quote:Op donderdag 1 december 2005 21:44 schreef Vlarp het volgende:
[..]
hehe.. nee, ik ben op #gayteen.nl begonnen..
Met onze knuffel pedo: aardvark

Dan nog... Ben daar niet zo van onder de indrukquote:

Ik zie dit als een uitdaging..quote:Op donderdag 1 december 2005 21:46 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Dan nog... Ben daar niet zo van onder de indruk

quote:Op donderdag 1 december 2005 21:49 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je hebt wel 's bij hem geslapen?
Hij is wel naar Amsterdam verhuisd...

Had ie daar ook geen webcams hangen?quote:Op donderdag 1 december 2005 21:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]Ik heb van m gehoord..heb wel bij zn buurjongen geslapen

GEEN idee.. t was in Oostquote:Op donderdag 1 december 2005 21:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Had ie daar ook geen webcams hangen?

Een jongen waar ik ooit mee ben vreemdgegaan (so sue me) en de ex van tim staan er tussenquote:Op donderdag 1 december 2005 21:11 schreef DennisMoore het volgende:
http://devante.student.utwente.nl/gallery/main.php?page=models

quote:Op donderdag 1 december 2005 22:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een jongen waar ik ooit mee ben vreemdgegaan (so sue me) en de ex van tim staan er tussen

Het viel allemaal wel mee. Het was 1 zoen in de Red&Blue en ik rende meteen daarna naar Tim met een paniekerig "Sorry sorry sorry sorry" en een hoop gejankquote:Op donderdag 1 december 2005 22:21 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Je hebt nogal wat uitgespookt geloof ik he?

Gelukkig ben je nu vrijgezelquote:Op donderdag 1 december 2005 22:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het viel allemaal wel mee. Het was 1 zoen in de Red&Blue en ik rende meteen daarna naar Tim met een paniekerig "Sorry sorry sorry sorry" en een hoop gejank

Het ligt eraan wat je zelf als vreemdgaan definieert inderdaad.. zoenen kun je misschien ook wel als vreemdgaan zien.. ik zou het wel als zodanig ervarenquote:Op donderdag 1 december 2005 22:24 schreef DennisMoore het volgende:
Whehe, ja, de definitie van 'vreemd gaan' wil nog wel eens verschillen.

Zie jij zoenen met een ander dan nu juist wel of juist niet als vreemdgaan?quote:Op donderdag 1 december 2005 22:24 schreef DennisMoore het volgende:
Whehe, ja, de definitie van 'vreemd gaan' wil nog wel eens verschillen.

Hangt er vanaf hoe je relatie in elkaar zit.quote:Op donderdag 1 december 2005 22:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zie jij zoenen met een ander dan nu juist wel of juist niet als vreemdgaan?

Ziet er wel gelikt uitquote:Op donderdag 1 december 2005 22:31 schreef Ang3l het volgende:
Tim's site is eindelijk geboren
http://www.toddler.nl/

Ik zou het als vreemdgaan zien als je met elkaar had afgesproken dat die actie over de grens is.quote:Op donderdag 1 december 2005 22:32 schreef Ang3l het volgende:
Zie jij zoenen met een ander dan nu juist wel of juist niet als vreemdgaan?

Relaties waarin alles kan lijkt me niet goed hoorquote:Op donderdag 1 december 2005 22:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe je relatie in elkaar zit.

Alles is iets anders dan zoenen..quote:Op donderdag 1 december 2005 22:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Relaties waarin alles kan lijkt me niet goed hoor

Vertrouwen.. of de wetenschap dat ondanks alles die persoon zich niet laat verleiden en alleen voor jou kiest?quote:Op donderdag 1 december 2005 22:37 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik zou het als vreemdgaan zien als je met elkaar had afgesproken dat die actie over de grens is.
Weet niet waar ik zelf die grens zou leggen. Rationeel gezien zeg ik: vrijheid blijheid, of zoiets. Maar emotioneel gezien weet ik niet of ik dat dan nog steeds zou zeggen.
Ik weet hoe snel (sommige) mensen klef doen na wat alcohol. En dat heeft op zich maar weinig te betekenen dan... Dus waarom zou je iets wat weinig te betekenen heeft (kan hebben), zo belangrijk laten worden.

Dat klopt.. maar ook zoenen zie ik als iets intiems...quote:Op donderdag 1 december 2005 22:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Alles is iets anders dan zoenen..

De header is hoog... voor mensen met kleine resoluties niet zo handig denk ik. Maar sliut wel mooi aan op doelgroep.quote:

Moet je je niet meer 'bedreigd' voelen wanneer je vriend heel veel optrekt met een ander, dan wanneer hij alleen aftrekt met die ander?quote:Op donderdag 1 december 2005 22:39 schreef Vlarp het volgende:
Relaties waarin alles kan lijkt me niet goed hoor

De ene zoen wel, de andere zoen is puur alcoholische lust, stelt m.i. niets voor, heeft nauwelijks betekenis. Behalve dan dat het leuk en lekker is.quote:Op donderdag 1 december 2005 22:41 schreef Vlarp het volgende:
Dat klopt.. maar ook zoenen zie ik als iets intiems...

JP nietquote:Op donderdag 1 december 2005 22:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]

Ja hij was ook niet boos. Ik had wat gedronken (geen excuus, I know), die jongen geilde me op, zoende me.... en ik stopte hem niet. Tenminste, niet meteen. Eerst ff geroerd, toen pas gestoptquote:Op donderdag 1 december 2005 22:37 schreef DennisMoore het volgende:
Ik weet hoe snel (sommige) mensen klef doen na wat alcohol. En dat heeft op zich maar weinig te betekenen dan... Dus waarom zou je iets wat weinig te betekenen heeft (kan hebben), zo belangrijk laten worden.

Geheel hypothetisch gesproken zou ik minder moeite hebben met een pijpbeurt dan een tongzoen, denk ik.quote:Op donderdag 1 december 2005 22:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]

Pciesquote:Op donderdag 1 december 2005 22:43 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
De ene zoen wel, de andere zoen is puur alcoholische lust, stelt m.i. niets voor, heeft nauwelijks betekenis. Behalve dan dat het leuk en lekker is.

Hmm.. zou ik er gewoon te moeilijk over doen? Zou ik daarom al zo lang droogstaan?quote:Op donderdag 1 december 2005 22:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Pciesje hebt intiem zoenen en je hebt ... niet-intiem zoenen. Ik kan met (bijna) iedereen zoenen, met een vrouw ook, en dan vind ik er niks intiems aan. Maar zoen ik met "die ene" of "die hele leuke" dan kan dat wel intiem zijn. En ik moet eerlijk zeggen dat ik dat met sex ook zo vind.

M.i. moet dat kunnen, maarja, nogmaals: het ligt er maar net aan wat je samen hebt afgesproken.quote:Op donderdag 1 december 2005 22:43 schreef Ang3l het volgende:
Ja hij was ook niet boos. Ik had wat gedronken (geen excuus, I know), die jongen geilde me op, zoende me.... en ik stopte hem niet. Tenminste, niet meteen. Eerst ff geroerd, toen pas gestopt![]()

quote:Op donderdag 1 december 2005 22:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Pciesje hebt intiem zoenen en je hebt ... niet-intiem zoenen. Ik kan met (bijna) iedereen zoenen, met een vrouw ook, en dan vind ik er niks intiems aan. Maar zoen ik met "die ene" of "die hele leuke" dan kan dat wel intiem zijn. En ik moet eerlijk zeggen dat ik dat met sex ook zo vind.

But..?quote:Op donderdag 1 december 2005 22:45 schreef Vlarp het volgende:
Ik wilde JP ook nog wel op de bek pakken't was zo makkelijk zaterdag

quote:Op donderdag 1 december 2005 22:45 schreef Vlarp het volgende:
[..]

er ZIJN grenzenquote:Op donderdag 1 december 2005 22:45 schreef Vlarp het volgende:
[..]

quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |