Nee, wat ik bedoel is: de informatie is niet zomaar betrouwbaar.quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:20 schreef Kiegie het volgende:
[..]
Wil je dan zeggen: er zit géén gif in danwel op de genoemde mandarijntjes OMDAT deze informatie van een milieubewuste organisatie afkomstig is?
Dat lijkt me een ernstiger vorm van blindheid dan die jij noemt.
![]()
Ja joh, laat je maar lekker bang maken.quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:00 schreef poehey het volgende:
Poeh, ben ik ff blij dat ik bij de AH men manderijnen heb gekocht. Aldi maar links liggen. Zou het nou allemaal echt zo schadelijk zijn, je kunt tegenwoordig al helemaal niets meer eten, volgens mij moeder we maar aan de voedingssuplementen, veel veiliger, of zou daar ook weer iets aan mankeren![]()
Eng en ziek! En hier doet men niets aan?quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:08 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Crisis, verlies in 'consumentenvertrouwen' en 'slecht voor de economie' en dus moet dat met alle macht voorkomen worden. Vooral omdat men nog niet eens de helft weet, dan is het beter om het in het ongewisse te laten. Ja dat zijn enge hypotheses.
Zeg eet jij lekker ff tien kilo mandarijnen? Moet jij weten wat je wel of niet wilt eten..maar als een ander dat niet doet ook gewoon lekker zo laten dan zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:14 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ja joh, laat je maar lekker bang maken.
Zou de autorit naar de AH niet gevaarlijker zijn?
alles goed vriend?quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:16 schreef HassieBassie het volgende:
Sinds wanneer eet je mandarijnen met schil en al op?
Moet de overheid dan ook gaan waarschuwen voor inademen? Want je haalt op die manier ook veel rotzooi binnen. Uitlaatgassen, sigarettenrook, fijn stof, enz.quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:16 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Eng en ziek! En hier doet men niets aan?
Maar wel zeggen dat mannen niet teveel moeten fietsen en te strakke slips moeten dragen, omdat dit onvruchtbaarheid in de hand zou werken, ja hoorrrr![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:48 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Dat gif zit toch op de schil of niet?
quote:De gifstoffen zitten niet alleen op de schil, maar ook in de vrucht zelf. Alle mandarijnen kwamen uit Spanje.
Je zou wetenschapper moeten worden, je blinkt uit in volledig onderbouwde argumenten.quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:25 schreef Speed-Addicted het volgende:
Wat gejank weer.
Bedenk eens wat voor gif onze overgroot ouders binnenkregen. Die zijn nu toch ook 80.
Volgens de maatstaven anno 2005 hadden ze al 30 jaar dood moeten zijn. Wat klopt hier niet.
Dat betuttelende gezeik over je gezondheid.
Nee, bestrijdingsmiddelen zitten niet alleen op de schil, effectiever is het om het door t kunstmestwater te doen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:48 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Dat gif zit toch op de schil of niet?
Er zijn ook een aantal onderzoeken die laten zien dat het nemen van supplementen niet hetzelfde, of zelfs helemaal geen, effect heeft voor preventie van allerlei ziekten (kanker e.d.) als het eten van voldoende groente en fruit. deze bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 2 december 2005 15:11 schreef Yildiz het volgende:
[..]
het zijn wel vitaminen zoals in fruit, verschil is alleen dat ze niet beschermd zitten zoals fruit dat doet, dus het overgrote deel wordt al door je maag afgebroken, veel zin heeft het niet.
Blauwzuur als in van nature in groene aardappels?quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:38 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Je zou wetenschapper moeten worden, je blinkt uit in volledig onderbouwde argumenten.
Methiel / blauwzuur iemand?
Dat waren franchisers die zelf (illegaal overigens) bij een lokale boer ofzo wat fruit inkochten. En dan gaat de naam van je hele organisatie eraan als blijkt dat dat meuk is.quote:Op donderdag 1 december 2005 20:52 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Ook de AH heeft in het verleden hele slechte resultaten gehad met bepaalde soorten fruit, zoals druiven en aardbeien.
Bron?quote:Op maandag 5 december 2005 20:08 schreef dodew83 het volgende:
[..]
Dat waren franchisers die zelf (illegaal overigens) bij een lokale boer ofzo wat fruit inkochten. En dan gaat de naam van je hele organisatie eraan als blijkt dat dat meuk is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |