dan moet je ergens administatie gaan doen en niet als verkoper gaan solliciterenquote:Op donderdag 1 december 2005 13:33 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]. Ik heb een administratieve opleiding, goed genoeg voor dit soort banen, zeggen ze.
niet mijn toekomst ;pquote:
quote:
Ik ga geen vuilnisman beroep doenquote:Op donderdag 1 december 2005 13:35 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Elke fucking bosjosti kan aan het werk als vuilnisman..... het is zwaar maar je verdient meer dan in zo'n Foto Klein, dat je te lui bent om het te doen of te dom om je dat te realiseren is echter je eigen fout.
Bullshit, iedere winkel zegt dat je een administratieve achtergrond moet hebben.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:36 schreef snopprinses het volgende:
[..]
dan moet je ergens administatie gaan doen en niet als verkoper gaan solliciteren
Dat vind ik lullig want daar krijgt ze kwaadaardige zwellingen door het gat in de ozonlaagquote:Op donderdag 1 december 2005 13:36 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Autokerkhof is altijd nog een betere optie, maar als je der echt helemaal niet meer wilt zien dan stuur je der gewoon naar de zuidpool
Dan moet je niet zeiken dat je thuis zit voor 4 maanden..... Je hebt de mogelijkheid alleen vind je dat "smerig" werk... Terwijl het ideaal is als tijdelijk werk want je verdient snel veel geld...quote:Op donderdag 1 december 2005 13:36 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik ga geen vuilnisman beroep doen. Zo'n loser ben ik nou nie.
Omdat je lui bent?? kom op zeg, je vind het niet leuk om 4 maanden thuis te zitten....damn werk is werk toch?quote:Op donderdag 1 december 2005 13:36 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik ga geen vuilnisman beroep doen. Zo'n loser ben ik nou nie.
Anti ozonlaaggatpakquote:Op donderdag 1 december 2005 13:37 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Dat vind ik lullig want daar krijgt ze kwaadaardige zwellingen door het gat in de ozonlaagen dat gun je niemand
![]()
Moet ookquote:
Zoiets?quote:Op donderdag 1 december 2005 13:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
Werk = Werk hoor
Je kan hier in de bollen
quote:"Mijne heren,
Reagerende op uw advertentie waarin u personeel vraagt, overwegende en aanvaardende zulks door u omschreven, mede overwegende voetnoot 2 van uw vacature, en wel zodanig dat derhalve concluderende als ondergetekende een dergelijke functie te ambiëren, verblijf ik.
Hopende dat ik hiermee een sollicitatiebrief heb geschreven, teken ik,
In afwachting van uw afwijzing,
J. Willems"
een administratieve achtergrond ja.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:36 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Bullshit, iedere winkel zegt dat je een administratieve achtergrond moet hebben.
Dat snap ik. Maar kennelijk zij mij nietquote:Op donderdag 1 december 2005 13:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nee hoor gewoon zeggen dat je wilt komen werken..
50 euro per woordquote:Op donderdag 1 december 2005 13:42 schreef Wiwi101 het volgende:
"Hej wat schuift dat hier?"
Achja de kenniseconomie he... Wat zijn we toch afhankelijk in Nederlandquote:Op donderdag 1 december 2005 13:42 schreef snopprinses het volgende:
[..]
een administratieve achtergrond ja.
Maar je hebt nog meer kennis nodig, en als er meer mensen solliciteren met meer kennis. Dan heb je dus al pech.
Ik heb meegedaan van SC 170 - 200 en toen was ik afgehaakt, maar I'M BACKquote:Op donderdag 1 december 2005 13:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
Wiwigetal aangenaam btw.. volgens mij heb k je nog nie teerder gespot hier
En ben jij ook goedkoopquote:Op donderdag 1 december 2005 13:44 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Jij bent goedkoop. Ik doe het per letter.
Ga jeeeeee doen?quote:Op donderdag 1 december 2005 13:46 schreef _moder8or_ het volgende:
Maargoed, later.
quote:Op donderdag 1 december 2005 13:47 schreef DeLeider het volgende:
[afbeelding]
VIEZEKANKERHOMO!! wtf moet je in m'n FoBo!?!?! Leer eerst maar eensch werken met je luie dikke aarsch!
EN ga jij nou maar eens ergens anders schelden!quote:Op donderdag 1 december 2005 13:47 schreef DeLeider het volgende:
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
![]()
wtf moet je in m'n FoBo!?!?! Leer eerst maar eensch werken met je luie dikke aarsch!
En mijn fobo doet het nog steeds nietquote:Op donderdag 1 december 2005 13:47 schreef WEST het volgende:
ik kan me niet eens meer op het werk concentreren![]()
lolquote:Op donderdag 1 december 2005 13:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
En mijn fobo doet het nog steeds niet
quote:Op donderdag 1 december 2005 13:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
EN ga jij nou maar eens ergens anders schelden!![]()
![]()
!!!!!!!!!!
Ik heb er geeenquote:Op donderdag 1 december 2005 13:51 schreef SpeedyGJ het volgende:
Die van mij doet het ookalleen er staat niet veel bijzonders op
Nog maar 3 uurtjesquote:Op donderdag 1 december 2005 13:52 schreef snopprinses het volgende:
mên ik wil dat het 5uur is >_<
Waf wafquote:Op donderdag 1 december 2005 13:51 schreef DeLeider het volgende:
[..]![]()
![]()
huilie
![]()
AMD!! Kwou dat al je verzinsels over je tig hartoperaties op de waarheid gebaseerd waren... en dat je nu ergens onder de grond lag weg te rotten!
nofi uiteraard
Waarom nietquote:
VAN MIJ WILT IE NIET DOEN ENZOquote:
Tis dat er een proeftijd is enzoquote:Op donderdag 1 december 2005 13:53 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Waf waf
Zeg ventje, ga zo door jongen, vooral even door gaanje loopt nu alleen nog maar te zeiken hier, hmmz ga eens naar klaagbak
daar is het voor
![]()
Dit soort taal is ook weer niet nodig, DeLeider. Dat sla je maar uit buiten FOK!.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:47 schreef DeLeider het volgende:
[afbeelding]
VIEZEKANKERHOMO!! wtf moet je in m'n FoBo!?!?! Leer eerst maar eensch werken met je luie dikke aarsch!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |