Hoe ist trouwens met je been, mag die al weer bijna uit het gips??quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:19 schreef lovebear het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeel gezellie, zal t missen hier![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:18 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Zeker weten beertje, 't was toch meestal heeeeellll gezellig![]()
Heel snel genezen tnxquote:Op vrijdag 2 december 2005 21:22 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Hoe ist trouwens met je been, mag die al weer bijna uit het gips??![]()
Nou, deels heb je wel gelijk, alleen, ik ben niet zielig meer, dat zijn jullie nu.quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:19 schreef cuall het volgende:
[..]
vuil jaloers kreng, omdat je niet kon winnen, nu je afgeven op ons
![]()
Wie zijn er door het slijk gehaald, afgezeken tot op ons bot, dat hebben we allemaal door staan. Daar sta jij natuurlijk niet bij stil![]()
De spanning elke dag weer, dat gaat je echt niet in je kouwe kleren zitten.
Jij kon rustig langs de kant vermakelijk toezien en dan nu doen of jij zielig bent.![]()
Ik stem dat ding weg wegens redenen die anderen in dit topic begrijpen maar zij niet.quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:11 schreef lovebear het volgende:
Nieuwe lijst:
Versabommie
M-en-A
APK (voor 1 keertje mag die terug omdat hij nog niet helemaal op de hoogte was van de spelregels)
Snaptnix
Gert
ChantalC
Cuall
Demins
Lovebear
Goeie avond allemaal![]()
![]()
je vind t dus leuk dat we op je zeikenquote:Op vrijdag 2 december 2005 21:24 schreef PH52 het volgende:
[..]
Nou, deels heb je wel gelijk, alleen, ik ben niet zielig meer, dat zijn jullie nu.Ik heb ingezien dat je met innerlijke kracht alles aankan. Zo ver zijn jullie nog niet, gezien de ietwat pisserige reacties.
![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:24 schreef PH52 het volgende:
[..]
Nou, deels heb je wel gelijk, ................![]()
Nieuwe lijst:quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:25 schreef APK het volgende:
[..]
Ik stem dat ding weg wegens redenen die anderen in dit topic begrijpen maar zij niet.![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:25 schreef APK het volgende:
[..]
Ik stem dat ding weg wegens redenen die anderen in dit topic begrijpen maar zij niet.![]()
Laat ik zeggen dat sommige types hier wat los in de broek zitten.quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:25 schreef lovebear het volgende:
[..]
je vind t dus leuk dat we op je zeiken![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:23 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
* Cuall barst spontaan in huilen uit
Beterdan dat het als een rollade vast zitquote:Op vrijdag 2 december 2005 21:28 schreef PH52 het volgende:
[..]
Laat ik zeggen dat sommige types hier wat los in de broek zitten.![]()
Gadverdamme, ik reageerde op iets van 4 pagina's terug maar Zijne Truttigheid heeft alweer bezit genomen van het topic.quote:
quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:28 schreef PH52 het volgende:
[..]
Laat ik zeggen dat sommige types hier wat los in de broek zitten.![]()
Teen bijna in ordequote:Op vrijdag 2 december 2005 21:24 schreef lovebear het volgende:
[..]
Heel snel genezen tnx![]()
En je teen al beter![]()
zal maar niet vertellen wat voor stoms ik vandaag heb gedaan
Ik riep het het eerste!quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:26 schreef cuall het volgende:
[..]
Tuurlijk heb ik gelijk, ik heb altijd gelijk.
Ahhh, you remembered ! See it ?quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:30 schreef lovebear het volgende:
[..]
Beterdan dat het als een rollade vast zit![]()
Theezakjes schijnen te helpenquote:Op vrijdag 2 december 2005 21:31 schreef APK het volgende:
[..]
Gadverdamme, ik reageerde op iets van 4 pagina's terug maar Zijne Truttigheid heeft alweer bezit genomen van het topic.![]()
Ik bedoel jou niet hoor cuall.
MAAR IK STA OP SPRINGEN ALS IK DE LAATSTE PAGINA'S LEES!![]()
Day zo te zien wel, is weer spontaan van de lijst verdwenenquote:Op vrijdag 2 december 2005 21:27 schreef lovebear het volgende:
[..]
Nieuwe lijst:
Versabommie
M-en-A
APK (voor 1 keertje mag die terug omdat hij nog niet helemaal op de hoogte was van de spelregels)
Snaptnix
Gert
ChantalC
Cuall
Demins
Lovebear(imuniteit)
Kan niet weggestemd worden![]()
Ga eens van je ouwezemelaar stoel af manquote:Op vrijdag 2 december 2005 21:31 schreef APK het volgende:
[..]
Gadverdamme, ik reageerde op iets van 4 pagina's terug maar Zijne Truttigheid heeft alweer bezit genomen van het topic.![]()
Ik bedoel jou niet hoor cuall.
MAAR IK STA OP SPRINGEN ALS IK DE LAATSTE PAGINA'S LEES!![]()
Maakt niks uit, als jij iets anders zegt dan ik, heb ik toch gelijkquote:
Zijn we niet verbannen dan??quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:35 schreef flugeltje het volgende:
Jullie snappen toch wel dat jullie als dit topic vol is weer gewoon welkom zijn in de SC?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |