Same here, nog altijd hongerquote:Op donderdag 1 december 2005 16:40 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik ook maar we eten pas over een uur eten![]()
neequote:Op donderdag 1 december 2005 16:42 schreef Casparovvv het volgende:
morgen 360 halen Master?
Je bent goed voor je portemoneequote:Op donderdag 1 december 2005 17:12 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
nee![]()
Ik wacht nog mooi een jaartje tot ie wat goedkoper is![]()
Mijn Xbox kan nog lang genoeg mee, ik ben niet iemand die direct het nieuwste spul moet hebben![]()
Same here, veel te duur dat ding. Gewone xdoos doet ut nogquote:Op donderdag 1 december 2005 17:12 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
nee![]()
Ik wacht nog mooi een jaartje tot ie wat goedkoper is![]()
Mijn Xbox kan nog lang genoeg mee, ik ben niet iemand die direct het nieuwste spul moet hebben![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 17:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je bent goed voor je portemonee![]()
Mijn pappie is een LULquote:
ik zeg gewoon dat het een goeie dvd speler isquote:Op donderdag 1 december 2005 17:35 schreef Casparovvv het volgende:
Pappie betaald niet aan iets waar hij geen lol aan heeft
Werkt ook niet, wij hebben hier beamer thuisquote:Op donderdag 1 december 2005 17:38 schreef spenky het volgende:
[..]
ik zeg gewoon dat het een goeie dvd speler is
3600 lumen beamer voldoet ook prima:)quote:Op donderdag 1 december 2005 17:47 schreef spenky het volgende:
wou me pa ook maar ik zei dattie gewoon lcd tv moest nemen met ambilight
Je kunt er ook voor gaan werkenquote:Op donderdag 1 december 2005 17:47 schreef spenky het volgende:
wou me pa ook maar ik zei dattie gewoon lcd tv moest nemen met ambilight
owh lekker is datquote:Op donderdag 1 december 2005 17:56 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Er zijn weer 2 man uit onze projectgroep gegaan op school![]()
We begonnen met 12 man dit jaar en er zijn er nu nog 4 over. Ze zijn allemaal een andere opleiding gaan doen![]()
Aaaawquote:Op donderdag 1 december 2005 17:38 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Mijn pappie is een LUL![]()
En ik zie hem nooit meer![]()
En mijn moeder zou het ook niet betalen![]()
Aan de ene kant is het jammer omdat het een hele gezellige groep wasquote:
jaa dat welquote:Op donderdag 1 december 2005 18:01 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Aan de ene kant is het jammer omdat het een hele gezellige groep was(Nu nog steeds trouwens
)
Aan de andere kant is het beter omdat het niet echt motiverend werkt met mensen die de opleiding geen flikker aan vinden![]()
De 4 mensen die nu nog over vinden de opleiding leuk en zijn gemotiveerdWe moeten nu wel iets meer doen maar het werkt wel fijner
quote:Op donderdag 1 december 2005 18:11 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik kom even zeggen dat ik het forum ga verlaten. Ik ga me vol richten op de FP
Jammerquote:Op donderdag 1 december 2005 18:11 schreef _moder8or_ het volgende:
Je bent net modje af daaro.quote:Op donderdag 1 december 2005 18:11 schreef _moder8or_ het volgende:
We zien je wel weer terug met een ander account.quote:Op donderdag 1 december 2005 18:11 schreef _moder8or_ het volgende:
wtf?quote:Op donderdag 1 december 2005 18:11 schreef _moder8or_ het volgende:
aandachtshoerquote:Op donderdag 1 december 2005 18:11 schreef _moder8or_ het volgende:
Joh, does liefquote:Op donderdag 1 december 2005 18:34 schreef Talietje het volgende:
[..]
aandachtshoerdoei!
je komt toch wel weer terug
sorryquote:Op donderdag 1 december 2005 18:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Joh, does lief![]()
eerst de reden, daar ben ik benieuwd naar![]()
"Mijn spirituele Leider laat mij weten dat hij het erg plezant vind als je nu je leugens waarmaakt en oppleurt"quote:Op donderdag 1 december 2005 18:11 schreef _moder8or_ het volgende:
Talietje, jij hier?quote:Op donderdag 1 december 2005 18:39 schreef Talietje het volgende:
[..]
"Mijn spirituele Leider laat mij weten dat hij het erg plezant vind als je nu je leugens waarmaakt en oppleurt"!
Joh, hoe moe ik van *bepaalde* mensen word laat ik toch ook niet altijd merken,quote:Op donderdag 1 december 2005 18:38 schreef Talietje het volgende:
[..]
sorry
AMD blijft een vuige aandachtshoer
kutcookies? of snap ik je post niet?quote:Op donderdag 1 december 2005 18:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Joh, hoe moe ik van *bepaalde* mensen word laat ik toch ook niet altijd merken,
Ene oog in, 3 seconden snel geheugen, en done that![]()
Mod, laat je niet zo kennen kerel, dit is wel érg sneu.
Ik had het over het feit dat mensen zich schijnen te irriteren aan iemand en dat dat gewoon bij mij zo is, wat een lul, en 3 seconden later vergeet ik t weer >>> oftewel, laat dat soort mensen lekker..quote:Op donderdag 1 december 2005 18:44 schreef the900 het volgende:
[..]
kutcookies? of snap ik je post niet?
ah zo, in dat geval ben ik het met je eensquote:Op donderdag 1 december 2005 18:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik had het over het feit dat mensen zich schijnen te irriteren aan iemand en dat dat gewoon bij mij zo is, wat een lul, en 3 seconden later vergeet ik t weer >>> oftewel, laat dat soort mensen lekker..
Moder8or -> Mod, laat je niet kennen, dit is sneu
OOOH jij was die NFSU2 n00b uit dat ene topic nou weet ik het weerquote:
quote:Op donderdag 1 december 2005 18:49 schreef Talietje het volgende:
[..]
OOOH jij was die NFSU2 n00b uit dat ene topic nou weet ik het weer
Ze is best lief soms hoor, maar beetje recht door zee, went welquote:
quote:Op donderdag 1 december 2005 18:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ze is best lief soms hoor, maar beetje recht door zee, went wel
quote:Op donderdag 1 december 2005 19:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
Heey mod is weg lees k dat nou?
Mwah ik was meer geintresseerd waarom dat zo kwam..quote:Op donderdag 1 december 2005 19:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
![]()
Komt door de liefde alhier, de lievige atmosfeer![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |