Wat moet ik t eerst zien?quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:22 schreef Waxxer het volgende:
[..]
In het halletjemet rechts de sleeping en links de living
en voor je de natte cel
ik zeg de natte cel!quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:24 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wat jij wilhet is één groot deurenfestijn!
Nou, dit is de natte celquote:
Mn sokken zijn natquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:32 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, dit is de natte celWil je douchen, op de wc zitten of ga je liever aan de gang met de wastafel?
Nounounounounouquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mn sokken zijn nat*gooit sokken op de grond*..
Meer dat ik moet zien?quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:34 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nounounounounou*op de verwarming leg*
Mijn schitterende living met alle dénkbare media-apparatuur, mijn knusse sleeping met comfortabel bed en prachtig uitzicht over de grachtquote:
Amazingquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mijn schitterende living met alle dénkbare media-apparatuur, mijn knusse sleeping met comfortabel bed en prachtig uitzicht over de grachtde living heeft dat ook trouwens, met een open keuken met diverse apparatuur dat niet is ingebouwd
BankJEquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Amazing![]()
*ploft weer neer op bank*
Duh!quote:
Oh, nou, het zit al in mijn automatische systeem dat ik mensen alleen maar lastig val met alles dat U2-gerelateerd isquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:50 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Duh!
Vertigo 2005 natuurlijk!
edit:misgegokt, te voor de hand liggend?
quote:
Die's te eng!quote:
Je laat je toch niet remmen in je diepste passies door de bekrompen geesten van een paar opgedroogde zuurpruimen?quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:52 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh, nou, het zit al in mijn automatische systeem dat ik mensen alleen maar lastig val met alles dat U2-gerelateerd is![]()
U2=taboe![]()
Now that's sweet!quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:34 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nounounounounou*op de verwarming leg*
Wie weetquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nah, misschien zeg je al meteen doei na de rondleiding![]()
Hahhaa, nou, als er één zuurpruim is...quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:56 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Je laat je toch niet remmen in je diepste passies door de bekrompen geesten van een paar opgedroogde zuurpruimen?
![]()
Naar Spanje met ze!
Jajajaja, dát was een voorbereidingsfoutje he?quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Wie weet*grist sokken van verwarming
*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |