abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32734809
Nieuw werk is leuk!
Nieuwe mensen, nieuwe omgeving, veel afwisseling, weer af en toe buitenland, weer volop gemotiveerd.
Allemaal leuk en wel ... hoewel .. het heeft z'n nadelen. Ik laat Sub alleen met een forum, en ik weet uit ervaring dat het alleen moeten modden niet leuk is. Er gaat alleen iets fout als je net ff wegbent en dan baal je weer als je thuiskomt.

Een week ofwat geleden gaf ik Sub te kennen dat ik wou stoppen, en we zochten dan ook een snelle oplossing. Die oplossing is er nu: DSG stopt ermee en zo heeft Lynx de kans om zijn fotografie intresse op te schroeven en ons enkele tips ivm bewerken bij te brengen.

Ik, van mijn kant, ga met een gerust geweten weer naar Frankrijk ... en als ik thuiskom hoef ik niet eerst 30 topics te bekijken maar ga ik gelijk foto's uploaden, want ook dat schoot er de laatste tijd bij in.
Ik wens Lynx veel plezier in het fotograferen (en niet alleen de maan ) en ik wens ook dat mensen wat minder gaan zeuren ... maargoed, niet al m'n wensen komen uit.

Mensen, ik vond het leuk. Ik hoop van jullie hetzelfde ... en zoniet ... dan toch

Acta est fabula.

HGT
Het antwoord m'n vriend, is blowen in de wind.
  donderdag 1 december 2005 @ 19:46:12 #2
40714 Subhuman
Televised confession
pi_32734831
HGT, ik vind het erg jammer dat je gaat. Ik vond het altijd fijn met je samenwerken! Ik hoop dat we je nog vaak blijven terugzien met mooie foto's!
pi_32734868
Meer foto's, want nu heb'k daar weer iets meer tijd voor
Ik hoop dat je het niet al te erg vond dat ik er de laatste weken niet zo vaak was.
pi_32734901
Het-Gele-Teken, ik wil je nog even een dikke geven. Thanks voor alles
(Un)masking for the greater good.
  donderdag 1 december 2005 @ 19:49:22 #5
40714 Subhuman
Televised confession
pi_32734916
quote:
Op donderdag 1 december 2005 19:47 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Meer foto's, want nu heb'k daar weer iets meer tijd voor
Ik hoop dat je het niet al te erg vond dat ik er de laatste weken niet zo vaak was.
Maak je daar maar geen zorgen over. Het was wat harder werken misschien, maar ik wist dat je er niet zo vaak kon zijn. Ik had het er graag voor over.
pi_32734955
Jammer, HGT. Ik zal je taken naar mn beste kunnen voor je waarnemen

(en ik fotografeer niet alleen de maan . Ook onweer )

Succes in je nieuwe leven
pi_32736097
Jammer,

Maar ergens heb je toch ook gelijk, :/
Nee.
  donderdag 1 december 2005 @ 20:31:28 #8
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_32736208
Dit schept weer hoop. Hoop dat ik ooit een forum mag modden waar ik ooit 1 keer gepost heb

Dit is trouwens kritiek naar de FA's toe.

Niets mis met L666, (hoewel hij nooit Macdonalds hamburgers terug betaalt ) maar ik vind het gewoon kut dat men of mensen moderator maakt die bijna nooit posten in FOT voor dat ze mod werden, of mensen wiens forum aan de kans gezet worden die heel soms iets posten moderator maken.

vriendjespolitiek ten top?
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_32736297
Alsof ik nooit postte voor ik mod werd ??
Door het mod worden ben ik gewoon minder gaan posten dan ik ervoor deed m'n beste.
  donderdag 1 december 2005 @ 20:37:45 #10
40714 Subhuman
Televised confession
pi_32736422
De reden dat we gekozen hebben voor Lynx666 is omdat er heel veel Photoshoptopics vanuit DSG deze kant op gaan komen zodra DSG sluit. Ik heb daar niet genoeg verstand van. Daarom hebben we iemand laten komen die hier wel meer vanaf weet om juist die mensen te hulp te zijn.
  FOK!fotograaf donderdag 1 december 2005 @ 20:38:24 #11
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_32736451
Succes, en veel plezier met je nieuwe werk HGT!
En nu weer foto's posten
en uiteraard bedankt voor je tijd als mod hier

verder: tvp...
ik wil dit even volgen..
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  donderdag 1 december 2005 @ 20:51:33 #12
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_32736911
quote:
Op donderdag 1 december 2005 20:33 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Door het mod worden ben ik gewoon minder gaan posten dan ik ervoor deed m'n beste.
Jij postte al zo weinig voordat je mod werd. Je was er haast nooit had ik het idee. Subhuman was er ook heel weinig. (ik kijk naar het postaantallen) Je kan mij niet wijs maken dat iemand die ergens nooit post er altijd lurkt. En feeling met een forum krijg je door er te posten, interactie te hebben. Dan intergreer je als mod beter in het geheel. Dan weet je wat je users gewend zijn, en kan je voorzien waar het fout kan gaan, inspelen op de behoeftes.

ik heb 3 posts gedaan in voetbal ooit. Ik heb er totaal geen verstand van. Maar ik zie nu dat ik daar dus 100% voor gekwalificeerd ben.

Athans, als ik er geen hekel aan zou hebben

Misschien mod van MED worden, daar ben ik ook haast professioneel lurker
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  donderdag 1 december 2005 @ 20:52:35 #13
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_32736947
quote:
Op donderdag 1 december 2005 20:37 schreef Subhuman het volgende:
De reden dat we gekozen hebben voor Lynx666 is omdat er heel veel Photoshoptopics vanuit DSG deze kant op gaan komen zodra DSG sluit. Ik heb daar niet genoeg verstand van. Daarom hebben we iemand laten komen die hier wel meer vanaf weet om juist die mensen te hulp te zijn.
De kans is supergroot dat die weer terug naar DIG gaan. Waar ze vandaan kwamen...
  donderdag 1 december 2005 @ 20:55:41 #14
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_32737058
quote:
Op donderdag 1 december 2005 20:52 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

De kans is supergroot dat die weer terug naar DIG gaan. Waar ze vandaan kwamen...
Nee. Dan schopt DIG ze maar hierheen, DIG heeft het druk zat.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_32737098
quote:
Op donderdag 1 december 2005 20:51 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

Jij postte al zo weinig voordat je mod werd. Je was er haast nooit had ik het idee. Subhuman was er ook heel weinig. (ik kijk naar het postaantallen) Je kan mij niet wijs maken dat iemand die ergens nooit post er altijd lurkt. En feeling met een forum krijg je door er te posten, interactie te hebben. Dan intergreer je als mod beter in het geheel. Dan weet je wat je users gewend zijn, en kan je voorzien waar het fout kan gaan, inspelen op de behoeftes.
......
Ik post niet in Slow chat, Daar heb ik IRC en MSN voor.
Ik zat hier voor ik mod werd zo'n 17 uur per dag. Van posts had ik toen: 'gemiddeld 12 per dag' en nu nog maar 'gemiddeld 8 per dag'.
Had ik geen feeling met het forum of met de users? En waarom kom je daar dan nu mee?
  donderdag 1 december 2005 @ 20:58:37 #16
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_32737154
quote:
Op donderdag 1 december 2005 20:51 schreef Shark.Bait het volgende:
Jij postte al zo weinig voordat je mod werd. Je was er haast nooit had ik het idee. Subhuman was er ook heel weinig. (ik kijk naar het postaantallen) Je kan mij niet wijs maken dat iemand die ergens nooit post er altijd lurkt.
Dat kan makkelijk hoor, zijn wel meer mods die dat doen en dat ook goed doen. En maak jij je maar geen zorgen over aanwezigheid, dat houden wij wel in het oog.
quote:
ik heb 3 posts gedaan in voetbal ooit. Ik heb er totaal geen verstand van. Maar ik zie nu dat ik daar dus 100% voor gekwalificeerd ben.
Als je ook maar enigszins iets van modkwaliteiten zou hebben wel ja. Maar ja...
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
pi_32737450
HGT, bedankt voor alles, veel plezier in het zwart!
I bet you are flying inside.
  donderdag 1 december 2005 @ 21:12:29 #18
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_32737611
quote:
Op donderdag 1 december 2005 20:58 schreef Dagonet het volgende:
Als je ook maar enigszins iets van modkwaliteiten zou hebben wel ja. Maar ja...
Waarop ik natuurlijk moet zeggen: "Misschien als jij ook maar enigszins iets van FA kwaliteiten zou hebben, zou je dat inzien."

Op de man spelen is bijvoorbeeld "not done" als mod of FA. Als fatsoenlijk persoon moet ik me er ook maar verre van houden. Ik weet wat het is om admin of mod te zijn, ik ben het ook geweest op een aantal fora. Natuurlijk niet van het kaliber van Fok, maar wel van het kaliber van FOT.
Komop Dagonet, ik ben geen Xebrozius of Kasta of baggeraar, ik weet dat ik hier valide punten heb, en ik weet zeker dat er users zijn hier op FOT die precies hetzelfde erover denken als ik hier durf te ventileren.

Is er iets gebeurd tussen de tijd dat ik je ontmoette in het echt en dat je FA bent geworden, je komt IRL iig anders over dan hier. Misschien omdat je hier de macht hebt. Ik vind dat jammer. Je komt soms onnavolgbaar over bij mij.
  donderdag 1 december 2005 @ 21:16:24 #19
40714 Subhuman
Televised confession
pi_32737743
Shark.Bait wat wil je nu eigenlijk? Waarom we voor Lynx666 hebben gekozen heb ik uitgelegd, en wat is dat over postaantallen? Als je veel post in de SC heb je hoge postaantallen, ken je je kliekje, maar ken je het forum ook? Ik vind het gewoon niet kunnen dat je HGT nog even een schop na geeft terwijl hij zo z'n best heeft gedaan voor dit forum.
  donderdag 1 december 2005 @ 21:23:20 #20
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_32737943
quote:
Op donderdag 1 december 2005 21:12 schreef Shark.Bait het volgende:
Op de man spelen is bijvoorbeeld "not done" als mod of FA. Als fatsoenlijk persoon moet ik me er ook maar verre van houden. Ik weet wat het is om admin of mod te zijn, ik ben het ook geweest op een aantal fora. Natuurlijk niet van het kaliber van Fok, maar wel van het kaliber van FOT.
Als je weet hoe het is, waarom ben je dan altijd zo (zo komt het op mij over) aan het zeiken? iii die foto is te groot! Dat topic moet centraal! Die user is vervelend! Waarom staat dit topic hier! En als het niet binnen het uur is verholpen dan is het al fout.

Wat mij opvalt in FOT is dat het een heel erg gesloten forum is, niet alleen bij jou, maar de algehele tendens is dat het erg klein is, het nodigt niet uit. Iemand die een te grote foto plaatst (al is het maar tien pixels) wordt afgeblaft en de foto genegeerd, als de mods niet de eisen inwilligen dan dreigen er weer een zooi met opstappen enz.
quote:
Komop Dagonet, ik ben geen Xebrozius of Kasta of baggeraar, ik weet dat ik hier valide punten heb, en ik weet zeker dat er users zijn hier op FOT die precies hetzelfde erover denken als ik hier durf te ventileren.
Mwach, Xebro en Kasta hebben ook zo hun punten hoor, regelmatig ook valide.
Ik heb hier ook in het FB topic punten geventileerd waar ik totaal geen reactie op heb gekregen. Ik probeer een compromis te sluiten tussen users en mods, maar totaal nog geen antwoord. Ik vraag aan jullie suggesties om dit forum opener te maken, niets.
quote:
Is er iets gebeurd tussen de tijd dat ik je ontmoette in het echt en dat je FA bent geworden, je komt IRL iig anders over dan hier. Misschien omdat je hier de macht hebt. Ik vind dat jammer. Je komt soms onnavolgbaar over bij mij.
Macht? .
Ik ben heel goed voor rede vatbaar, maar onredelijke posts kunnen net zo hard een onredelijke reactie terug verwachten.

Waarom ben je hier meteen over de zeik? Lynx komt hier juist omdat hij daarmee FOT breder kan trekken dan het enge (in de originele zin van het woord) aanbod dat er nu is? De expertise zit er zat bij de users...
  donderdag 1 december 2005 @ 21:37:09 #21
262 Re
Kiss & Swallow
pi_32738470
ach schark moet maar eens aan de vriendin ofzo
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_32738567
quote:
Op donderdag 1 december 2005 20:33 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Oh nou, dat staat je dan ook niet te prijzen, kerel
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  donderdag 1 december 2005 @ 21:42:07 #23
262 Re
Kiss & Swallow
pi_32738647
maar HGT, ga weer lekker posten onder zwart, was wel lekkere belgische gezelligheid zo hoor
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_32738773
Shark loop niet zo te zaniken. Ik heb er ook mijn voorhoofdelijke rimpels over, maar hey, geef die pipo een kans

Affakkelen kan altijd nog
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_32738873
quote:
Op donderdag 1 december 2005 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Oh nou, dat staat je dan ook niet te prijzen, kerel
Ik poste iig meer foto's voor ik mod werd. Toen ik mod was en fotoloog had het prive wat druk had ik gewoon minder tijd om eropuit te trekken en te gaan fotograferen. Ik poste toen vooral dingen om een topic dicht te gooien, reacties op "beoordeel ..." enz.
Nadat Sub kwam kreeg ik ander werk, wat in het begin geen probleem gaf. Maar de projecten die ik nu doe vergen gewoon teveel tijd. Ik kan er, doordat ik overdag gewoon geen i-net heb, alleen maar 's avonds zijn. Met Sub had ik de afspraak dat ik overdag tijd had en hij 's avonds, en die afspraak kan ik niet meer nakomen. Ik ga volgende week voor de 5de week op een kleine 4 maand tijd naar Frankrijk en dit was gewoon een prima moment om weer gewoon zwart te worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')