Ik doe hem weg want het is niet echt het geluid dat ik zoek.quote:Op maandag 12 december 2005 09:01 schreef Guusie het volgende:
[..]
Klikt ie een beetjeNieuw prijs? Waarom doe je hem weg
![]()
Ik heb wel interesse, wat heeft ie nieuw gekost en hoe klinkt ie?quote:Op zondag 11 december 2005 22:31 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Heeft er iemand intresse in een rode Meinl cowbell?
15 euro
Gister gekocht
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij klinkt als een koebel.quote:Op maandag 12 december 2005 19:34 schreef BOKA het volgende:
[..]
Ik heb wel interesse, wat heeft ie nieuw gekost en hoe klinkt ie?
ovb bied ik 15 euro incl. verzenden
Ik wil een iets kortere volgens mij klinken die meer naar wat ik zoek.quote:Op maandag 12 december 2005 20:09 schreef BOKA het volgende:
Ik wilde eigenlijk weten of hij laag/hoog schel/dof of helder klinkt.
Hoe groot is hij eigenlijk?
(en als ie als een koebel klinkt, waarom bevalt ie je dan niet?)
Vink een beetje te veel van het goede voor een koebelquote:Op maandag 12 december 2005 20:36 schreef BOKA het volgende:
Hij klinkt mij te hoog. Succes met je verkoop nog (misschien een topic in Vraag & Aanbod openen?).
Ik vind hem ook niet echt heel erg lekker! Succes!quote:Op maandag 12 december 2005 20:19 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ik wil een iets kortere volgens mij klinken die meer naar wat ik zoek.
maten zal ik even opmeten voor je
geluid zal ik even opnemen voor je
edit: Koebel
En klinkt erg slecht zo, in het echt klinkt ie anders.
Het is om mijn handen en voeten alle 4 onafhankelijk van elkaar te kunnen bewegen enzo, maar dat is nog niet zo makkelijkquote:Op donderdag 15 december 2005 19:05 schreef DPXMT het volgende:
hangt ervanaf welke ostinatosboem tak boem tak kan je ook als ostinaat gebruiken
ik ben ook niet thuis met die termen maar is het niet gewoon je hihat laten lopen ofzo en shuffle spelen ofzo en je bass en snair lekkere beat laten lopen ofzo?quote:Op donderdag 15 december 2005 20:35 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Het is om mijn handen en voeten alle 4 onafhankelijk van elkaar te kunnen bewegen enzo, maar dat is nog niet zo makkelijk
Dus toch de rock-richting.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:34 schreef dazzled het volgende:
voorkeur?? pfff,
Ik speel in een britpop band,
heb gespeeld in,, Deathmetal, hardcorepunk poprock band.
dus jah, heeeeel veel smaken, ben opzoek naar nog een bandje alaaa hardcorepunk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |