Ik heb meegedaan van SC 170 - 200 en toen was ik afgehaakt, maar I'M BACKquote:Op donderdag 1 december 2005 13:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
Wiwigetal aangenaam btw.. volgens mij heb k je nog nie teerder gespot hier
En ben jij ook goedkoopquote:Op donderdag 1 december 2005 13:44 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Jij bent goedkoop. Ik doe het per letter.
Ga jeeeeee doen?quote:Op donderdag 1 december 2005 13:46 schreef _moder8or_ het volgende:
Maargoed, later.
quote:Op donderdag 1 december 2005 13:47 schreef DeLeider het volgende:
[afbeelding]
VIEZEKANKERHOMO!! wtf moet je in m'n FoBo!?!?! Leer eerst maar eensch werken met je luie dikke aarsch!
EN ga jij nou maar eens ergens anders schelden!quote:Op donderdag 1 december 2005 13:47 schreef DeLeider het volgende:
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
![]()
wtf moet je in m'n FoBo!?!?! Leer eerst maar eensch werken met je luie dikke aarsch!
En mijn fobo doet het nog steeds nietquote:Op donderdag 1 december 2005 13:47 schreef WEST het volgende:
ik kan me niet eens meer op het werk concentreren![]()
lolquote:Op donderdag 1 december 2005 13:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
En mijn fobo doet het nog steeds niet
quote:Op donderdag 1 december 2005 13:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
EN ga jij nou maar eens ergens anders schelden!![]()
![]()
!!!!!!!!!!
Ik heb er geeenquote:Op donderdag 1 december 2005 13:51 schreef SpeedyGJ het volgende:
Die van mij doet het ookalleen er staat niet veel bijzonders op
Nog maar 3 uurtjesquote:Op donderdag 1 december 2005 13:52 schreef snopprinses het volgende:
mên ik wil dat het 5uur is >_<
Waf wafquote:Op donderdag 1 december 2005 13:51 schreef DeLeider het volgende:
[..]![]()
![]()
huilie
![]()
AMD!! Kwou dat al je verzinsels over je tig hartoperaties op de waarheid gebaseerd waren... en dat je nu ergens onder de grond lag weg te rotten!
nofi uiteraard
Waarom nietquote:
VAN MIJ WILT IE NIET DOEN ENZOquote:
Tis dat er een proeftijd is enzoquote:Op donderdag 1 december 2005 13:53 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Waf waf
Zeg ventje, ga zo door jongen, vooral even door gaanje loopt nu alleen nog maar te zeiken hier, hmmz ga eens naar klaagbak
daar is het voor
![]()
Dit soort taal is ook weer niet nodig, DeLeider. Dat sla je maar uit buiten FOK!.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:47 schreef DeLeider het volgende:
[afbeelding]
VIEZEKANKERHOMO!! wtf moet je in m'n FoBo!?!?! Leer eerst maar eensch werken met je luie dikke aarsch!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |