abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32736635
Ik krijg hier net eens een pakketje geleverd.
Heel vaag allemaal, het is een pakketje met een envelop.
Eerst wat informatie gezocht zonder de envelop open te maken, maar ik kwam niet veel verder.
Heb nu de envelop open gemaakt (dus niet het pakket), en kwam via die brief op een site.

http://www.lecturama.com/

Er zat verder een acceptgiro bij en er staat bij:
U ontvangt auomatisch de volgende zending inclusief de daarbij behorende geschenken.
U hebt altijd het recht een pakket te retourneren of de toezending te stoppen, een telefoontje is voldoende.

Ik meteen gebeld maar ze zijn om half 9 natuurlijk al dicht (en trouwens het kost ook nog is ¤0.35 per minuut.

Wat is er nou precies het probleem:
Niemand bij ons in de familie heeft dit pakket besteld en de naam die erop staat komt helemaal onbekend voor. Het adres klopt gewoon verder.

Wat kan ik nou precies doen?
pi_32736685
retour afzender en dan zoeken ze het maar lekker uit
pi_32736934
Opbellen en zeggen dat ze 't op mogen komen halen omdat 't verkeerd bezorgd is. En voor de klokkeluiders die zeggen dat je 't mag houden: nee, dat mag niet, dat mag alleen wanneer jou iets ongevraagd toegezonden wordt met het doel je tot kopen te bewegen
Mensen die klagen over de kosten van kennis zouden eens stil moeten staan bij de kosten van domheid.
pi_32743077
quote:
Op donderdag 1 december 2005 20:52 schreef _-rally-_ het volgende:
Opbellen en zeggen dat ze 't op mogen komen halen omdat 't verkeerd bezorgd is. En voor de klokkeluiders die zeggen dat je 't mag houden: nee, dat mag niet, dat mag alleen wanneer jou iets ongevraagd toegezonden wordt met het doel je tot kopen te bewegen
Er zit een acceptgiro bij...
pi_32744772
Het is niet jouw naam dus niet voor jou bedoeld. Retour afzender idd iemand verkeerd adres opgegeven ofzo denk ik
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_32746909
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 00:58 schreef Vava het volgende:
Het is niet jouw naam dus niet voor jou bedoeld. Retour afzender idd iemand verkeerd adres opgegeven ofzo denk ik
Is wel heel toevallig dat dan de straat EN de postcode klopt....
  vrijdag 2 december 2005 @ 06:52:15 #7
55330 ennuik
Stockholm boppe!
pi_32746918
Is Lecturama niet in een bedrijf dat je een cursus aan wil smeren?

Waarschijnlijk heeft men gewoon de verkeerde postcode opgegeven en is daar jouw adres uit gerold. Gewoon met een dikke stift "retour afzender, persoon onbekend" op het pakketje schrijven, even naar het postkantoor, bewijsje van verzending vragen en het er mooi bij laten. Niet te veel moeite voor doen.
pi_32746975
quote:
Op donderdag 1 december 2005 23:54 schreef k_man het volgende:

[..]

Er zit een acceptgiro bij...
Er staat een andere naam op, dus is het zeker niet bedoeld om *TS* tot kopen te bewegen.
Mensen die klagen over de kosten van kennis zouden eens stil moeten staan bij de kosten van domheid.
  vrijdag 2 december 2005 @ 07:22:40 #9
81735 tuut84
WWW.TANKMEISTERS.NL
pi_32747001
tis een bom
het leven is geen krentebol. anders had je wel een krent in de kont zitten
pi_32747036
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 07:22 schreef tuut84 het volgende:
tis een bom

Ik ga iig straks even bellen zodat ik niet nog meer van die pakketjes ontvang en dan stuur ik het wel retour. Bedankt voor de reacties .
  vrijdag 2 december 2005 @ 07:53:09 #11
81735 tuut84
WWW.TANKMEISTERS.NL
pi_32747132
boemmm
het leven is geen krentebol. anders had je wel een krent in de kont zitten
  vrijdag 2 december 2005 @ 08:22:33 #12
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_32747315
Als de naam die er op staat niet bekend voorkomt, waarom heb je het dan uberhaupt open gemaakt en niet direct retour afzender gestuurd?
pi_32747383
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 08:22 schreef Alicey het volgende:
Als de naam die er op staat niet bekend voorkomt, waarom heb je het dan uberhaupt open gemaakt en niet direct retour afzender gestuurd?
Omdat er op stond: er bevind zich een acceptgiro in deze envelop.
En omdat ik niets hiervoor wil betalen zou ik toch wel een telefoonnummer willen hebben. Het pakketje is uiteraard nog gewoon dicht.
  vrijdag 2 december 2005 @ 10:10:35 #14
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_32748782
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 08:32 schreef sk888er het volgende:

[..]

Omdat er op stond: er bevind zich een acceptgiro in deze envelop.
En omdat ik niets hiervoor wil betalen zou ik toch wel een telefoonnummer willen hebben. Het pakketje is uiteraard nog gewoon dicht.
\

Als niet mijn naam er had opgestaan, dan had ik toch de indruk gehad dat die acceptgiro dan ook niet voor mij bedoeld is..
pi_32769148
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 06:45 schreef sk888er het volgende:

[..]

Is wel heel toevallig dat dan de straat EN de postcode klopt....
Niet zo heel toevallig hoor, als er alleen een huisnummer en postcode opgegeven hoeft te worden....
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')