abonnement Unibet Coolblue
pi_32725463
vanavond zal na 2,5 maanden dsg gearchiveerd gaan worden. op deze laatste dag van dsg, en mijn laatste dag in het blauw, wil ik iedereen nog even bedanken voor jullie inzet, bewerkingen, ideeen, behulpzaamheid en creativiteit. ik heb veel mooie dingen voorbij zien komen! blijf die dingen laten zien op fok!, zou zonde zijn als die creativiteit helemaal verdwijnt hier

en ik kom jullie hierna vast wel tegen in designtopics elders . en laten we hopen dat dsg in de toekomst nog eens een kans gegeven wordt!...
pi_32725921
en jij ook bedankt voor je inzet hier, lynx666. je hebt 't geweldig gedaan
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_32725928
geen dank.
Ik post om het posten.
pi_32726501
ja jammer dat je weggaat, je had een tijd terug een mooie bewerking voor me gedaan en je was hier een goede moderator die hard optrad wanneer dat nodig was en toch aardig en vriendelijk was wanneer toepasbaar.
pi_32726687
geen dank
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_32727306
mimi, en ik was net zo blij met een aparte design thread. (ok, ik lurkte tot nu toe alleen maar omdat ik nog flink met photoshop in gevecht ben...)

nouja, bedankt iig!
Iemand dood maken met een blije mus is nooit grappig...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')