abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32740492
Ik lees dat een TBS-er is ontsnapt aan zijn begeleider door in een lift te stappen. Ik weet dat ik vroeger veel kritiek had op het tbs-systeem maar dat neem ik nu terug want ik dacht eerst dat het makkelijk was om aan je begeleider te ontsnappen.
Trek, trek ?? In Europa hebben ze trek, hier in Afrika hebben we gewoon honger
pi_32742301
welke er is zonet alweer een TBS ER ontsnapt
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_32742344
Zijn er nog tbs-ers over dan
pi_32742389
Surinaamse man

foto´s op www.telegraaf.nl
pi_32742423
pi_32744639
Voor de volledigheid maar even een artikel erbij:
quote:
Opnieuw gevaarlijke tbs'er ontsnapt

HILVERSUM - Een 21-jarige jeugd-tbs'er die veroordeeld is wegens geweldsmisdrijven en een zedendelict, is maandag ontsnapt tijdens een begeleid verlof in Amsterdam. Justitie heeft donderdagavond een opsporingsbericht op televisie verspreid, waarin ook een foto van de man werd getoond.

De man verbleef in de particuliere jeugdinrichting Rentray in Rekken in Gelderland. Tijdens het begeleid verlof wist hij aan zijn begeleider te ontsnappen door in een lift te stappen in de flat Eeftink in Amsterdam-Zuidoost, aldus justitie.

De ontsnapte tbs'er is ongeveer 1.90 meter lang en heeft een gespierd postuur. Tijdens zijn ontsnapping droeg hij een zwart bomberjack, dikke gouden ringen, oorbellen in beide oren en een gouden ketting. Ook heeft hij twee gouden tanden.

In juni ontstond veel ophef na de ontsnapping van tbs'er Wilhelm S. uit Veldzicht. Enkele dagen nadat hij tijdens een begeleid verlof de benen had genomen, sloeg hij een man dood, zo heeft S. toegegeven.

Ongeveer twee maanden later leidde de ontsnapping van de gevaarlijke tbs'er Marciano E. uit een instelling voor geestelijke gezondheidszorg in Halsteren opnieuw tot commotie. Hij werd na een kleine week in België aangehouden.
pi_32746398
quote:
Op donderdag 1 december 2005 23:31 schreef Golf het volgende:
Zijn er nog tbs-ers over dan
Niet in de "cel", inmiddels lopen ze allemaal vrij rond omdat ze gewoon naar buiten gewandeld zijn.

Slaap rustig verder, wereldvreemde Donner en linkse psycholoogjes.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  vrijdag 2 december 2005 @ 03:16:25 #8
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_32746512
Ja, ze motten natuurlijk ooit eens terug in de maatschappij.
The Internets, I needs it..
pi_32746572
Ik snap het niet helemaal.. ging die lift er dan met 170 km/u vandoor ofzo?
Snoep verstandig, lik m'n reet!
pi_32746589
Wie weet komt deze zich, net als die van vorige week, morgen netjes melden.
pi_32746720
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 03:22 schreef AapNootMies het volgende:
Ik snap het niet helemaal.. ging die lift er dan met 170 km/u vandoor ofzo?
De deur ging dicht waarschijnlijk en was de lift sneller dan de begeleiders op de trap.
pi_32746741
volgens de mannen van het politie-bericht mogen we deze flike neger met gouden tanden niet zelf benaderen als we hem zien, laat staan voeren, we moeten onmiddelijk de plaatselijke politie bellen.

hij is guvaarlijk
pi_32746810
Zitten er nog wel TBS-ers vast? Wat een kneuzenkermis zeg...
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_32746819
Tering zeg, en maar blijven muggeziften over de rechten van zo'n patient.
Wake up Den Haag!

Gewoon of geen verlof, of met gewapende bewakers (tenminste een busje spray en een paar handboeien dan, boa's genoeg) en standaard een GPS enkelband.
Live it!
  vrijdag 2 december 2005 @ 09:18:35 #15
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_32747916
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 04:41 schreef BlueEyed het volgende:
Tering zeg, en maar blijven muggeziften over de rechten van zo'n patient.
Wake up Den Haag!

Gewoon of geen verlof, of met gewapende bewakers (tenminste een busje spray en een paar handboeien dan, boa's genoeg) en standaard een GPS enkelband.
Inderdaad, geef ze gewoon n mobiele telefoon mee, lijkt me toch wel handig.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  vrijdag 2 december 2005 @ 10:13:30 #16
131980 kippenek
Ik mis Jezus.
pi_32748832
Laat ik eens een gewaagde gok doen: Donner blijft! !
[GEZ] Messias, die liefde en vrede komt brengen in verwarde wereld. Betere behandeling beloofd ivm vorige malen. Spoed.
  vrijdag 2 december 2005 @ 10:15:06 #17
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_32748855
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 10:13 schreef kippenek het volgende:
Laat ik eens een gewaagde gok doen: Donner blijft! !
Maar die kan er toch ook niks aan doen

Die arme man

vrijdag 2 december 2005 @ 10:39:11 #18
119624 Speed-Addicted
The Future is yours!!!
pi_32749323
Waarom heeft dat tuig tijdens een proefverlof nog geen enkelband met GPS zender

Donner wat een incompetente prutser!
"I also favor a cold war against Islam. I see Islam as being an exceptional threat, as a society hostile to ours"
  vrijdag 2 december 2005 @ 12:20:09 #19
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_32751693
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 10:39 schreef Speed-Addicted het volgende:
Waarom heeft dat tuig tijdens een proefverlof nog geen enkelband met GPS zender

Donner wat een incompetente prutser!
gewoon net doen als in de film WedLock. Halsbandje met paar 1000 volt er op/
pi_32751792
Donner tekent toch voor elke tbser die op verlof gaat? Hij bepaalt daarmee toch eigenlijk dat de gast er klaar voor is? Lijkt mij een mooi falen voor de zoveelste keer. Hop weg met die gast.
pi_32752052
Las in de krant dat meneertje al eens eerder ontsnapt is tijdens een eerder proefverlof. Toen pleegde hij een straatroof.
Zullen we een wedje leggen om een aloude pot augurken dat hij voor ze hem terugvinden iemand omgelegd heeft?

Stelletje prutsers...
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_32752702
ik hoop eerder dat iemand hem omlegt
  vrijdag 2 december 2005 @ 13:23:12 #23
119624 Speed-Addicted
The Future is yours!!!
pi_32753158
Laten we hopen dat onze gestoorde tbs'er donner heel toevallig tegen komt en hem op pijnlijke wijze confronteerd met zijn eigen beleid
"I also favor a cold war against Islam. I see Islam as being an exceptional threat, as a society hostile to ours"
  vrijdag 2 december 2005 @ 13:47:40 #24
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_32753696
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 03:46 schreef Pony-Lover het volgende:
laat staan voeren, hij is guvaarlijk

Het is wel mooi dat mensen die levensgevaarlijk zijn ook gewoon op verlof kunnen. Je moet mensen die een gevaar voor de maatschappij zijn natuurlijk niet teveel belemmeren in hun vrijheid.
pi_32753934
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 13:47 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Het is wel mooi dat mensen die levensgevaarlijk zijn ook gewoon op verlof kunnen. Je moet mensen die een gevaar voor de maatschappij zijn natuurlijk niet teveel belemmeren in hun vrijheid.
Precies. Dat hun slachtoffers de straat niet meer op durven enzo, daar hoef je hen toch niet mee lastig te vallen?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')