Tuurlijk Flugeltje, maar we moeten soms echt even over onze afkickverschijnselen praten, dat is een prima therapie om jezelf weer bij elkaar te rapen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:35 schreef flugeltje het volgende:
Jullie snappen toch wel dat jullie als dit topic vol is weer gewoon welkom zijn in de SC?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik denk niet dat je die mensen daar kunt opzadelen met dt zooitje losgeslagen psychoten, dan weet binne no time niemand meer waar het over gaat.quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:35 schreef flugeltje het volgende:
Jullie snappen toch wel dat jullie als dit topic vol is weer gewoon welkom zijn in de SC?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee dat niet heb niet bedoeld een ander soort test gedaan hoe gevaarlijk zijn rondslingerende plastic tassen op je werkquote:Op vrijdag 2 december 2005 21:31 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Teen bijna in orde
Vertel, vertel....... heb je het ook uitgeprobeerd??om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:37 schreef Maurisico het volgende:
goedenavand iedereen!
in de afkickkliniek kan ik natuurlijk niet ontbreken...
quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:37 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je die mensen daar kunt opzadelen met dt zooitje losgeslagen psychoten, dan weet binne no time niemand meer waar het over gaat.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zit wat in natuurlijk en is ook zeker overwogenquote:Op vrijdag 2 december 2005 21:37 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je die mensen daar kunt opzadelen met dt zooitje losgeslagen psychoten, dan weet binne no time niemand meer waar het over gaat.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Als jij nou eens naar school gaat of naar de Libelle chat. Een bloemschikcursus misschienquote:Op vrijdag 2 december 2005 21:33 schreef lovebear het volgende:
Ga eens van je ouwezemelaar stoel af manom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oepsss..... toch niet te zwaar gewond mag ik hopen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:37 schreef lovebear het volgende:
[..]
Nee dat niet heb niet bedoeld een ander soort test gedaan hoe gevaarlijk zijn rondslingerende plastic tassen op je werkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ach, ik staquote:Op vrijdag 2 december 2005 21:38 schreef Maurisico het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies... PH 52 wat een scherpte! Die had je in de voorronde moeten tonen man! Had jeeen hoop stemmen opgeleverd!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zeur toch niet zo.quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:39 schreef flugeltje het volgende:
Maar toch, de servival is voorbij, afkicken was prima... Maar straks weer gezellig bij 'ons'om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik weet het APK, maar aan alle goeie dingen komt nu eenmaal een end....quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:42 schreef APK het volgende:
[..]
Zeur toch niet zo.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het is lekker vredig in de SC nu.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Flugel, lieve lieve moderator.quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:39 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zit wat in natuurlijk en is ook zeker overwogenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar toch, de servival is voorbij, afkicken was prima... Maar straks weer gezellig bij 'ons'om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ben ook vaak in de SC hoorquote:Op vrijdag 2 december 2005 21:39 schreef APK het volgende:
[..]
Als jij nou eens naar school gaat of naar de Libelle chat. Een bloemschikcursus misschienom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja ik ben soms een botte klootzak, maar ik kan dit niet meer aanzien. Neem een voorbeeld aan Regenworm, die blijft tenminste in het slowchattopic.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ga aub heen en vermenigvuldig je in godsnaam niet.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Waaromquote:Op vrijdag 2 december 2005 21:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik weet het APK, maar aan alle goeie dingen komt nu eenmaal een end....
Zekers, maar ik had die ziekte met laptop, die heb ik hier opgelopen, lurken is ook leuk.quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:39 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zit wat in natuurlijk en is ook zeker overwogenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
hehe... ach ik denk ik laat mijn snoreens staan. als het Scanman01 staat.. staat het iedereenquote:Op vrijdag 2 december 2005 21:40 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ach, ik staom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.niet zo graag in de belangstelling weet je. Maar BTW, wat is er met je gezicht gebeurd ?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Als hij een nieuw spel heeft mag hij daar een nieuw topic voor openen, we zullen dan kijken hoe het loopt.quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:43 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Flugel, lieve lieve moderator.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ons aller vriend (of vijand) Versabommie heeft aangekondigd dat hij vanavond met een nieuw spel wilde komen. Hij zou de lijnen vanavond proberen uit te zetten. Mogen we AJB nog even aankijken hoe dat verloopt voordat de lijnen definitief worden doorgesneden????om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tegendraads.quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:43 schreef lovebear het volgende:
Ben ook vaak in de SC hoor
Als je wat minder mekkert ben ik wat minder tegendraads.
Je moet gewoon mijn humor begrijpen en me leren kennen mannetjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Probeer ik bij jou ook
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Neh alleen mn heup dee een btje zeer.quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:39 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Oepsss..... toch niet te zwaar gewond mag ik hopen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik zou daar toch een beetje vorzichtig mee zijn, je weet hoe het met scanman01 is afgelopen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:45 schreef Maurisico het volgende:
[..]
hehe... ach ik denk ik laat mijn snoreens staan. als het Scanman01 staat.. staat het iedereenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dit toontje staat je echt niet Flugel.quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:45 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als hij een nieuw spel heeft mag hij daar een nieuw topic voor openen, we zullen dan kijken hoe het loopt.
Alvast bij voorbaat bedankt. Betekent dit nu gelijk dat we door mogen gaan met het vervolg op deze als die vol is totdat Bommie zich gemeld heeft??? PLEASSEEEEquote:Op vrijdag 2 december 2005 21:45 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als hij een nieuw spel heeft mag hij daar een nieuw topic voor openen, we zullen dan kijken hoe het loopt.
Niet omdat ík dat zeg... Maar omdat dit topic meer en meer op SC begint te lijken. Zeker nu er ook geen écht spelelement meer inzit... De zaken die hier besproken werden kunnen prima in de SC.quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:44 schreef APK het volgende:
[..]
Waaromom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Omdat jij dat zegt?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Er is blijkbaar nog behoefte aan dit topic.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop