Ik kan me voorstellen dat je dat verschil goed ziet hoor. Ik zie al verschil tussen de lenzen die ik heb, en ik zit nog niet eens in de hele dure. Ik heb alleen goedkope en minder goedkope lenzenquote:Op zaterdag 3 december 2005 18:58 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik heb er E1400 voor betaald.
En zoveel, tja, het is een groothoek prime met een maximaal diafragma van F1.4 uit de professionele lijn van Nikon. Wat je dus ook betaald. Maar ik moet zeggen dat het een erg fijn optiek is, erg scherp ook op elke F.
hmm ik heb ff gekeken, maar 24 en 35 mm glaassies met 1,4 doen ook al boven de 1200 nieuw "bij ons"quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:58 schreef dawg het volgende:
[..]
En zoveel, tja, het is een groothoek prime met een maximaal diafragma van F1.4 uit de professionele lijn van Nikon. Wat je dus ook betaald. Maar ik moet zeggen dat het een erg fijn optiek is, erg scherp ook op elke F.
Ha! Ja ik ook trouwensquote:Op zaterdag 3 december 2005 19:07 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je dat verschil goed ziet hoor. Ik zie al verschil tussen de lenzen die ik heb, en ik zit nog niet eens in de hele dure. Ik heb alleen goedkope en minder goedkope lenzen
ja als ik geen auto had hoeven kopen dan ....quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:58 schreef dawg het volgende:
[..]
Waarom heb je niet tegen de baas gezegd dat jij het voor de helft van de prijs zelf doet? Gemist zakcentje!quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:14 schreef dawg het volgende:
Ja ach. Achteraf had ik hem beter niet kunnen kopen, maar ik wist toen nog niet hoe eea zou lopen.
Afgelopen week was er trouwens een fotograaf bij ons op de zaak, om wat foto's voor foldermateriaal ed voor het bedrijf te maken, en heb met hem nog wat staan lullen over de FVS. Had hij ook gedaan. Was wel een rare vogel die kerel, 2 Multiblitz dingen bij, hij die dingen opstellen, en niet kijken hoe het licht viel, maar gewoon lichtmeten en gaan. Dus ik zo: "Dat heb jij zo niet geleerd op de FVS."![]()
Ik neem hem wel mee als we meeten. Kun je hem eens proberen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:15 schreef Re het volgende:
[..]
ja als ik geen auto had hoeven kopen dan ....
Je kent em...dan is ie verkochtquote:Op zaterdag 3 december 2005 19:17 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik neem hem wel mee als we meeten. Kun je hem eens proberen.
Omdat ze de vorige ook niet wilden betalen. En ik heb sowieso bijna al mijn spullen verkocht.quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:17 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Waarom heb je niet tegen de baas gezegd dat jij het voor de helft van de prijs zelf doet? Gemist zakcentje!
Tsss...gemiste kans ook voor hun dan. Geen spijt nog dat je je spul verkocht hebt?quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:18 schreef dawg het volgende:
[..]
Omdat ze de vorige ook niet wilden betalen. En ik heb sowieso bijna al mijn spullen verkocht.
Leuk idee...maar ik moet nu ff gaan...ik hoor welquote:Op zaterdag 3 december 2005 19:20 schreef dawg het volgende:
[..]
Ssst.
Ga je trouwens ook mee? Misschien klein minimeetje van maken, wellicht nog een model mee?
Nope. Maar ik leef de laatste tijd vaak in tijdnood.quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:21 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Tsss...gemiste kans ook voor hun dan. Geen spijt nog dat je je spul verkocht hebt?
ja mazzelquote:Op zaterdag 3 december 2005 19:30 schreef Re het volgende:
die is er vast.. maar ik ga douchen en uit eten
laterzzzz
cool thxquote:Op zaterdag 3 december 2005 19:33 schreef dawg het volgende:
Adios Re!
En Flash: photographyreview.com, dutchphotozone.com, en google.
Maar das niet echt vergelijk, maar per optiek.
kenrockwell.com ook nog geloof ik.quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
cool thx
ik zal die eerste eens proberen, DPZ ben ik niet zo van gecharmeerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |