Dát zou heftig zijn, denk niet dat BB dat aandurft want dan gaat Dido echt vrijwillig eruit en dat willen ze nou ook weer nietquote:
Dan heb je een zeer trage Harrie (lees: PC)quote:
quote:
Ben al redelijk vroeg afgehaakt vandaag met kijken. Het wordt echt met de dag saaier daar. Vraag me ondertussen serieus af waarom ik het eigenlijk nog volg. Zonder fok had ik waarschijnlijk allang niet meer gekeken.quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:48 schreef odie22 het volgende:
[..]
Ik heb wel gekeken vanavond , maar watg een zeikerds zijn het allemaal geworden zeg![]()
Het is altijd spannend met Joostquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:50 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ben al redelijk vroeg afgehaakt vandaag met kijken. Het wordt echt met de dag saaier daar. Vraag me ondertussen serieus af waarom ik het eigenlijk nog volg. Zonder fok had ik waarschijnlijk allang niet meer gekeken.
Maar ja, wil het toch afzien, stel je voor dat je wat mist![]()
Ik heb gisteren de reguliere uitzending niet gezien , en heb ook niet eens de behoefte om die te gaan kijken , ik zwak afquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:50 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ben al redelijk vroeg afgehaakt vandaag met kijken. Het wordt echt met de dag saaier daar. Vraag me ondertussen serieus af waarom ik het eigenlijk nog volg. Zonder fok had ik waarschijnlijk allang niet meer gekeken.
Maar ja, wil het toch afzien, stel je voor dat je wat mist![]()
Om de Roel en Dido haters te pestenquote:
Of de regie pest ons in het algemeenquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:53 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Om de Roel en Dido haters te pesten
Geen, kon ze niet over pratenquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:55 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Wat gaf Ingrid als reden om Dido te nomineren ?
Een fijne Shutdownquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:55 schreef odie22 het volgende:
Ik ga maar slapen , ik wil niet eens meer kijken![]()
![]()
![]()
truste allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |