1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | { var all_listItems = document.getElementById("mysqldata").getElementsByTagName("input"); var str = ""; for (i = 0; i < all_listItems.length; i++) { if (all_listItems[i].type == "checkbox") { id = all_listItems[i].name; if (id.match(find)) { str += all_listItems[i].name + "\r\n"; } } } } |
1 2 3 4 | alert('bla[die]bla'.match('\\[die\\]')); // of match met een regexp als parameter alert('bla[die]bla'.match(/\[die\]/)) |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | { var all_listItems = document.getElementById("mysqldata").getElementsByTagName("input"); var str = ""; for (i = 0; i < all_listItems.length; i++) { if (all_listItems[i].type == "checkbox") { id = all_listItems[i].name; if (id.match("\\[" + find + "\\]")) { id.checked = false; str += all_listItems[i].name + "\r\n"; } } } alert(str); } |
Dit is inderdaad het idee wat ik voor ogen had, ik loop alleen nog steeds vast. Ik blijf de melding krijgen:quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:03 schreef Webby het volgende:
Je hebt ook getElementsByTagName()
Je kan dan in een globale variabele bijhouden hoeveel td's je hebt, of misschien in jou geval altijd de laatste selecteren dmv .length
Je krijgt dan iets in de trant van:
var myTable_all_tableCells = document.getElementById("myTable").getElementsByTagName("td");
var myTable_lastCell = myTable_all_tableCells[all_myTable_tableCells.length];
myTable_lastCell.innerHTML = displaySkillGroups();
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | function displaySkillGroups() { var skillGroups = new Array ("Choose skillgroup", "Atheletics", "Biotech", "Close Combat", "Conjuring", "Cracking", "Electronics", "Firearms", "Influence", "Mechanic", "Outdoors", "Sorcery", "Stealth", "Tasking"); document.write("<select name=\"playerClass\" id=\"playerClass\" onchange=\"addRow()\">"); for (i=0;i<skillGroups.length;i++) { document.write("<option value=\"" + skillGroups[i] + "\">" + skillGroups[i] + "</option>"); } document.write("</select>"); } //genereer nieuwe tabel rij function addRow() { var x=document.getElementById('skillGroups').insertRow(1); var y=x.insertCell(0); var myTable_all_tableCells = document.getElementById("skillGroups").getElementsByTagName("td"); var myTable_lastCell = myTable_all_tableCells[all_myTable_tableCells.length]; window.alert(myTable_lastCell); myTable_lastCell.innerHTML = displaySkillGroups(); //y.innerHTML="..."; } |
1 2 3 4 5 6 7 8 | var output = "<select> ..." for (i=0;i< skillGroups.length; i++) { output += "<option>.." } output += "</select>" return output } |
gelikt!quote:Op maandag 6 maart 2006 16:20 schreef RM-rf het volgende:
in plaats van de 'document.write' in displaySkillGroups;
plaats deze eens in een variabele en aan het eind van de functie return die variabele:
[ code verwijderd ]
'document.write' is enkel mogelijk tijdens het renderen van de pagina (of in het document.layers model tijdens het re-renderen van een layer)
1 2 3 4 5 | Bronbestand: http://localhost/persoonlijk/php2hexv2.5/phpv25# Regel: 251, Kolom: 28 Broncode: path = path.replace(/\/[^/]*$/, '');// Strip file name |
onChange?quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:20 schreef Webby het volgende:
Ik zit met een input checkbox. Welk event is er wat fired bij checken van die box, zelfs mouseup fired te vroeg, dan is hij nog niet daadwerkelijk checked en onchange fired pas als je hem deselecteerd. Ik wil onCheck oid.
Kan dat?
Owja, das waar. Maar wat wil je precies doen dan dat precieze timing nodig heeft?quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:33 schreef Webby het volgende:
onchange fired pas na deselecteren van de checkbox
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |