quote:Op donderdag 1 december 2005 21:44 schreef Vlarp het volgende:
[..]
hehe.. nee, ik ben op #gayteen.nl begonnen..
Met onze knuffel pedo: aardvark
Dan nog... Ben daar niet zo van onder de indrukquote:
Ik zie dit als een uitdaging..quote:Op donderdag 1 december 2005 21:46 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Dan nog... Ben daar niet zo van onder de indruk
quote:Op donderdag 1 december 2005 21:49 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je hebt wel 's bij hem geslapen?
Hij is wel naar Amsterdam verhuisd...
Had ie daar ook geen webcams hangen?quote:Op donderdag 1 december 2005 21:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]Ik heb van m gehoord..heb wel bij zn buurjongen geslapen
GEEN idee.. t was in Oostquote:Op donderdag 1 december 2005 21:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Had ie daar ook geen webcams hangen?
Een jongen waar ik ooit mee ben vreemdgegaan (so sue me) en de ex van tim staan er tussenquote:Op donderdag 1 december 2005 21:11 schreef DennisMoore het volgende:
http://devante.student.utwente.nl/gallery/main.php?page=models
quote:Op donderdag 1 december 2005 22:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een jongen waar ik ooit mee ben vreemdgegaan (so sue me) en de ex van tim staan er tussen
Het viel allemaal wel mee. Het was 1 zoen in de Red&Blue en ik rende meteen daarna naar Tim met een paniekerig "Sorry sorry sorry sorry" en een hoop gejankquote:Op donderdag 1 december 2005 22:21 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Je hebt nogal wat uitgespookt geloof ik he?
Gelukkig ben je nu vrijgezelquote:Op donderdag 1 december 2005 22:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het viel allemaal wel mee. Het was 1 zoen in de Red&Blue en ik rende meteen daarna naar Tim met een paniekerig "Sorry sorry sorry sorry" en een hoop gejank
Het ligt eraan wat je zelf als vreemdgaan definieert inderdaad.. zoenen kun je misschien ook wel als vreemdgaan zien.. ik zou het wel als zodanig ervarenquote:Op donderdag 1 december 2005 22:24 schreef DennisMoore het volgende:
Whehe, ja, de definitie van 'vreemd gaan' wil nog wel eens verschillen.
Zie jij zoenen met een ander dan nu juist wel of juist niet als vreemdgaan?quote:Op donderdag 1 december 2005 22:24 schreef DennisMoore het volgende:
Whehe, ja, de definitie van 'vreemd gaan' wil nog wel eens verschillen.
Hangt er vanaf hoe je relatie in elkaar zit.quote:Op donderdag 1 december 2005 22:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zie jij zoenen met een ander dan nu juist wel of juist niet als vreemdgaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |