Hoezo off topic? Dit is toch SC?quote:Op zaterdag 3 december 2005 17:23 schreef Dr_Flash het volgende:
totaal offtopic, maar slaat jouw signature toevallig op George Best?
quote:
Wat voor werk eigenlijk?quote:Op zaterdag 3 december 2005 17:37 schreef Xilantof het volgende:
terug van werken
en ik was het helemaal niet verleerd
dat was wel geinig om te zien
quote:
Dat wist ik nietquote:Op zaterdag 3 december 2005 17:49 schreef Xilantof het volgende:
[..]
was dat voor jou tijd op FOT?
volgens mij wist iedereen dat ik jaren in een kaaswinkel heb gewerkt
Bij dezequote:
Dat is wel gaaf iddquote:Op zaterdag 3 december 2005 17:53 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Bij deze
en vandaag dus weer!
was leuk, veel vaste klanten die me toch herkenden en zo.
en 't werk ging nog prima. dus was een leuke "eerste" dag.
En dat noem jij koken?quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:10 schreef Dr_Flash het volgende:
ik schuif gewoon wat chinees in de magno, bevalt prima
Heyquote:Op zaterdag 3 december 2005 18:14 schreef Mauro het volgende:
[..]
En dat noem jij koken?Lamme tekkel
quote:
Ik zit in het bestuur van de fotografievereniging van de Universiteit Twente, die bedoeld is voor studenten van de universiteit.quote:
Misschien moet je boos naar hen kijken in plaats van naar ons.quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:18 schreef Xilantof het volgende:
Ik heb honger, en mijn zus + vriend van zus laten nog geen teken zien dat ze al willen beginnen met koken
daarom ga ik ook uit eten,quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:18 schreef Xilantof het volgende:
Ik heb honger, en mijn zus + vriend van zus laten nog geen teken zien dat ze al willen beginnen met koken
Je zou ze daar op subtiele wijze op kunnen wijzen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:18 schreef Xilantof het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |