abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 december 2005 @ 13:25:06 #26
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_32753204
Dido: verveel je je?
roel: ja, maar ik ga echt niet opruimen
Dido: potje trick track??
roel: nee , geen zin in!
Dido: ik ook niet....
Roel: weet je wat ik ga doen?
Dido: EEN TUKKIE!
Roel: nee, haha kijken hoe laat het is...
Born this way
  vrijdag 2 december 2005 @ 13:27:06 #27
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_32753244
roel wil met dido knuffelen maar daar heeft ze echt geen zin in!

Ingrid en joost kijken toe..
beginnen te zingen dat roel niet meer voor hun leeft maar voor roos en haar doos!
loopt hun niet meer te irriteren
Born this way
  vrijdag 2 december 2005 @ 13:30:30 #28
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_32753311
Roel heeft het over het feit dat er een aap is die op sex gebied van alles doet net zoals beffen en pijpen met zijn drieen allerlei standjes!

Dat zijn de slimste apensoort, dacht dat wij dat waren zegt joost!?

Roel ben benieuwd wat er uit zou komen als je zo'n aap zou vol blaffen
Dido denkt dat dat niet werkt maar raakt wel geintreseert!

Ingrid vraagt zich af voor wel dier je zou kiezen als je het met een dier moest doen...
Joost walgt al bij het idee....
Ingrid denkt een paard omdat het een edel dier is.... die heeft een grote snikkel word er geroepen
Born this way
  vrijdag 2 december 2005 @ 13:33:34 #29
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_32753385
Als dido zou moeten kiezen om het met een dier te doen zou ze een slang kiezen.... dat vind ze het minst gore!
Geen paard zie nathalie.... nee ze stopt er liever een slang in dan een beestenlul

roel zou een lekkere strakke geit willen

Joost "dit is het inteligentste gesprek wat we hebben gehad tot nu toe"

Ingrid "welk meubelstuk zou je willen neuken?"
welk voorwerp zou je willen gebruiken uit de keuken om te neuken???
Born this way
  vrijdag 2 december 2005 @ 14:12:23 #30
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_32754306
Joost washok! word er geroepen!!

ze krijgen de foto van Rob, voor de wall of fame, Joost krijgt het weer even moeilijk en begint te huilen! Lieske en Ingrid en nathalie troosten hem....

Ze lijken wel te rouwen bij de foto!
Dido gaat vrolijk verder met schoonmaken van de badkamer.
Van roel ontbreekt ieder spoor op de streams!
Born this way
  vrijdag 2 december 2005 @ 14:14:41 #31
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_32754367
Oh dido komt er achter dat de foto is opgehangen "oh dan moet ik er ook ff bij gaan kijken" zegt ze
Roel komt van toilet en voegt zich bij de rest voor de wall of fame

Ze praten ff na over rob
Born this way
  vrijdag 2 december 2005 @ 14:22:09 #32
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_32754572
Nathalie en dido vinden dat de rest wel erg overdreven reageert "hij is niet dood"
Ze vinden Joost maar "emo"
Hun zijn ook een maatje kwijt.... maar over twee weken zien we elkaar toch weer.....
Born this way
pi_32754799
-
When God put teeth in your mouth he ruined a perfectly good arsehole
-
Imagination is the reality of the dreamer
  vrijdag 2 december 2005 @ 15:08:14 #34
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_32755949
Er wordt gekletst over agressie in het verkeer en hoe hard ze zelf wel eens hebben gereden.
Dido zou achter een oud dametje dat 90 rijdt in de linkerbaan blijven of bij het eerste tankstation een bak koffie gaan halen. De rest zou het dametje gewoon rechts inhalen als die banen vrij zouden zijn.
Er volgt wat discussie over hoe hard je nou in Duitsland mag en wanneer je wel en niet verzekerd bent daar.
Nath vindt hard door tunnels rijden eng.
pi_32759360
Van de Talpa-site:

Geheime missie

Ingrid en Joost hebben een onderonsje in de Badkamer. Het is duidelijk dat ze wat in hun schild voeren. “Ik vind het een leuke opdracht, een echte teamopdracht”, zegt Joost.
“We gaan lekker irriteren, er is gewoon geen plaats meer voor een stelletje hier in Huis”, vervolgt Ingrid. “We moeten even een tactiek afspreken en goede smoezen bedenken, bijvoorbeeld; Dat de camera-ramen schoongemaakt moeten worden, of gaan stofzuigen. Joost merkt op dat ze eigenlijk niet kunnen overleggen: “Want dan zijn Dido en Roel automatisch bij elkaar.”

Later komt ook Lieske de Badkamer in. Zij stelt voor te gaan zeiken over het huishouden: Roel moet meer stofzuigen en Dido vraag ik gewoon voor de kleine klusjes”, aldus Lieske. Het is duidelijk dat er een geheime missie in het spel is, die het geklef tussen Dido en Roel ter discussie stelt.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Het effect is ook duidelijk te zien. Nathalie heeft Roel bijna "meegesleurd" het bubbelbad in. Ze pakte voor zichzelf een wijntje en voor Roel een flesje bier om mee te nemen.
Iets later voegt Ingrid zich bij hun in het bad. Joost zit Dido een beetje te vervelen in de huiskamer. Dido wil gaan stofzuigen, maar de stofzuigerslang is kapot. Even later komt Lieske inderdaad de huiskamer in (in badjas, want ook zij gaat richting jacuzzi) en klaagt over het niet doen van huishoudelijke klusjes, zoals bijv. stofzuigen.
Dido ontfermt zich over de kapotte stofzuigerslang en Joost zijn mond staat maar niet stil. Hij blijft over de meest onzinnige onderwerpen doorkletsen. Dido zegt hem dat hij zijn mond maar eens dicht moet houden.
Als Joost maar door blijft ratelen over de grootste onzin vraagt Dido waarom hij niet naar het bubbelbad gaat. "Dan ben jij hier alleen en dat wil ik niet hebben. Ik kan er ook niet tegen om hier helemaal alleen te zijn".
Ondertussen heeft Dido de stofzuigerslang gerepareerd en gaat driftig stofzuigen. In de hoop dat Joost haar eindelijk is met rust zal laten. Maar dat is ijdele hoop, Joost blijft rond haar dralen. Zelfs als Dido in de gang aan het stofzuigen is, blijft hij heen en weer lopen in de gang.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_32759487
Dido is nu in de buurt van de keuken gaan stofzuigen en ja hoorrrr....... Joost begeeft zich ook naar de keuken. Hij staat de etiketjes in de kraag van de overhemden die op de strijkplank liggen wat te bestuderen,.

pi_32759598
Terwijl Dido de andere hoek van de keuken onder handen neemt met de stofzuiger is Joost een poging aan het doen om te laten zien dat hij kan strijken.

De oplettende kijker ziet dat hij meer op de strijkplank strijkt dan op de overhemden zelf.
pi_32759724
De drie dames houden Roel nog steeds gezelschap in het bubbelbadje.

En terwijl Dido de laatste stukjes in de huiskamer aan het stofzuigen is, gaat Joost toch wat serieuzer met het strijkwerk door nu.
pi_32759899
Dido gaat daarna de bedden op de slaapkamer netjes leggen. Joost drentelt even rond en besluit om toch even te gaan kijken wat Dido nu aan het doen is. Hij loopt naar de slaapkamer en vraagt of ze misschien een kopje thee wil.

Ja lekker Joost, zegt Dido. Ze loopt naar de badkamer en roept: wat een troep zeg, niet normaal. Joost gaat thee zetten en Dido zegt: Ik ga alleen nog even de vloer dweilen, als ik daar mee klaar ben kom ik een kopje thee drinken, goed?
pi_32760449
Joost en Dido zitten nu aan hun kopje thee. Dido heeft er weer even haar sigaretje bij gepakt.

Ze kletsen wat over de pil. Dido verteld dat ze niet tegen de pil kan, dat ze een spiraaltje heeft gehad, maar dat dit ook niet echt prettig was. Ze was dan bijna 2 weken ongesteld. Ze heeft samen met haar dokter van alles geprobeerd, maar kon nergens tegen. Nu gebruikt ze niets ter bescherming en is maar 4 dagen ongesteld.

Joost verteld dat het bij zijn Bren allemaal veel makkelijker gaat. Die slikt gewoon de pil en heeft nergens last van. Joost heeft nog steeds het hoofddoekje om waar hij al de hele dag mee rondloopt. Dit doet hij omdat zijn gel op is en hij vind dat zijn haar zonder gel er niet uit ziet.

Hij vertelt Dido dat hij vanaf woensdag bij de meisjes gaat slapen, zodat Dido en Roel "samen" kunnen blijven. Dido zegt dat hij dat niet hoeft te doen, maar Joost zegt dat hij het echt doet. "Dat vindt ik lief", zegt Dido dan, om hem niet teleur te stellen.
pi_32760864
Roel heeft het bubbelbad verlaten. Hij vindt het koud en is moe verteld hij binnen aan Joost en Dido, die nog steeds aan de thee zitten. "Ik ga zo een tukkie doen", zegt hij. "Ja, dat zou ik gaan doen als ik jou was. Het is zo ook wel heel vermoeiend hier voor je", grapt Joost.

De drie andere dames blijven nog heel even achter in het bubbelbad om hun strategie te bespreken. Niet veel later verlaten zij ook het badje omdat ze het koud vinden.
pi_32760922
Nathalie merkt in de badkamer op dat Roel en Dido samen in 1 ploeg zitten nu en dat dit niet verstandig is. Als de anderen dan iets anders doen dan zijn Roel en Dido toch samen zonder dat ze hun in de gaten kunnen houden. Nathalie zegt dat ze het slim aan moeten pakken en ze uit elkaar moeten halen. "Dido en Roel kunnen geen van twee echt koken, ze houden er ook niet van. Als we nou voorstellen dat ik met een van hun ga koken en jij gaat met de ander koken, hebben we ze daar in ieder geval vast gescheiden van elkaar". "Oke, dat doen we", zegt Lieske.
pi_32761008
Terwijl Ingrid in de huiskamer bij Dido en Roel blijft, gaat Joost snel even naar de badkamer om te melden dat het tot nu toe goed gaat. Dido heeft volgens hem geen argwaan.
Nadat Joost weer terug is in de huiskamer kan Ingrid met een gerust hart even onder de douche.
Roel en Dido geven aan dat ze willen gaan slapen. Snel stelt Ingrid voor om zo met z'n allen even een tukkie te doen.
Dido gaat als eerste in bed liggen op de mannenkamer en Joost stort zich als een volleerd persoonlijk bewaker gelijk bij haar op bed. Als Roel even later binnen komt dan trekt Roel hem bij zijn benen van het bed af. Joost protesteert wat en zegt dat hij dan ook even lekker gaat liggen op zijn bed.

Nog heel even doet Joost een poging om zich bij de twee op bed te storten, maar Roel stuurt hem weg. Hij gaat weer naar zijn eigen bed.
pi_32761098
Joost laat zich niet uit het veld slaan en rent ineens weer naar het bed van Roel en Dido. Hij probeert naast Dido in het bed te gaan liggen. Maar Roel duwt hem resoluut het bed uit.

Joost druipt nogmaals af naar zijn eigen bed, om de boel in de gaten te houden. Hij gaat er denk ik vanuit dat Roel en Dido niets zullen doen zolang hij in de slaapkamer aanwezig is.

Maar Roel en Dido kruipen nu wel even lekker tegen elkaar aan.

pi_32761320
Lieske is klaar in de badkamer en komt voorzichtig kijken bij de openstaande deur van de slaapkamer. Joost geeft aan dat het goed gaat en Lieske steekt 2 duimen op naar hem.

Toch vertrouwd Joost het niet helemaal en komt steeds overeind om te kijken of Roel en Dido echt slapen of dat ze misschien toch aan het knuffelen zijn.
pi_32761365
Om het allemaal NOG BETER in de gaten te kunnen houden komt Nathalie nu de slaapkamer op en kruipt naast Dido in bed.

pi_32761657
Lieske is naar de DBK geweest. Joost wacht op haar in de gang.

Als Lieske uit de DBK komt gaan Ingrid, Joost en Lieske het washok binnen.

Lieske vertelt dat BB het goed vindt hoe ze Dido en Roel in het huis uit elkaar houden, maar als ik het goed begrepen heb mogen ze van BB NIET SAMEN in één bed gaan liggen.
Ingrid en Joost gaan nu weer terug naar de slaapkamer en allebei op een bed liggen en beginnen wat te praten. Ondertussen geeft Nathalie een seintje dat ze het "onder controle" heeft.
pi_32761756
Roel begint te snurken, en Nathalie moet daar samen met Dido even om lachen. Roel draait zich weg en pit rustig verder.

Ondertussen rommelt Lieske wat in de keuken. Ze pakt wat kopjes en Chips, doet ze op een dienblad en neemt die mee naar de slaapkamer. Als ze het weggezet heeft duikt ook zij in bed.

pi_32764004
Joost heeft een poosje geleden in zijn uppie de tafel al vast gedekt. De anderen lagen toen nog op bed.

Ondertussen is iedereen weer paraat. En wordt er in de keuken driftig gewerkt aan de maaltijd van vanavond. Ze hebben het er maar druk mee. Alleen Joost en Dido zijn niet actief in de keuken, de anderen sloven zich uit. Roel is gepromoveerd tot meester-stamper

pi_32764198
Als Roel de zuurkool en aardappels gestampt heeft gaat hij naar de huiskamer om een peukje te roken. Direkt pakt Joost Dido bij de arm en neemt haar mee naar de keukentafel. Kom op, het is tijd om te eten.

Roel kijkt verbaasd, maar neemt toch een paar trekjes. De anderen nemen ook een plaatsje in aan de tafel en Roel maakt zijn peukje uit en komt er ook maar bij zitten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')