abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 december 2005 @ 01:08:08 #26
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32744983
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 01:07 schreef Snaptnix het volgende:

[..]

Bij deze roep ik Bommie uit tot enige terechte winnaar servival game 2005
Maak je hem dan nu wel af ?
ik had een vrijwillige exit
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_32744984
Nieuwe lijst:

Versabommie +2 vanwege het bommetje zijn
APK (had twee punten van Bommie, dus terug)
Snaptnix
Gert
Day
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
  vrijdag 2 december 2005 @ 01:08:13 #28
6941 APK
Factual, I think.
pi_32744986
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 01:02 schreef versabommie het volgende:

Peter6000 is na BB dermate doorgeslagen dat de doktoren de term Tanjafiel in het leven hebben geroepen. Hij zingt met een nep-buik voor zijn laatste hit: Sukkel, sukkel, sukkel,op je kop een pukkel. Een regelrechte carnavalskraker met gevoel voor timing!
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  Moderator vrijdag 2 december 2005 @ 01:09:15 #29
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32745004
Wat een prachtige ondertitel voor Peter6000: Tanjafiel.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  vrijdag 2 december 2005 @ 01:10:24 #30
6941 APK
Factual, I think.
pi_32745025
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 01:07 schreef versabommie het volgende:

[..]

mag henkjansen trug? ik zou hem en zijn vrouw er graag nog een keer uit willen werken om maar niet te spreken over Kribbet
Weet ik veel, jij bent de baas.

Ik zou slechts één advies willen geven: Iedereen mag zo vaak stemmen als hij/zij wil, maar er moet wel een stem van iemand anders tussen zitten. En iedereen mag weer terug komen.
  Moderator vrijdag 2 december 2005 @ 01:11:05 #31
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32745039
quote:

[..]

mag henkjansen trug? ik zou hem en zijn vrouw er graag nog een keer uit willen werken om maar niet te spreken over Kribbet
Die zijn vannacht nog wezen buurten hier hoor. En ze spraken trouwens lovende woorden over jou o nee toch niet.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_32745059
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 01:08 schreef versabommie het volgende:

[..]

ik had een vrijwillige exit
soepkip

pi_32745064
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 01:06 schreef APK het volgende:
Nieuwe lijst:

Versabommie
APK (had twee punten van Bommie, dus terug)
Snaptnix
Gert

Kom maar weer op de lijst hoor Maurice & Anton, ik stem jullie er zo weer uit.
MEDEDELING VAN DE OPSTELLER VAN DE BEGINLIJST (M-en-A)

Regel 1........ buiten de opsteller van deze 1e lijst deelnemers mag niemand meer dan 1 keer stemmen.
Regel 2 ............. de opsteller van de 1e lijst (Bij naam genoemd M-en-A) mag meerdere malen per dag stemmen totdat de onwillige slaven stoppen met het verwijderen van de naam van M-en-A
Regel 3........ terugplaatsing van de naam mag alleen gedaan worden na toestemming van M-en-A.
Regel 4........ APK heeft voorlopig slecht 1 keer per 2 dagen stemrecht.
Regel 4........ M-en-A stelt gedurende de consulten in dit Afkick Centrum vast wie de assistenten worden

Nieuwe lijst:

Versabommie
M-en-A
APK (voor 1 keertje mag die terug omdat hij nog niet helemaal op de hoogte was van de spelregels)
Snaptnix
Gert

EINDE MEDEDELING

EINDE MEDEDELING
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
  vrijdag 2 december 2005 @ 01:12:40 #34
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32745065
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 01:10 schreef APK het volgende:

[..]

Weet ik veel, jij bent de baas.
Dan is mijn eerste daad bij deze dat snaptnix de leiding over het spel krijgt en de regels mag bepalen!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  vrijdag 2 december 2005 @ 01:14:00 #35
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32745085
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 01:11 schreef Gert het volgende:

[..]

Die zijn vannacht nog wezen buurten hier hoor. En ze spraken trouwens lovende woorden over jou o nee toch niet.
Joh ik vindie Yolanda echt een beetje te grof in de mond!
pi_32745114
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 01:12 schreef M-en-A het volgende:

[..]

Regel 4........ M-en-A stelt gedurende de consulten in dit Afkick Centrum vast wie de assistenten worden
Zo lang Cuall het niet wordt...
  vrijdag 2 december 2005 @ 01:16:08 #37
6941 APK
Factual, I think.
pi_32745120
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 01:12 schreef M-en-A het volgende:

toimitusjohtaja Kari Toivonen on irtisanoutunut tehtävästään. Toivonen jatkaa konsernin toimitusjohtajana 31.1.2006 asti, jonka jälkeen hän siirtyy toisen työnantajan palvelukseen. Toivonen on toiminut TSP:n toimitusjohtajana marraskuusta 2002 lähtien. TSP on tiedottanut irtisanoutumisesta tänään.

Turun kaupungin osaamis- ja elinkeinotoimen apulaiskaupunginjohtaja Tero Hirvilammi näkee sinänsä valitettavan irtisanoutumisen avaavan myös uusia mahdollisuuksia kaupungin elinkeinopoliittisten toimijoiden yhteistyön tiivistämiselle:

- Yhteistyö toimitusjohtaja Toivosen kanssa on ollut sujuvaa eikä hänen eroonsa liity mitään taloudellisia tai muita epäselvyyksiä. Tämän vuoksi on erinomainen asia, että hän on yhtiön käytettävissä tammikuun loppuun asti. TSP:n syyskuussa 2005 valittu hallitus jatkaa tehtävässään ja on jo käynnistänyt uuden toimitusjohtajan hakuprosessin. On kuitenkin selvää, että hyvän seuraajan löytäminen ottaa aikansa.

- Toimitusjohtajan vaihtumisella ei ole välitöntä vaikutusta TSP:n tai sen tytäryhtiöiden toimintaan. Konsernin ja sen tytäryhtiöiden toiminta on kehittynyt suotuisasti ja vuodelta 2006 on realistista odottaa hyvän taloudellisen ja toiminnallisen kehityksen jatkumista.

Turun kaupunki on parhaillaan laatimassa Turku-strategiaan perustuvaa osaamis- ja elinkeinostrategiaa. Siinä määritellään kaupunkikonsernin tulevan elinkeinopolitiikan suuntaviivat. Turulla on hyvät lähtökohdat, mistä osaltaan kertoo Suomen suurten kaupunkiseutujen toiseksi alhaisin työttömyysaste. Tuleva menestys edellyttää kuitenkin uusia avauksia ja voimavarojen entistä tehokkaampaa kohdistamista valittaviin painopisteisiin.
  vrijdag 2 december 2005 @ 01:16:12 #38
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_32745121
quote:

[..]

Kan ik nog ergens stemmen Wie ik erin of eruit wil hebben
Henk moet er sowieso in want dan heb ik iemand om 's nachts mee in de klins kan gaan liggen
Met Bommie zou ik graag hetzelfde doen als wat ik nu op Eurosport zie
wel blij dat je weer terug bent hoor klootzak
Zolang je nog kan lachen kan je nog leven...als het niet meer om te lachen is moet je gaan.
Het leven heeft meestal meer moois dan dat de meeste mensen kunnnen of willen zien.
Met dank aan Laysa.
pi_32745137
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 01:16 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

We mogen hem alleen het shirt met nr. 4 niet meer aantrekken.
pi_32745142
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 01:16 schreef APK het volgende:

[..]

Nog een pilsje???
  vrijdag 2 december 2005 @ 01:18:52 #41
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_32745155
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 01:14 schreef versabommie het volgende:

[..]

Joh ik vindie Yolanda echt een beetje te grof in de mond!
Yolandae
Zolang je nog kan lachen kan je nog leven...als het niet meer om te lachen is moet je gaan.
Het leven heeft meestal meer moois dan dat de meeste mensen kunnnen of willen zien.
Met dank aan Laysa.
pi_32745175
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 01:16 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

Kan ik nog ergens stemmen Wie ik erin of eruit wil hebben
Henk moet er sowieso in want dan heb ik iemand om 's nachts mee in de klins kan gaan liggen
Met Bommie zou ik graag hetzelfde doen als wat ik nu op Eurosport zie
Versabommie was de opener van dit topic, maar voeg je naam toe zou ik zeggen.
Als je Henk.Jansen er ook in wil hebben moet je hem maar even in de SC naar binnen roepen hier
  vrijdag 2 december 2005 @ 01:20:27 #43
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32745183
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 01:18 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

Yolandae
ja, yolanda ja!

biertje?
  vrijdag 2 december 2005 @ 01:23:09 #44
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_32745219
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 01:19 schreef M-en-A het volgende:

[..]

Versabommie was de opener van dit topic, maar voeg je naam toe zou ik zeggen.
Als je Henk.Jansen er ook in wil hebben moet je hem maar even in de SC naar binnen roepen hier
Ik zal morgen nog is de spelregels lezen (laten vertalen) om te kijken of ik wel mee wil doen
Ik ben wel erg blij dat er nu eindelijk een off-topic reeks is op FOK!
Ik kom Henk vanzelf nog wel tegen vannacht maar het zal een zware klus worden om hem over te halen
Met dank aan Laysa.
  vrijdag 2 december 2005 @ 01:23:22 #45
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32745223
als we dan toch een spel doen ....dan een spel met wedden over BB

dus een lijst samenstellen van wie er mee willen doen, vervolgens ala Jappie et moi wedden op iets en de winnaar krijgt 2 punten, de verliezer verliest 2 punten. De uitdager roept zijn stelling, bijvoorbeeld: Wedden dat joost deze week nog een jurk aantrekt en iemand mag het aanpakken ....of meerdere mensen isda wa?
pi_32745226
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 01:20 schreef versabommie het volgende:

[..]

ja, yolanda ja!

biertje?
Liever een portje
  vrijdag 2 december 2005 @ 01:24:28 #47
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_32745237
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 01:20 schreef versabommie het volgende:

[..]

ja, yolanda ja!

biertje?
Nog meer? Mag eindelijk weer wat drinken en dat op de avond dat Rob het huis uit moest (las ik op teletekst)
Met dank aan Laysa.
  vrijdag 2 december 2005 @ 01:25:02 #48
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32745245
maar ik ga eerst pitten! ajuus!
  vrijdag 2 december 2005 @ 01:27:01 #49
6941 APK
Factual, I think.
pi_32745275
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 01:23 schreef versabommie het volgende:
als we dan toch een spel doen ....dan een spel met wedden over BB

dus een lijst samenstellen van wie er mee willen doen, vervolgens ala Jappie et moi wedden op iets en de winnaar krijgt 2 punten, de verliezer verliest 2 punten. De uitdager roept zijn stelling, bijvoorbeeld: Wedden dat joost deze week nog een jurk aantrekt en iemand mag het aanpakken ....of meerdere mensen isda wa?
Wedden dat Dido: 'Ik ben er heeeeeeeelemaal klaar mee' zegt?
  vrijdag 2 december 2005 @ 01:27:22 #50
6941 APK
Factual, I think.
pi_32745282
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 01:25 schreef versabommie het volgende:
maar ik ga eerst pitten! ajuus!
Nicht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')