Een poesjesmeetquote:Op donderdag 1 december 2005 23:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:Ik kom een x je poes bekijken hoor Waxje
quote:
Dan moet er maar eens een boederij-meet komenquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik wil altijd nog een keer je... konijntje aaien
Dan neem je je poes mee.. kan ik die uitgebreid vasthoudenquote:
Jaaaaaquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan moet er maar eens een boederij-meet komenvoordat ik hier weg ben
Dan miauwt hij wel de hele weg, dat gaan dan echt door merg en beenquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dan neem je je poes mee.. kan ik die uitgebreid vasthouden
Iz zongtextquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:12 schreef wizarddragon het volgende:
Hello stranger
you're a danger to the law and order here
they don't like men like you in our city.
You're too pretty cool and witty
you're a real bad company
I should have stayed away from you today.![]()
Ach..als ie dan niet meer wil gaat ie zachtjes op een kussen liggen spinnen en slapen..quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:13 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dan miauwt hij wel de hele weg, dat gaan dan echt door merg en been
Het is 't proberen waard, natuurlijk
Je hebt wel in de gaten dat Fuzz zich niet op laat pakken? maar je mag hem wel door de hele boerderij achterna zitten om het te proberenquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:12 schreef Waxxer het volgende:
[..]
JaaaaaJe hebt dan geen kind aan mij hoor
Houd ik ook eens een keer m'n mond
izzz Hot.quote:
Daar houdt hij wel vanquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ach..als ie dan niet meer wil gaat ie zachtjes op een kussen liggen spinnen en slapen..
Kunnen wij een intellectueel gesprek voeren ofzo
Over welke onderwerpen? En ik wil wel een grande tour door casa de la Waxxer!quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:16 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Daar houdt hij wel van
Kunnen wij idd eens lekker in-ten-sief samen babbelen!
Nou, dan word ik eerst helemaal hyper en dan plof ik uitgeteld en verslagen neer op de bank, totdat je mij eraf kickt en naar huis stuurtquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je hebt wel in de gaten dat Fuzz zich niet op laat pakken? maar je mag hem wel door de hele boerderij achterna zitten om het te proberen
Nou ja, grande tour....quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Over welke onderwerpen? En ik wil wel een grande tour door casa de la Waxxer!
*keert kont 3x* Waar ben ik nu?quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:19 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou ja, grande tour....
Drie keer je kont keren en je hebt alles al gezien heurj!
In het halletjequote:Op vrijdag 2 december 2005 00:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
*keert kont 3x* Waar ben ik nu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |