso in want dan heb ik iemand om 's nachts mee in de klins kan gaan liggen![]()
Met Bommie zou ik graag hetzelfde doen als wat ik nu op Eurosport zie![]()
wel blij dat je weer terug bent hoor klootzak![]()
![]()
ja, yolanda ja!quote:
Ik zal morgen nog is de spelregels lezen (laten vertalen) om te kijken of ik wel mee wil doenquote:Op vrijdag 2 december 2005 01:19 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Versabommie was de opener van dit topic, maar voeg je naam toe zou ik zeggen.
Als je Henk.Jansen er ook in wil hebben moet je hem maar even in de SC naar binnen roepen hier![]()
Nog meer?quote:
Wedden dat Dido: 'Ik ben er heeeeeeeelemaal klaar mee' zegt?quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:23 schreef versabommie het volgende:
als we dan toch een spel doen ....dan een spel met wedden over BB![]()
dus een lijst samenstellen van wie er mee willen doen, vervolgens ala Jappie et moi wedden op iets en de winnaar krijgt 2 punten, de verliezer verliest 2 punten. De uitdager roept zijn stelling, bijvoorbeeld: Wedden dat joost deze week nog een jurk aantrekt en iemand mag het aanpakken ....of meerdere mensen isda wa?
Nicht.quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:25 schreef versabommie het volgende:
maar ik ga eerst pitten! ajuus!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |