quote:Op donderdag 1 december 2005 15:26 schreef Falco het volgende:
En ik zet de streams aan en wat hoor ik? Dido aan het bitchen: "Doe even normaal!"
Oleee!
En terecht natuurlijkquote:Op donderdag 1 december 2005 15:29 schreef F4iTH het volgende:
Als je die twee niet zou kennen zou je denken dat Roel haar zo gaat dumpen. Zal wel weer niet maar hij heeft het duidelijk wel gehad met haar gezeur.
Vreemd doe je alle moeite om een relatie met dido te krijgen.quote:Op donderdag 1 december 2005 15:28 schreef BONG4002 het volgende:
Roel wil Dido erop wijzen dat hij bang is dat de relatie aan het verwateren is
Het komt door het filpje van gisteren denk ik. Toen hadden Rob en Joost het over zijn ex... dat hij daar nog steeds voor voelde. Misschien heeft hem dat nu wel aan het denken gezet.quote:Op donderdag 1 december 2005 15:32 schreef regenworm het volgende:
[..]
Vreemd doe je alle moeite om een relatie met dido te krijgen.
Is dit gelukt dan gaat hij ineens twijfelen.
Hij moet er gewoon voor zorgen dat het niet gebeurt.
Het gezeur van die twee vind ik erger dan lieske.quote:Op donderdag 1 december 2005 15:29 schreef F4iTH het volgende:
Als je die twee niet zou kennen zou je denken dat Roel haar zo gaat dumpen. Zal wel weer niet maar hij heeft het duidelijk wel gehad met haar gezeur.
Roel en Dido en hun twijfels over elkaar met klaar door elkaar.quote:Op donderdag 1 december 2005 15:33 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Het komt door het filpje van gisteren denk ik. Toen hadden Rob en Joost het over zijn ex... dat hij daar nog steeds voor voelde. Misschien heeft hem dat nu wel aan het denken gezet.
Roel is nu de onzekere.quote:Op donderdag 1 december 2005 15:35 schreef liesje72 het volgende:
Kan die Roel die onzekere trut niet een giga holtrap geven ..pfffff zou me bijna schamen dak een wijf ben
zullen WIJ de twijfels weghalen en Dildo of Roel EXITTEREN vanavond?quote:Op donderdag 1 december 2005 15:37 schreef regenworm het volgende:
[..]
Roel en Dido en hun twijfels over elkaar met klaar door elkaar.
Twijfel en Twijfel is wel een schikte bijnaam voor die twee/
Ben ik helemaal met je eens je kan daar geen beloftes over maken.quote:Op donderdag 1 december 2005 15:37 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Roel is nu de onzekere.
Hij wil beloftes van Dido over na het huis, en die kan ze niet geven. Vind ik vrij logisch.
Alsjeblieft niet zeg!!!! Rob wil graag naar huis, laat hem dan ook lekker gaan!!quote:Op donderdag 1 december 2005 15:38 schreef Giggio het volgende:
[..]
zullen WIJ de twijfels weghalen en Dildo of Roel EXITTEREN vanavond?
moet Rob nog maar een weekje wachten
Lieske zal ik het niet over hebben want tjah...ik wil jou natuurlijk niet kwetsen he.quote:Op donderdag 1 december 2005 15:33 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het gezeur van die twee vind ik erger dan lieske.
EXITTEREN... wat klinkt dat goedquote:Op donderdag 1 december 2005 15:38 schreef Giggio het volgende:
Prima idee te beginnen met Dido dat vind Roel en Nath niet zo leukquote:Op donderdag 1 december 2005 15:38 schreef Giggio het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 december 2005 15:37 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Roel is nu de onzekere.
Hij wil beloftes van Dido over na het huis, en die kan ze niet geven. Vind ik vrij logisch.
Steeds als we willen dat iemand (Rob/Nathalie) eruit gaat blijft ie mooi zitten. Dus die komt wel ver.quote:Op donderdag 1 december 2005 15:40 schreef Starlie het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg!!!! Rob wil graag naar huis, laat hem dan ook lekker gaan!!
Voor haar is de relatie niet per definitie afgelopen buiten het huis (natuurlijk gaat dit wel gebeuren maar dat even terzijde).quote:Op donderdag 1 december 2005 15:40 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ben ik helemaal met je eens je kan daar geen beloftes over maken.
Omdat uit gewoon uit is afgelopen the end.
Dat zie ik dus anders, je komt er niet met alleen gevoel, zal best een tijdje goed gaan, maar de verschillen komen al snel bovendrijven.quote:Op donderdag 1 december 2005 15:42 schreef liesje72 het volgende:
[..]
Nee omdat mewrouw denkt dat het niet werkt...hij past natuurlijk niet echt in het plaatje van haar huiselijke omgeving.. sorry hoor maar als *het* gevoel erzit maakt het niet uit of je nou in dat huis zit of op de maan..![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 15:47 schreef Manu82 het volgende:
Laat die rotkop van Lieske alsjeblieft oprotten
Was het niet Roel zelf die zo'n grote mond had: "Pas na het huis kan ik iemand echt leren kennen. Hier zit je vanwege een spel", of iets van die strekking?quote:Op donderdag 1 december 2005 15:37 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Roel is nu de onzekere.
Omgedraaid is leuker. Ik ben die Roel-Dido farce spuugzat.quote:Op donderdag 1 december 2005 15:51 schreef Manu82 het volgende:
Ach ik had gehoopt dat die Lieske en Ingrid de roddelclub op zouden heffen na het vertrek van Chantal en nu moet ik al dat gezeik nog steeds aanhoren. Vandaag er gewoon 2 uit Lieske naar huis en Dido in het huisje, zijn we ook van dat gezeik af eerst....
Hej waar is je kleurtje? Je was altijd blauwquote:Op donderdag 1 december 2005 15:58 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Was het niet Roel zelf die zo'n grote mond had: "Pas na het huis kan ik iemand echt leren kennen. Hier zit je vanwege een spel", of iets van die strekking?
I'm back in blackquote:Op donderdag 1 december 2005 16:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hej waar is je kleurtje? Je was altijd blauw![]()
dat hoop ik al maandenquote:Op donderdag 1 december 2005 15:59 schreef rickfcdb1 het volgende:
Zie ik nu op de andere streems dat Rob de rol van Chantal heeft overgenomen en 2 nieuwe zieltjes aan het winnen is. Hoop dat hij ook het exit stokje van haar overneemt
Ja, heb je gelijk in, kan Roel meteen zien hoe snel Dido hem laat vallen!!quote:Op donderdag 1 december 2005 15:59 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Omgedraaid is leuker. Ik ben die Roel-Dido farce spuugzat.
Amenquote:Op donderdag 1 december 2005 16:05 schreef Minouishere het volgende:
Ik krijg echt echt echt haatgevoelens van die twee en vooral van Dido.
Echt waar?? Echt?? Echt waar? Ja??? Wat leuk.
AAAAAAAAAAARGSSSSSSSSSSSSSSS weg met dat mokkel asjeblieft !!
Smerig? Ik vind het in dit geval wel meevallen. Dido, Roel en Naat hebben ook een soort van verkapte stemafspraak hoor. Die zullen nooit op elkaar stemmen.quote:Op donderdag 1 december 2005 16:03 schreef F4iTH het volgende:
Lekker smerig gesprekje in het bubbelbad.
O daar hebben we Rob niet voor nodig, lieske en ingrid zeiden zelf al; Goh Nathalie waait wel met alle winden mee....quote:Op donderdag 1 december 2005 16:07 schreef Manu82 het volgende:
Laat Rob er maar inblijven trouwens, wordt die Natte Lie tenminste genomineerd
Ik vind het eigenlijk best smerig laten ze dan allemaal op die kutbank gaan zitten en dan kan hummie beslissenquote:Op donderdag 1 december 2005 16:09 schreef Day het volgende:
[..]
Smerig? Ik vind het in dit geval wel meevallen. Dido, Roel en Naat hebben ook een soort van verkapte stemafspraak hoor. Die zullen nooit op elkaar stemmen.
Ja, maar ik verwacht dat die op Roel en Dido gaan stemmen. Alleen Ingrid zou misschien nog op Natte Lie kunnen stemmenquote:Op donderdag 1 december 2005 16:09 schreef Starlie het volgende:
[..]
O daar hebben we Rob niet voor nodig, lieske en ingrid zeiden zelf al; Goh Nathalie waait wel met alle winden mee....
Volgens mij mocht je gewoon afspreken om niet op mekaar te stemmen. In het bad zijn ze verkapt aan het afspreken wie wie móet nomineren.quote:Op donderdag 1 december 2005 16:09 schreef Day het volgende:
[..]
Smerig? Ik vind het in dit geval wel meevallen. Dido, Roel en Naat hebben ook een soort van verkapte stemafspraak hoor. Die zullen nooit op elkaar stemmen.
denk dat NatteLie eindelijk eindelijk eindelijk wel meer stemmen kan verwachten dan alleen die van Rob...quote:Op donderdag 1 december 2005 16:07 schreef Manu82 het volgende:
Laat Rob er maar inblijven trouwens, wordt die Natte Lie tenminste genomineerd
Ik denk optie 1quote:Op donderdag 1 december 2005 16:10 schreef Starlie het volgende:
[..]
in de zin van, ik moet je NU nemen of ik doe het maar weer zelf op de wc??
Sorry kon geen leuk plaatje vinden!!!!quote:Op donderdag 1 december 2005 16:15 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik denk optie 1
offtopic: Ik word helemaal duizelig van je webicon als ik op je profiel klik![]()
Zet je beeld dan op die galbakken in het bubbelbad of had je die al eerder uitgekotst.quote:
Ik vind hem juist prachtigquote:Op donderdag 1 december 2005 16:17 schreef Starlie het volgende:
[..]
Sorry kon geen leuk plaatje vinden!!!!
De enige die op vakantie gaan zijn dido en roel samen met familielit nathalie en haar joostquote:Op donderdag 1 december 2005 16:19 schreef Manu82 het volgende:
En die Rob denk je nou echt dat hij iedereen mee krijgt op vakantie als ze alle afleveringen terug zien!
Ja, als je hun eigen huis ook vakantie noemt. De helft van die lui zien elkaar niet meer erna volgens mij. En roel heeft wel wat beter te doen dan achter Dildo aan lopen na het huis neem ik aan.quote:Op donderdag 1 december 2005 16:20 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
De enige die op vakantie gaan zijn dido en roel samen met familielit nathalie en haar joost
Daar hebben die twee geen lef voor.quote:Op donderdag 1 december 2005 16:21 schreef Starlie het volgende:
Ik mag dan wel geen man zijn, maar als ik roel was dan had ik die rok omhoog geschoven, en er iets anders van hem ingeschoven.. maar ja dat is weer een beetje plat om te zeggen...
Nee,van tongen hebben ze nog niet gehoord.quote:Op donderdag 1 december 2005 16:23 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zitten die lui nou ooit eigenlijk te tongen??
Daar zakt je broek toch ook vanaf!! Wel vingeren en aftrekken maar niet tongenquote:Op donderdag 1 december 2005 16:23 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nee,van tongen hebben ze nog niet gehoord.
Ik zag net anders een paar keer die tong naar binnen glibberenquote:Op donderdag 1 december 2005 16:23 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nee,van tongen hebben ze nog niet gehoord.
Ik ben bang van niet... ze heeft (door haar onzekerheid) een volwassen en sterke persoonlijkheid nodig waar ze zich aan kan vasthouden. Et voilá...quote:Op donderdag 1 december 2005 16:22 schreef Day het volgende:
Er is maar 1 persoon die het echt smerig speelt en dat is Rob.
Voor Chantal's exit probeerde hij stemafspraken te maken met de andere groep (Roel, Dido en Nathalie). Nu hij doorheeft dat ze er niet ingetrapt zijn, probeert hij het bij Lieske en Ingrid.
Nu alleen maar duimen dat Ingrid hem ook doorheeft en dat zij hem nomineert!
ik zag net aardig wat tong naar binnen glijden dus ik weet niet wat julie hieronder verstaan.quote:Op donderdag 1 december 2005 16:24 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Daar zakt je broek toch ook vanaf!! Wel vingeren en aftrekken maar niet tongen
quote:Op donderdag 1 december 2005 16:27 schreef Manu82 het volgende:
en waar zijn Joost en Natte Lie dan? Zitten die nog in bad of liggen die te slapen?
Misschien bungeejumpen?quote:Op donderdag 1 december 2005 16:33 schreef Zody het volgende:
Ruud (de Wild) suggereerd dat Hummy zodadelijk in de uitzending gaat komen en dat ze in de uitzending iets gaan doen in het BB-Huis ter gelegenheid van de 100ste dag... tzal wel onzin zijn maar ik dacht ik meld het even
Dat is uniek want ik heb het ze nog niet zien doen.quote:Op donderdag 1 december 2005 16:25 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ik zag net anders een paar keer die tong naar binnen glibberen
gister stond er één in de streamverslagen die echt gewelig duidelijk was. met slippertje en al... foto bedoel ik dan....deze. cap gemaakt door zwaneequote:Op donderdag 1 december 2005 16:28 schreef beefree.nl het volgende:
[afbeelding]
Tweede bedieningsmechanisme in de tuin....![]()
![]()
Wsl persoonlijk Rob eruit smijten als hij er niet uitgestemd wordt.quote:Op donderdag 1 december 2005 16:33 schreef Zody het volgende:
Ruud (de Wild) suggereerd dat Hummy zodadelijk in de uitzending gaat komen en dat ze in de uitzending iets gaan doen in het BB-Huis ter gelegenheid van de 100ste dag... tzal wel onzin zijn maar ik dacht ik meld het even
quote:Op donderdag 1 december 2005 16:27 schreef Manu82 het volgende:
en waar zijn Joost en Natte Lie dan? Zitten die nog in bad of liggen die te slapen?
Denk ik tenminstequote:Op donderdag 1 december 2005 16:38 schreef Starlie het volgende:
[..]
of ze ligt zich te vingeren, of joost ligt onder dat andere dekbed
Joost wilde ff moment voor zichzelf... zodat die aan Bren kon denkenquote:Op donderdag 1 december 2005 16:38 schreef Starlie het volgende:
[..]
of ze ligt zich te vingeren, of joost ligt onder dat andere dekbed
Ik snap nu ook wel waarom hij zo populair is, ze willen hem Bren gewoon niet aandoen na het huis!!quote:Op donderdag 1 december 2005 16:41 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Joost wilde ff moment voor zichzelf... zodat die aan Bren kon denken
Ik wilde wel... maar wachte op het juiste moment... toen schakelde de regie wegquote:Op donderdag 1 december 2005 16:42 schreef CartWOman het volgende:
Foreverblue, Lieske gaat zo douchen.
Doe (als het lukt) ons wurm nog ff een plezier.![]()
Ik weet veel maar dat weet ik nou net weer ff nietquote:Op donderdag 1 december 2005 16:47 schreef Starlie het volgende:
hoe doen jullie dat om die screens op het scherm te krijgen??! ik zit te klote met print scrn enz. maar dan krijg ik een zwart vlak
he... jammer!!quote:Op donderdag 1 december 2005 16:48 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik weet veel maar dat weet ik nou net weer ff niet![]()
Zelf doe ik dat nooit maargoed er zal vast iemand zijn die je kan helpen
Ik doe het nooit. Maar als je mediaplayer gebruikt moet je geloof ik hard-ware versnelling uitzetten, dacht ik..quote:Op donderdag 1 december 2005 16:47 schreef Starlie het volgende:
hoe doen jullie dat om die screens op het scherm te krijgen??! ik zit te klote met print scrn enz. maar dan krijg ik een zwart vlak
Eindelijk bewijsquote:Op donderdag 1 december 2005 16:48 schreef Starlie het volgende:
http://www.talpa.tv/uploa(...)23-Zoen_met_tong.jpg <--- ZIE DE TONG!!!
LOLquote:Op donderdag 1 december 2005 16:49 schreef doka het volgende:
[..]
Ik doe het nooit. Maar als je mediaplayer gebruikt moet je geloof ik hard-ware versnelling uitzetten, dacht ik..
Ik heb het 1 streepje minder gezet. Anders krijg je alleen maar zwarte beelden.quote:Op donderdag 1 december 2005 16:49 schreef doka het volgende:
[..]
Ik doe het nooit. Maar als je mediaplayer gebruikt moet je geloof ik hard-ware versnelling uitzetten, dacht ik..
quote:Op donderdag 1 december 2005 16:35 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
gister stond er één in de streamverslagen die echt gewelig duidelijk was. met slippertje en al... foto bedoel ik dan....deze. cap gemaakt door zwanee
[afbeelding]
hallo... ik ben een vrouw!!! Ik snap jullie termen niet, hoe kan ik in vredesnaam big brother op de mediaplayer bekijken?!!quote:Op donderdag 1 december 2005 16:53 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik heb het 1 streepje minder gezet. Anders krijg je alleen maar zwarte beelden.
Ik ook... alleen moet ik zo naar school (extra les) dus ik baal vreselijk, en aangezien ik volgende week examen heb, kan ik het niet zomaar skippen!quote:Op donderdag 1 december 2005 16:54 schreef kissa het volgende:
[..]
![]()
Ik verheug me vreselijk op vanaaf![]()
Klik hier maar eens op... verander 23 in 24, 25 of 26.quote:Op donderdag 1 december 2005 16:54 schreef Starlie het volgende:
[..]
hallo... ik ben een vrouw!!! Ik snap jullie termen niet, hoe kan ik in vredesnaam big brother op de mediaplayer bekijken?!!
Ik ben ff van mijn geloof afgestapt en 538 aangezet. Benieuwd wat ze te zeggen hebben.quote:Op donderdag 1 december 2005 16:55 schreef Manu82 het volgende:
Bridget komt ook zo in de uitzending bij Ruud de Wild
Stap 1: Open Windows media playerquote:Op donderdag 1 december 2005 16:54 schreef Starlie het volgende:
[..]
hallo... ik ben een vrouw!!! Ik snap jullie termen niet, hoe kan ik in vredesnaam big brother op de mediaplayer bekijken?!!
Heeee!! Dank je wel!!quote:Op donderdag 1 december 2005 16:55 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Klik hier maar eens op... verander 23 in 24, 25 of 26.
http://livestream.xs4all.nl/streamgate.asp?ch=23
Of de overlay uitzetten.quote:Op donderdag 1 december 2005 16:49 schreef doka het volgende:
[..]
Soms kan het zijn dat de ene server (in dit geval XS4ALL) meer "hapert" (lees: buffert) dan de andere dus soms kan het handig zijn om te schakelen tussen verschillende gates zoals bijv de URL die ik je gafquote:
Via Versatel streams zeker? Dat probleem heb ik ook. Probeer de streams die ik hierboven gaf van xs4all.quote:Op donderdag 1 december 2005 16:58 schreef jessie het volgende:
Dan nog een vrouwenvraagIk kon normaal altijd via de BB streams goed de streams volgen. En als ik het nu steeds wil proberen komt er steeds gesloten te staan. Geen beeld dus, niks. Hoe kan dat dan?
quote:Op donderdag 1 december 2005 16:58 schreef Starlie het volgende:
Mensen ik ga!!!! Moet mijn trein halen!!!!
Fijne avond allemaal, en wel kijken he voor mij?!!!
Doeiiiii
Ik kijk altijd via http://bb5.florisd.nl/?host=home&show=camsquote:Op donderdag 1 december 2005 16:58 schreef jessie het volgende:
Dan nog een vrouwenvraagIk kon normaal altijd via de BB streams goed de streams volgen. En als ik het nu steeds wil proberen komt er steeds gesloten te staan. Geen beeld dus, niks. Hoe kan dat dan?
Welke server (lees: URL gebruik je) anders even wisselen en andere URL gebruikenquote:Op donderdag 1 december 2005 16:58 schreef jessie het volgende:
Ja gewoon via de BB site. Waar zou dat aan liggen?quote:Op donderdag 1 december 2005 16:59 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Via Versatel streams zeker? Dat probleem heb ik ook. Probeer de streams die ik hierboven gaf van xs4all.
je hebt 23/24/25/26 en 27 (maar die laatste is voor de inet live)quote:Op donderdag 1 december 2005 17:02 schreef jessie het volgende:
[..]
Ja gewoon via de BB site. Waar zou dat aan liggen?
Die link die jij nu geeft lukt wel, thx!!!
Is dat stream nummer 1,2,3 of 4? En wat zijn de nummers van die andere streams dan?
ywquote:Op donderdag 1 december 2005 17:02 schreef jessie het volgende:
[..]
Is dat stream nummer 1,2,3 of 4? En wat zijn de nummers van die andere streams dan?
Gewoon via de site van big brother. Daar kan je tussen 4 streams kiezen. Maar dat is vast niet wat je bedoeltquote:Op donderdag 1 december 2005 17:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Welke server (lees: URL gebruik je) anders even wisselen en andere URL gebruiken
Daarom gebruik ik de site van FlorisD.quote:Op donderdag 1 december 2005 17:02 schreef jessie het volgende:
[..]
Oki, veel plezierquote:Op donderdag 1 december 2005 17:04 schreef jessie het volgende:
[..]
Gewoon via de site van big brother. Daar kan je tussen 4 streams kiezen. Maar dat is vast niet wat je bedoeltMaar goed volgens mij heb ik nu wel wat streams die wel gaan lukken
Perfect voor in de verslagen.quote:
Of je klikt op mijn signature... hoewel spam niet mag volgens mijquote:Op donderdag 1 december 2005 17:05 schreef frizti het volgende:
[..]
Daarom gebruik ik de site van FlorisD.
Alle 4 de streams bij elkaar en makkelijk van server wisselen.
En bedankt.quote:Op donderdag 1 december 2005 17:06 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Perfect voor in de verslagen.![]()
Jij, Foreverblue en Trevanian zijn wat dat betreft onmisbaar. Hartelijk dank daarvoor!
Lief zijn ze, hč?quote:Op donderdag 1 december 2005 17:05 schreef jessie het volgende:
Bong en forever blue erg bedankt. Dan heb ik ook niet eerst die rotte reclames die ik eerst wel had als ik van cam wilde wisselen
Thx... graag gedaan hoorquote:Op donderdag 1 december 2005 17:06 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Perfect voor in de verslagen.![]()
Jij, Foreverblue en Trevanian zijn wat dat betreft onmisbaar. Hartelijk dank daarvoor!
Kut!quote:
Ik heb gewoon een baal dag.quote:Op donderdag 1 december 2005 17:09 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Kut!
Sorry lieverd, jij ook altijd.
Dankjewel
quote:
quote:Ik ben altijd zo trots als ik zulke behulpvaardigheid zie.![]()
Lieske denkt dat haar tietjes haar er wel in zullen houdenquote:
Je bent inderdaad lekker enthousiastquote:Op donderdag 1 december 2005 17:07 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Lief zijn ze, hč?
Ik ben altijd zo trots als ik zulke behulpvaardigheid zie.![]()
En de deur opslotquote:Op donderdag 1 december 2005 17:11 schreef jessie het volgende:
[..]
Je bent inderdaad lekker enthousiast![]()
Maar het zijn schatten![]()
Ik heb helemaal zin in vanavond.
Zo even eten, kids op tijd hun bed in, en dan lekker een avondje BB
Dat gaat dus niet gebeuren want zij staat niet genomineerdquote:Op donderdag 1 december 2005 17:15 schreef jessie het volgende:
Ik hoop zo dat Nathalie er vanavond uitgaat.
Ik verheug me er ook op, m'n man neemt straks afhaal-italiaan meequote:Op donderdag 1 december 2005 17:11 schreef jessie het volgende:
[..]
Je bent inderdaad lekker enthousiast![]()
Maar het zijn schatten![]()
Ik heb helemaal zin in vanavond.
Zo even eten, kids op tijd hun bed in, en dan lekker een avondje BB
Gaat nogal lastig als ze niet genomineerd isquote:Op donderdag 1 december 2005 17:15 schreef jessie het volgende:
Lekkerquote:Op donderdag 1 december 2005 17:16 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik verheug me er ook op, m'n man neemt straks afhaal-italiaan meeen daarna ben ik er helemaal klaar voor.
![]()
Als de kat (lees: Hummie) van huis is dansen de muizen (lees: regie) op tafelquote:Op donderdag 1 december 2005 17:17 schreef frizti het volgende:
De regie is ook weer in slaap gevallen zeker. Stream 3 staat al de hele tijd op een lege slaapkamer.
Hahahahahahahahah dohommmmmmmmmmmmmmm Nou ja ik hoop t stiekum toch, hahahahahahahaquote:Op donderdag 1 december 2005 17:16 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat gaat dus niet gebeuren want zij staat niet genomineerd
Misschien een idee om BB5 een beetje te gaan volgens misschien.quote:Op donderdag 1 december 2005 17:15 schreef jessie het volgende:
Nu ben ik écht jaloers.quote:Op donderdag 1 december 2005 17:17 schreef Manu82 het volgende:
Ik ga na de uitzending wel in een pub eten, fish&chips
Byebye en eet smakelijk, Bongie!quote:Op donderdag 1 december 2005 17:19 schreef BONG4002 het volgende:
Ik ga me nu klaarmaken voor de maaltijd en daarna nog wat dingen doen dus ben er weer eventjes niet![]()
Ik zou zeggen tot laters!
Ik vind het fantastisch hier:Dquote:Op donderdag 1 december 2005 17:19 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Nu ben ik écht jaloers.
* CartWOman verlangt terug naar Engeland.
Ik volg het echt heel trouw. Maar ja vanacht 2 kinders op, ongesteld, bla die bla, vandaar!!!!quote:Op donderdag 1 december 2005 17:18 schreef MrObjective het volgende:
[..]
Misschien een idee om BB5 een beetje te gaan volgens misschien.
Roel, Dido, Rob en Lieske staan genomineerd.
Eetse en tot vanavond.quote:Op donderdag 1 december 2005 17:19 schreef BONG4002 het volgende:
Ik ga me nu klaarmaken voor de maaltijd en daarna nog wat dingen doen dus ben er weer eventjes niet![]()
Ik zou zeggen tot laters!
Hummie wordt verdrietig van de lamlendigheid in het huis.quote:Op donderdag 1 december 2005 17:22 schreef Manu82 het volgende:
zelfs Ruud en Hummie vinden het ook luie flikkers
Zit je daar écht?quote:
Misschien moet degene die er vanavond uit gaat wel iemand meenemen....quote:Op donderdag 1 december 2005 17:26 schreef Day het volgende:
Hoe kan Nathalie er nou uit liggen. Ze is toch niet genomineerd?
Hummie maakt ons blij met een dooie mus!
Waar zien jullie dat?quote:Op donderdag 1 december 2005 17:27 schreef trpetine het volgende:
Hummie is denk ik een beetje door de war..
Nattelie kan er helemaal niet uit!
Of er moet een leuke twist komen!
Of draaien ze het om en zijn de niet-genomineerden ineens genomineerd!!!!quote:Op donderdag 1 december 2005 17:28 schreef MrObjective het volgende:
[..]
Misschien moet degene die er vanavond uit gaat wel iemand meenemen....
Hoe kan dat nou?quote:Op donderdag 1 december 2005 17:26 schreef Day het volgende:
Hoe kan Nathalie er nou uit liggen. Ze is toch niet genomineerd?
Hummie maakt ons blij met een dooie mus!
Ja, zit nu in Manchester. Vlakbij het centrum. Werk hier voor een jaar, maar het is echt een fantastisch land. En natuurlijk is het voetbal ook leuk als je vlakbij het Manchester City stadion woont!quote:Op donderdag 1 december 2005 17:27 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Zit je daar écht?
Wij gaan 2 keer per jaar naar Devon, fantastisch gebied.
Maar het is voorbij, helaasquote:Op donderdag 1 december 2005 17:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ahhh bedankt, ik zat al te zappen![]()
Hoe hadden ze dat toen bij Rob gedaan eigenlijk?? Die mocht toch ook blijven tijdens de uitzending??quote:Op donderdag 1 december 2005 17:29 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou?
Of verraad ze iets?![]()
Wat voor tatoeage heeft ze eigenlik op haar reet?? of hebben ze haar eindelijk een keer een goede blauwe plek geschopt?quote:
Gaaf, man!quote:Op donderdag 1 december 2005 17:30 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, zit nu in Manchester. Vlakbij het centrum. Werk hier voor een jaar, maar het is echt een fantastisch land. En natuurlijk is het voetbal ook leuk als je vlakbij het Manchester City stadion woont!
Ja, ondanks te weinig stemmen.quote:Op donderdag 1 december 2005 17:31 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hoe hadden ze dat toen bij Rob gedaan eigenlijk?? Die mocht toch ook blijven tijdens de uitzending??
Inderdaad, dat is zoooooo jaren 70, dat je plat op bed moest gaan liggen om je broek dicht te krijgen.quote:Op donderdag 1 december 2005 17:32 schreef Day het volgende:
Jeetje, wat zijn die wijven zichzelf aan het martelen met die te strakke spijkerbroeken!
thanks en ik blijf hopen dat lieske nog een weekje of twee blijft.quote:Op donderdag 1 december 2005 17:18 schreef CartWOman het volgende:
Het zal Lieske wel worden... ze komt de laatste week al niet lekker uit de verf.
Worm, als je meeleest: nog een leuke Lieske voor jou:
[afbeelding]
![]()
Hahahhaquote:Op donderdag 1 december 2005 17:18 schreef CartWOman het volgende:
Het zal Lieske wel worden... ze komt de laatste week al niet lekker uit de verf.
Worm, als je meeleest: nog een leuke Lieske voor jou:
[afbeelding]
![]()
Is een deel Hummie de schuld.quote:Op donderdag 1 december 2005 17:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Hummie wordt verdrietig van de lamlendigheid in het huis.
quote:Op donderdag 1 december 2005 17:41 schreef doka het volgende:
Dido huilt? En heeft een decollete waar heel Nederland in past..
Waarom huilt Dido in godsnaam dan? heeft Roelie het uitgemaakt, of heeft hij gezegd dat als ze vreemd gaat z'n broer haar wel even op komt zoeken?quote:Op donderdag 1 december 2005 17:41 schreef doka het volgende:
Dido huilt? En heeft een decollete waar heel Nederland in past..
Komt wel op de site te staan maar pas na de uitzending denk ik.quote:Op donderdag 1 december 2005 17:47 schreef Bluezz het volgende:
Ik lees wel wat losse opmerkingen over het radioprogramma waar Hummie bij Ruud is, maar is het ook ergens te beluisteren?
Of kan iemand even een samenvattinkje geven?
Ik weet niet zeker of ze huilde, maar zo klonk het. Maar toen Rob in de kamer kwam stopte het. Ik weet niet of ze huilde, maar denk het wel. Zo ja, geen idee waarom.quote:Op donderdag 1 december 2005 17:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Waarom huilt Dido in godsnaam dan? heeft Roelie het uitgemaakt, of heeft hij gezegd dat als ze vreemd gaat z'n broer haar wel even op komt zoeken?
Zie haar nu trouwens alleen maar lachen (heb nog steeds ruud aan staan)
quote:Op donderdag 1 december 2005 17:47 schreef Bluezz het volgende:
Ik lees wel wat losse opmerkingen over het radioprogramma waar Hummie bij Ruud is, maar is het ook ergens te beluisteren?
Of kan iemand even een samenvattinkje geven?
Maar een paar highlights:quote:Op donderdag 1 december 2005 17:49 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Komt wel op de site te staan maar pas na de uitzending denk ik.
www.ruuddewild.nl
Ja, ze vertelde letterlijk dat de redactie ook bonen had gesorteerdquote:Op donderdag 1 december 2005 18:00 schreef Bluezz het volgende:
Dank Doka
Lijkt me overigens sterk dat de redaktie de bonen/aard. eerst zelf helemaal uitproberen...
Hoef natuurlijk niet te slaan op de exit voor vanavond, maar meer in het algemeen.quote:Op donderdag 1 december 2005 17:58 schreef doka het volgende:
[..]
[..]
Iemand zei dat als Nathalie eruit ging dat hij dan voor de deur ging liggen wachten ofzo, waarop Hummie reageert dat Nathalie inderdaad een stuk is, en dat als zij eruit gaat er waarschijnlijk wel meer mensen voor de deur zullen liggen wachten (verspreking? dat is niet duidelijk?)
Ja, dat kan idd ook.quote:Op donderdag 1 december 2005 18:03 schreef frizti het volgende:
[..]
Hoef natuurlijk niet te slaan op de exit voor vanavond, maar meer in het algemeen.
quote:Op donderdag 1 december 2005 18:03 schreef frizti het volgende:
[..]
Hoef natuurlijk niet te slaan op de exit voor vanavond, maar meer in het algemeen.
We zien welquote:Op donderdag 1 december 2005 18:01 schreef Zwanee het volgende:
[..]
Nee, Ruud vroeg aan haar of Nathalie eruit zou gaan, want dan wist ...?... (ben zijn naam even kwijt) of hij voor de deur moest liggen. Toen zei Hummie dat áls Nathalie eruit zou gaan er hordes mannen voor de deur zouden liggen "want zeg nou zelf, ze is toch best een lekker dingetje" (aldus Hummie). Maar het viel mij inderdaad wel op dat er niet gezegd werd dat Nathalie niet genomineerd was. Dus wie weet toch nog een bom vanavond?![]()
Nou Dido kan er ook wat van hoorquote:Op donderdag 1 december 2005 18:06 schreef Day het volgende:
Ik heb nog nooit iemand zo op zichzelf zien geilen als Nathalie. Echt superwalgelijk!
Ja die kan er ook wat van.quote:
Oervrouw met badjas.quote:
Ook wel, ja. Maar ik zie Dido nooit allerlei poses aannemen (dat is echt nog het ergst, dat je tut is tot daar aan toe). Nathalie is echt tha bomb, hoor!quote:
Wij? Of de bewoners?quote:Op donderdag 1 december 2005 18:17 schreef Sjet het volgende:
Hallo allemaal![]()
Iedereen al zwaar in spanning?![]()
Whehehe..! Had je niet gedacht van mij he?quote:Op donderdag 1 december 2005 18:21 schreef Wup het volgende:
[..]
wat een mooi shot van haar Muerte, zie je hier niet veel
Volgens mij is de betekenis b.v. een lekker stuk (meid) dus ik denk dat ze Naat geweldig vindtquote:Op donderdag 1 december 2005 17:26 schreef doka het volgende:
Volgens Hummie is Nathalie een stuk
Ik sta zo strak als een modje dat een ruzie tussen scanman en APK moet moderenquote:Op donderdag 1 december 2005 18:25 schreef Sjet het volgende:
[..]
Jullie...... die bewoners interesseren me niet![]()
Ik voel mezelf nog steeds in opleiding...quote:Op donderdag 1 december 2005 18:26 schreef doka het volgende:
[..]
Nog steeds in opleiding? Word je ontgroend ofzo?
quote:Op donderdag 1 december 2005 18:27 schreef doka het volgende:
[..]
Ik sta zo strak als een modje dat een ruzie tussen scanman en APK moet moderen![]()
![]()
Seeeeweeetjequote:
Wow.... dat is heel strak....... respectquote:Op donderdag 1 december 2005 18:27 schreef doka het volgende:
[..]
Ik sta zo strak als een modje dat een ruzie tussen scanman en APK moet moderen![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 18:31 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Seeeeweeetje![]()
Ook al helemaal klaar voor vanavond?
Alleen wat er nu nog staatquote:Op donderdag 1 december 2005 18:32 schreef flugeltje het volgende:
Heb trouwens ff advies nodig... Flugelmannetje moet vanavond weg en ik mag voor m'n eigen eten zorgen...
Bestel ik:
a friet
Alvast bedankt voor uw inbreng
Tja, mijn dierbare Lieske zit op de bank... dussuh...quote:Op donderdag 1 december 2005 18:31 schreef Sjet het volgende:
[..]
Wow.... dat is heel strak....... respect![]()
Denk je een beetje om je hart?![]()
Thais!quote:Op donderdag 1 december 2005 18:32 schreef flugeltje het volgende:
Heb trouwens ff advies nodig... Flugelmannetje moet vanavond weg en ik mag voor m'n eigen eten zorgen...
Bestel ik:
a friet
b pizza
c thais....
Alvast bedankt voor uw inbreng
Erg lekker idd, maar dan moet ik het huis uit en daar ben ik écht te lui voor na een werkdag van ongeveer 10 uur...quote:
Ik heb kaarsjes aangestoken, die om de tv gezet.quote:Op donderdag 1 december 2005 18:17 schreef Sjet het volgende:
Hallo allemaal![]()
Iedereen al zwaar in spanning?![]()
Tot strakkies....quote:Op donderdag 1 december 2005 18:37 schreef CartWOman het volgende:
Ik ga nog ff rusten, eten, en dan ben ik er klaar voor.
Laters!![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 18:37 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik heb kaarsjes aangestoken, die om de tv gezet.
Twee wetenswaardigheden:
Dido dacht dat je " For ever" zo schreef" For Effer".![]()
Dido heeft een t-shirt van Roel ingepaktquote:Roel vroeg iets van een kledingstuk van Dido. Die haalde iets uit haar waszak. Het rook naar haar vuile onderbroeken. Roel was er blij mee en stopte het onder zijn matras.![]()
Ohhhhhh jij wil helemaal geen advies......quote:Op donderdag 1 december 2005 18:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Erg lekker idd, maar dan moet ik het huis uit en daar ben ik écht te lui voor na een werkdag van ongeveer 10 uur...![]()
Ik neig naar Thais, maar dat is weer duur.... Hmm, nog maar ff over nadenken dan...
Ik ga ff rustig verteren, dan ben ik er ook helemaal klaar voorquote:Op donderdag 1 december 2005 18:37 schreef CartWOman het volgende:
Ik ga nog ff rusten, eten, en dan ben ik er klaar voor.
Laters!![]()
![]()
Dat meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen je niet........quote:Op donderdag 1 december 2005 18:37 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik heb kaarsjes aangestoken, die om de tv gezet.
Twee wetenswaardigheden:
Dido dacht dat je " For ever" zo schreef" For Effer".![]()
Gadverquote:Op donderdag 1 december 2005 18:37 schreef bunnyma het volgende:
Roel vroeg iets van een kledingstuk van Dido. Die haalde iets uit haar waszak. Het rook naar haar vuile onderbroeken. Roel was er blij mee en stopte het onder zijn matras.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |