abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32741796
Een vriendje van mij is naar Oxxio overgestapt nadat hem telefonisch een welkompremie van ¤ 20,-- was toegezegd. Toen dit bedrag maar niet op zijn bankrekening verscheen, noch met zijn voorschot verrekend werd, heeft hij met Oxxio contact opgenomen. Laat men daar nu ineens nergens iets van weten. Wat hij weten wil is of deze gebeurtenis op zichzelf staat of dat anderen dezelfde ervaring hebben
pi_32741933
Ik weet dat ik een Digicam zou krijgen van ze, en die heb ik ook gehad toen .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_32743352
Ik weet dat ik afgelopen oktober een afrekening gehad heb van Oxxio voor
de periode van oktober 2003 tot 2004 voor 560,00 euro.
pi_32743698
Oxxio is niet prettig. Mijn energierekening werd hoger toen ik met ze in zee ging (ze beloofden me juist een lagere engerierekening) en toen ik een andere leverancier regelde, belden ze me op met de mededeling dat ik een boete van 50 euro zou krijgen wanneer ik over zou stappen
Het kostte daarnaast nogal wat moeite om van ze af te komen. Ik kreeg tot twee keer toe bericht dat mijn contract verlengd werd, hoewel ik het al lang en breed had opgezegd en ik inmiddels een andere leverancier en een ander contract had. Ze laten niet zo snel een klant gaan, bij Oxxio.

Uiteindelijk is het wel goed gekomen, al verwacht ik die stomme boete nog wel...
A spoonful of sugar...
  vrijdag 2 december 2005 @ 06:54:07 #5
55330 ennuik
Stockholm boppe!
pi_32746923
Kijk eens op het forum van Radar (www.trosradar.nl) - staat behoorlijk veel over Oxxio.
pi_32751508
Oxxio, het voormalige Durion met z'n opdringerige verkoopmethoden, daar zou ik ver bij uit de buurt blijven
pi_32753296
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 12:11 schreef Vhiper het volgende:
Oxxio, het voormalige Durion met z'n opdringerige verkoopmethoden, daar zou ik ver bij uit de buurt blijven
Niks dan probelemen... blijf gewoon bij je netwerk beheerder! Wat niet veel mensen weten, voor ze overstappen, is dat de netwerk kosten gewoon bij de netwerkbeheerder blijven. Je krijgt dus 2 rekeningen (heb een tijdje Nuon en Essent gewerkt). Hier heb je ook problemen, maar altijd nog minder dan bij die anderen.
pi_32853033
saurus

Ik ben een vriend van Kangaxxx

Ik zit sinds Juni dit jaar bij Oxxio voor levering van gas, Ze hebben mij gelokt om een 2 jarig contract af te sluiten en ik zou dan een welkomst premie van 20euro ontvangen. Maar die ik heb ik nooit ontvangen!! en ook is dat niet met mijn voorschot verekend. Ik heb naar Oxxio gebeld
maar daar wisten men in eens niets meer van een welkomstpremie van 20euro af.

Dit lijkt dus duidelijk op een misleidende en oneerlijke wervingspraktijk!

Dit contract is door middel van een bandopname afgenomen,
en ik heb inmiddels een brief geschreven naar Oxxio klantenservers
om de bandopname op te vragen. maar ik kreeg geen reactie meer op de brief. Naar 4 weken gewacht te hebben, heb ik telefonisch contact opgenomen met Oxxio en kreeg ik te horen dat ze geen brief ontvangen hadden, Ik heb het adres gecontroleerd maar deze was volledig correct, ik heb toen vervolgens maar een e-mail gestuurd met de vraag of ze mij de bandopname wilde sturen maar ook daar kreeg ik geen reactie op?

Mijn stroomlevering had ik eerst bij Evolta lopen en is automatisch door
Oplichter Oxxio overgenomen. Ik heb hier geen 2 jarig contract of zo bij dus deze stroomlevering wordt deze week wel opgezegd!

Stelletje oplichters zijn het!!!
Actief op Hyves <a href="http://vrij-rijden.hyves.nl/" rel="nofollow" target="_blank"><a href="http://vrij-rijden.hyves.nl/&lt" rel="nofollow" target="_blank">http://vrij-rijden.hyves.nl/&lt</a>;/a>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')