Het valt me weer wederom al op dat AH mandarijnen weer zonder gif te koop isquote:Op donderdag 1 december 2005 20:27 schreef Oversight het volgende:
[..]
![]()
Als een kind van twintig kilo twee van deze mandarijnen eet is bijna de helft van de dosis bereikt die volgens de WHO acuut giftig is.
Het viel je niet op dat 'schoonste' tussen aanhalingstekens stond?quote:Op donderdag 1 december 2005 20:30 schreef Meki het volgende:
[..]
Het valt me weer wederom al op dat AH mandarijnen weer zonder gif te koop is
Anders lees je ff goed ofzo, ook bij de Ah zat er gif op.quote:Op donderdag 1 december 2005 20:30 schreef Meki het volgende:
[..]
Het valt me weer wederom al op dat AH mandarijnen weer zonder gif te koop is
* Duvel kauwt zijn tweede mandarijn van de dag weg en verwondert zich over de opwinding bij TS...quote:Op donderdag 1 december 2005 20:26 schreef Oversight het volgende:
[..]
Dit bedoel ik nou,.....
Wáárom zijn er geen waarschuwingen op TV/ radio/ geluidswagens/ sirenes.... ?
Schoon is Schoonquote:Op donderdag 1 december 2005 20:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Het viel je niet op dat 'schoonste' tussen aanhalingstekens stond?
quote:Op donderdag 1 december 2005 20:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Volgens milieu defensie, ik kan lezen.
Markt is geen Aldi hequote:Op donderdag 1 december 2005 20:34 schreef Pietverdriet het volgende:
Heb de afgelopen week een slordige 60 manderijnen van de markt op, en leef ook nog steeds.
Ik vind het een typisch geval van vreselijk opwinden en inspelen op angsten. Maar hoeveel kinderen gaan er nu dood aan manderijnen? Ik wed dat er véél meer kinderen dood gaan doordat de ouders roken.
Nee. Ze waren het schoonst onder de "gifmandarijnen", maar dat wil niet zeggen dat er geen gif opzat.quote:
quote:Op donderdag 1 december 2005 20:34 schreef Pietverdriet het volgende:
Heb de afgelopen week een slordige 60 manderijnen van de markt op, en leef ook nog steeds.
Ik vind het een typisch geval van vreselijk opwinden en inspelen op angsten. Maar hoeveel kinderen gaan er nu dood aan manderijnen? Ik wed dat er véél meer kinderen dood gaan doordat de ouders roken.
dat geeft toch een beeld dat AH geen Aldi is die al te graag gif wil verkopen aan klantenquote:Op donderdag 1 december 2005 20:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee. Ze waren het schoonst onder de "gifmandarijnen", maar dat wil niet zeggen dat er geen gif opzat.
Begrijpend lezen enzo.
Ach, de volgende keer zijn de appels bij AH het minst schoon.quote:Op donderdag 1 december 2005 20:38 schreef Meki het volgende:
[..]
dat geeft toch een beeld dat AH geen Aldi is die al te graag gif wil verkopen aan klanten
Schoonst dan haal je toch daar je mandarijnen
quote:Op donderdag 1 december 2005 20:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ach, de volgende keer zijn de appels bij AH het minst schoon.
Mijn god, als je alles uit je eten moet gaan bannen waar gifspul op of in zit, dan kun je net zo goed niet meer eten.
En daar blijkt dan weer een of andere giftige kever op te hebben gescheten van wiens uitwerpselen je ernstige huiduitslag kan krijgenquote:
quote:Op donderdag 1 december 2005 20:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ach, de volgende keer zijn de appels bij AH het minst schoon.
Mijn god, als je alles uit je eten moet gaan bannen waar gifspul op of in zit, dan kun je net zo goed niet meer eten.
collegaatje van me is zwanger, die wind zich meer op over pitten in de manderijnenquote:Op donderdag 1 december 2005 20:36 schreef Oversight het volgende:
[..]en hoe zou je je nu voelen als je zwanger was?
...En je las dat er vooral risico is voor ongeboren kinderen?
Jah, keep on dreaming enzoquote:Op donderdag 1 december 2005 20:44 schreef Meki het volgende:
[..]
Bij AH gebeurt dat niet
bij Aldi wel en ze weigeren hem nog uit de schappen te halen
Uit onderzoek door de milieu- en consumentenorganisaties zou blijken dat in citrusfruit en andere versproducten van Lidl de wettelijke normen voor bestrijdingsmiddelen herhaaldelijk fors worden overschreden. Lidl weigert echter maatregelen te nemen.quote:Op donderdag 1 december 2005 20:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Jah, keep on dreaming enzo [afbeelding]
Ongetwijfeld. Nooit ontkend. Maar, als jij denkt dat de AH een heilig boontje is, vind ik dat bijzonder naief.quote:Op donderdag 1 december 2005 20:49 schreef Meki het volgende:
[..]
Uit onderzoek door de milieu- en consumentenorganisaties zou blijken dat in citrusfruit en andere versproducten van Lidl de wettelijke normen voor bestrijdingsmiddelen herhaaldelijk fors worden overschreden. Lidl weigert echter maatregelen te nemen.
![]()
AH haalt ze gelijk uit de schappen Aldi/Lidl weigerenquote:Op donderdag 1 december 2005 20:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Nooit ontkend. Maar, als jij denkt dat de AH een heilig boontje is, vind ik dat bijzonder naief.
Ook de AH heeft in het verleden hele slechte resultaten gehad met bepaalde soorten fruit, zoals druiven en aardbeien.quote:Op donderdag 1 december 2005 20:44 schreef Meki het volgende:
[..]
Bij AH gebeurt dat niet
bij Aldi wel en ze weigeren hem nog uit de schappen te halen
ze halen het gelijk uit de assoirtimmentquote:Op donderdag 1 december 2005 20:52 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Ook de AH heeft in het verleden hele slechte resultaten gehad met bepaalde soorten fruit, zoals druiven en aardbeien.
Maar, hoeveel ligt er dan nu nog wel niet in de schappen bij de AH waarvan men nog niet weet wat er allemaal wel niet op/in/aan zit?quote:Op donderdag 1 december 2005 20:52 schreef Meki het volgende:
[..]
AH haalt ze gelijk uit de schappen Aldi/Lidl weigeren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |