Maak je daar maar geen zorgen over. Het was wat harder werken misschien, maar ik wist dat je er niet zo vaak kon zijn. Ik had het er graag voor over.quote:Op donderdag 1 december 2005 19:47 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Meer foto's, want nu heb'k daar weer iets meer tijd voor
Ik hoop dat je het niet al te erg vond dat ik er de laatste weken niet zo vaak was.
Jij postte al zo weinig voordat je mod werd. Je was er haast nooit had ik het idee. Subhuman was er ook heel weinig. (ik kijk naar het postaantallen) Je kan mij niet wijs maken dat iemand die ergens nooit post er altijd lurkt. En feeling met een forum krijg je door er te posten, interactie te hebben. Dan intergreer je als mod beter in het geheel. Dan weet je wat je users gewend zijn, en kan je voorzien waar het fout kan gaan, inspelen op de behoeftes.quote:Op donderdag 1 december 2005 20:33 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Alsof ik nooit postte voor ik mod werd ??
Door het mod worden ben ik gewoon minder gaan posten dan ik ervoor deed m'n beste.
De kans is supergroot dat die weer terug naar DIG gaan. Waar ze vandaan kwamen...quote:Op donderdag 1 december 2005 20:37 schreef Subhuman het volgende:
De reden dat we gekozen hebben voor Lynx666 is omdat er heel veel Photoshoptopics vanuit DSG deze kant op gaan komen zodra DSG sluit. Ik heb daar niet genoeg verstand van. Daarom hebben we iemand laten komen die hier wel meer vanaf weet om juist die mensen te hulp te zijn.
Nee. Dan schopt DIG ze maar hierheen, DIG heeft het druk zat.quote:Op donderdag 1 december 2005 20:52 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
De kans is supergroot dat die weer terug naar DIG gaan. Waar ze vandaan kwamen...
Ik post niet in Slow chat, Daar heb ik IRC en MSN voor.quote:Op donderdag 1 december 2005 20:51 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Jij postte al zo weinig voordat je mod werd. Je was er haast nooit had ik het idee. Subhuman was er ook heel weinig. (ik kijk naar het postaantallen) Je kan mij niet wijs maken dat iemand die ergens nooit post er altijd lurkt. En feeling met een forum krijg je door er te posten, interactie te hebben. Dan intergreer je als mod beter in het geheel. Dan weet je wat je users gewend zijn, en kan je voorzien waar het fout kan gaan, inspelen op de behoeftes.
......
Dat kan makkelijk hoor, zijn wel meer mods die dat doen en dat ook goed doen. En maak jij je maar geen zorgen over aanwezigheid, dat houden wij wel in het oog.quote:Op donderdag 1 december 2005 20:51 schreef Shark.Bait het volgende:
Jij postte al zo weinig voordat je mod werd. Je was er haast nooit had ik het idee. Subhuman was er ook heel weinig. (ik kijk naar het postaantallen) Je kan mij niet wijs maken dat iemand die ergens nooit post er altijd lurkt.
Als je ook maar enigszins iets van modkwaliteiten zou hebben wel ja. Maar ja...quote:ik heb 3 posts gedaan in voetbal ooit. Ik heb er totaal geen verstand van. Maar ik zie nu dat ik daar dus 100% voor gekwalificeerd ben.
Waarop ik natuurlijk moet zeggen: "Misschien als jij ook maar enigszins iets van FA kwaliteiten zou hebben, zou je dat inzien."quote:Op donderdag 1 december 2005 20:58 schreef Dagonet het volgende:
Als je ook maar enigszins iets van modkwaliteiten zou hebben wel ja. Maar ja...
Als je weet hoe het is, waarom ben je dan altijd zo (zo komt het op mij over) aan het zeiken? iii die foto is te groot! Dat topic moet centraal! Die user is vervelend! Waarom staat dit topic hier! En als het niet binnen het uur is verholpen dan is het al fout.quote:Op donderdag 1 december 2005 21:12 schreef Shark.Bait het volgende:
Op de man spelen is bijvoorbeeld "not done" als mod of FA. Als fatsoenlijk persoon moet ik me er ook maar verre van houden. Ik weet wat het is om admin of mod te zijn, ik ben het ook geweest op een aantal fora. Natuurlijk niet van het kaliber van Fok, maar wel van het kaliber van FOT.
Mwach, Xebro en Kasta hebben ook zo hun punten hoor, regelmatig ook valide.quote:Komop Dagonet, ik ben geen Xebrozius of Kasta of baggeraar, ik weet dat ik hier valide punten heb, en ik weet zeker dat er users zijn hier op FOT die precies hetzelfde erover denken als ik hier durf te ventileren.
Macht?quote:Is er iets gebeurd tussen de tijd dat ik je ontmoette in het echt en dat je FA bent geworden, je komt IRL iig anders over dan hier. Misschien omdat je hier de macht hebt. Ik vind dat jammer. Je komt soms onnavolgbaar over bij mij.
Oh nou, dat staat je dan ook niet te prijzen, kerelquote:Op donderdag 1 december 2005 20:33 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Alsof ik nooit postte voor ik mod werd ??
Door het mod worden ben ik gewoon minder gaan posten dan ik ervoor deed m'n beste.
Ik poste iig meer foto's voor ik mod werd. Toen ik mod was en fotoloog had het prive wat druk had ik gewoon minder tijd om eropuit te trekken en te gaan fotograferen. Ik poste toen vooral dingen om een topic dicht te gooien, reacties op "beoordeel ..." enz.quote:Op donderdag 1 december 2005 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nou, dat staat je dan ook niet te prijzen, kerel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |