Die hadden we nog niet eerder gezien zeker...quote:Op donderdag 1 december 2005 20:58 schreef RijstNatie het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/userpics/37769_fok2.jpg
quote:Op donderdag 1 december 2005 20:58 schreef RijstNatie het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/userpics/37769_fok2.jpg
Joh. [kuikentje]quote:Op donderdag 1 december 2005 22:21 schreef MissyMirjaM het volgende:
niet schadelijk maar het doet fokking zeer
quote:Op donderdag 1 december 2005 22:25 schreef Pietverdriet het volgende:
Heb mijn eigen kwak eens in mijn oog gespoten (.....) da was nie prettig daar had ik bijna een week last van.
Lag op mijn rug en kwam klaar, kwak schoot de puddigbuks uit en lande na een keurige ballistieke baan te hebben gemaakt in mijn oog.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:03 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Hmmz het komt niet.. Ff kijken waar het blijft.. hallo? Haaalllllooooooo? *FLETSH*
Hoe kreeg je dat voor elkaar joh?
Wat hij zegt...quote:Op donderdag 1 december 2005 23:12 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Lag op mijn rug en kwam klaar, kwak schoot de puddigbuks uit en lande na een keurige ballistieke baan te hebben gemaakt in mijn oog.
Als ik goed geil ben zit er bij mij wat kracht achter, het is zeg maar geen druppelende kraan.
In the line of fire.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:12 schreef Pietverdriet het volgende:
Lag op mijn rug en kwam klaar, kwak schoot de puddigbuks uit en lande na een keurige ballistieke baan te hebben gemaakt in mijn oog.
Als ik goed geil ben zit er bij mij wat kracht achter, het is zeg maar geen druppelende kraan.
Mwah, harde lenzen misschien... Daar gaat het onder zitten omdat die drijven op het vocht in je oog. Maar zachte lenzen zitten echt op je oogbol. Ik draag ze al jaren, in die tijd twee keer sperma op mijn oog gehad, en ik vond het allemaal wel meevallen qua pijn en irritatie. Volgens mij komt dat juist door die lenzen die mijn oog afschermen voor vuil...quote:Op vrijdag 2 december 2005 09:31 schreef WaStEd het volgende:
Heb ik ook gehoord.... extra niet prettig is het dragen van lenzen erbij...
Ook niet gedaan... en geen last van gehad eigenlijk...quote:Op vrijdag 2 december 2005 10:18 schreef Gripper het volgende:
ja, maar door die eiwit explosie in je oog kun je wel meteen je lenzen gaan schoonpoetsen, anders kijk je voortaan door een permanente mist...
Kwestie van goed kauwe hè, dat het ete gelijkmatig in je bloed komp. En een liter Bulgaarse yoghurt natuurlijk, dan spuit je een volwasse vent van drie hoog van ze brommer. Net zo makkelijk!quote:Op donderdag 1 december 2005 22:25 schreef Pietverdriet het volgende:
Heb mijn eigen kwak eens in mijn oog gespoten (.....) da was nie prettig daar had ik bijna een week last van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |