quote:Op donderdag 1 december 2005 15:26 schreef Falco het volgende:
En ik zet de streams aan en wat hoor ik? Dido aan het bitchen: "Doe even normaal!"
Oleee!
En terecht natuurlijkquote:Op donderdag 1 december 2005 15:29 schreef F4iTH het volgende:
Als je die twee niet zou kennen zou je denken dat Roel haar zo gaat dumpen. Zal wel weer niet maar hij heeft het duidelijk wel gehad met haar gezeur.
Vreemd doe je alle moeite om een relatie met dido te krijgen.quote:Op donderdag 1 december 2005 15:28 schreef BONG4002 het volgende:
Roel wil Dido erop wijzen dat hij bang is dat de relatie aan het verwateren is
Het komt door het filpje van gisteren denk ik. Toen hadden Rob en Joost het over zijn ex... dat hij daar nog steeds voor voelde. Misschien heeft hem dat nu wel aan het denken gezet.quote:Op donderdag 1 december 2005 15:32 schreef regenworm het volgende:
[..]
Vreemd doe je alle moeite om een relatie met dido te krijgen.
Is dit gelukt dan gaat hij ineens twijfelen.
Hij moet er gewoon voor zorgen dat het niet gebeurt.
Het gezeur van die twee vind ik erger dan lieske.quote:Op donderdag 1 december 2005 15:29 schreef F4iTH het volgende:
Als je die twee niet zou kennen zou je denken dat Roel haar zo gaat dumpen. Zal wel weer niet maar hij heeft het duidelijk wel gehad met haar gezeur.
Roel en Dido en hun twijfels over elkaar met klaar door elkaar.quote:Op donderdag 1 december 2005 15:33 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Het komt door het filpje van gisteren denk ik. Toen hadden Rob en Joost het over zijn ex... dat hij daar nog steeds voor voelde. Misschien heeft hem dat nu wel aan het denken gezet.
Roel is nu de onzekere.quote:Op donderdag 1 december 2005 15:35 schreef liesje72 het volgende:
Kan die Roel die onzekere trut niet een giga holtrap geven ..pfffff zou me bijna schamen dak een wijf ben
zullen WIJ de twijfels weghalen en Dildo of Roel EXITTEREN vanavond?quote:Op donderdag 1 december 2005 15:37 schreef regenworm het volgende:
[..]
Roel en Dido en hun twijfels over elkaar met klaar door elkaar.
Twijfel en Twijfel is wel een schikte bijnaam voor die twee/
Ben ik helemaal met je eens je kan daar geen beloftes over maken.quote:Op donderdag 1 december 2005 15:37 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Roel is nu de onzekere.
Hij wil beloftes van Dido over na het huis, en die kan ze niet geven. Vind ik vrij logisch.
Alsjeblieft niet zeg!!!! Rob wil graag naar huis, laat hem dan ook lekker gaan!!quote:Op donderdag 1 december 2005 15:38 schreef Giggio het volgende:
[..]
zullen WIJ de twijfels weghalen en Dildo of Roel EXITTEREN vanavond?
moet Rob nog maar een weekje wachten
Lieske zal ik het niet over hebben want tjah...ik wil jou natuurlijk niet kwetsen he.quote:Op donderdag 1 december 2005 15:33 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het gezeur van die twee vind ik erger dan lieske.
EXITTEREN... wat klinkt dat goedquote:Op donderdag 1 december 2005 15:38 schreef Giggio het volgende:
Prima idee te beginnen met Dido dat vind Roel en Nath niet zo leukquote:Op donderdag 1 december 2005 15:38 schreef Giggio het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 december 2005 15:37 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Roel is nu de onzekere.
Hij wil beloftes van Dido over na het huis, en die kan ze niet geven. Vind ik vrij logisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |