[quote]
Op woensdag 26 mei 2004 22:59 schreef mel723 het volgende:[..]
Een dreadperm is dus dat ze dreads maken dmv een permanent (zoals bij de Hairpolice). Op die site schrijft ze niet hoe ze precies die dreads maakt, maar aan de foto's te zien is dat tegenkammen/knopen. Ik vind ze er op zich best netjes uitzien, maar ik zou er vanuit Amsterdam echt niet helemaal voor naar Limburg gaan. Geef dan die paar tientjes meer uit (als dat het al scheelt, ik zag dat het bij haar begon bij 150 euro, ook niet mis) en ga naar de Hairpolice
![]()
(jaja ik ben wel gek op ze
![]()
)
[/quote
ja, mijn haar is niet zo lang, bijna tot op mijn schouders, dus dat kost bij die uit limburg 125 euro..
En de hairpolice is wel iets duurder, tussen 195 en 250 (ik weet niet wanneer het goedkoper is, als je korter haar hebt waarschijnlijk??) En ik ben een arme student, dus.....
Maar ja, ik ben nu wel aan het twijfelen, omdat ik wel echt mooie dreads wil, en als een dreadperm beter is, dan doe ik toch dat...
Bedankt voor je info iig, hoewel jij misschien niet helemaal objectief bent..jij bent wel erg voor die hairpolice, ben je ingehuurd om reclame voor ze te maken
![]()
??
Pff.. nou nu moet ik dus een beslissing nemen, lastig (en oja, naar limburg reizen is voor mij geen probleem, mijn ouders wonen daar, dus ik kom er wel regelmatig)
En oja, die vrouw uit limburg zegt dat ze er zes uur voor uit trekt, en dat ze mij dan ook leert hoe ik zelf mijn dreads bij kan houden, dat doen ze bij de hairpolice zeker niet??
![]()
Nou ik weet het niet meer hoor.............