abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 december 2005 @ 21:10:31 #51
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_32737540
quote:
Op donderdag 1 december 2005 21:03 schreef Fendy het volgende:

[..]

Maar dat heeft dan an sich toch niet veel te maken met dit nieuwsbericht dat gaat over de jeugd in Schagen - vanaf 12 jaar?
Alcohol gebruik is bij kinderen in die leeftijd niet wenselijk, en zeer zeker niet in grote hoeveelheden.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 1 december 2005 @ 21:12:49 #52
45206 Pietverdriet
pi_32737624
quote:
Op donderdag 1 december 2005 21:03 schreef Fendy het volgende:

Daarnaast hebben HAL en vele anderen heel duidelijk geprobeerd uit te leggen dat ongefundeerde kritiek niet welkom is. Daar heb jij nog niet op gereageerd naar mijn idee.
Dat is niet mijn ervaring
quote:
Kom jij uit Schagen en heb jij kinderen van die leeftijd toevallig?
Nee, uit de achterhoek, waar ik weet dat de kids makkelijker aan coke, heroine of XTC kunnen komen als een wietje.
pi_32737653
quote:
Op donderdag 1 december 2005 21:10 schreef Pietverdriet het volgende:
Alcohol gebruik is bij kinderen in die leeftijd niet wenselijk, en zeer zeker niet in grote hoeveelheden.
Precies, en dat geldt voor drugs net zo hard. Op jongere leeftijd heeft het allemaal nog veel meer invloed, zowel op psychisch als lichamelijk vlak.
  donderdag 1 december 2005 @ 21:14:05 #54
45206 Pietverdriet
pi_32737662
quote:
Op donderdag 1 december 2005 21:10 schreef Fendy het volgende:

[..]

Tenzij....
Je natuurlijk kritiek hebt op het bestaan van die topics, ofwel dat je vindt dat het doodgezwegen moet worden. In dat geval raad ik je aan om eens in Feedback te gaan praten en met goedgefundeerde argumenten te komen...
Open er een topic over, het gaat hier over harddrugsgebruik onder kids .
pi_32738065
-edit: doe a.u.b. niet zo kinderachtig-

[ Bericht 92% gewijzigd door kLowJow op 01-12-2005 22:10:20 ]
pi_32738694
Potdomme, als blijkt dat je OP meerdere malen verkeerd wordt geinterpeteerd, hoeveel moeite is het dan om het even te herformulieren zodat het voor iedereen duidelijk is?
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
  donderdag 1 december 2005 @ 21:46:04 #57
45206 Pietverdriet
pi_32738795
quote:
Op donderdag 1 december 2005 21:43 schreef LostFormat het volgende:
Potdomme, als blijkt dat je OP meerdere malen verkeerd wordt geinterpeteerd, hoeveel moeite is het dan om het even te herformulieren zodat het voor iedereen duidelijk is?
Staat toch duidelijk in de OP, ik kan het niet helpen als mensen niet kunnen lezen of zich in hun wiek geschoten voelen en even duidlijk moeten laten blijken dat zij het heel normaal vinden dat ze drugs gebruiken en daarmee de OP bevestigen, het wordt heel normaal gevonden recreatief harddrugs te gebruiken.
pi_32739341
quote:
Op donderdag 1 december 2005 21:46 schreef Pietverdriet het volgende:
het wordt heel normaal gevonden recreatief harddrugs te gebruiken.
eigenlijk vind ik dat ook wel...
pi_32739926
@Pietverdriet: Ik neem aan dat je, gezien het feit dat je deze topic in NWS hebt geopend geen discussie probeert te starten over UVT. Mocht dit wel het geval zijn, geef dan even een seintje, dan schop ik hem die kant op.

Is dit niet het geval, kan iedereen zich dan op het onderwerp richten en het beleid in UVT laten voor wat het is? Dit is niet het juiste forum voor feedback over UVT.
  donderdag 1 december 2005 @ 22:29:20 #60
45206 Pietverdriet
pi_32740182
quote:
Op donderdag 1 december 2005 22:21 schreef kLowJow het volgende:
@Pietverdriet: Ik neem aan dat je, gezien het feit dat je deze topic in NWS hebt geopend geen discussie probeert te starten over UVT. Mocht dit wel het geval zijn, geef dan even een seintje, dan schop ik hem die kant op.

Is dit niet het geval, kan iedereen zich dan op het onderwerp richten en het beleid in UVT laten voor wat het is? Dit is niet het juiste forum voor feedback over UVT.
Nee, het gaat me niet over UVT, dat was slechts een illustratie dat het gebruik van harddrugs normaal wordt gevonden door veel kids.
Het gaat mij erom om het gegeven van de jonge drugsgebruikers
  vrijdag 2 december 2005 @ 07:57:09 #61
19529 Fendy
True Spirit
pi_32747150
quote:
Op donderdag 1 december 2005 22:21 schreef kLowJow het volgende:

Het openingstatement in de OP doet anders vermoeden...
quote:
Het verbaast me niet, als ik zie hoe hier op FOK vele topics zijn waar het gebruik van harddrugs wordt gezien als iets normaals en recreatiefs en kritiek hierop, ook door de MODS absoluut niet op prijs wordt gesteld...
Klinkt als een sneer naar UVT...maar het zal wel niet zo zijn.

Punt is duidelijk, slotje!
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
  vrijdag 2 december 2005 @ 09:43:28 #62
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_32748319
quote:
Op donderdag 1 december 2005 22:29 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Nee, het gaat me niet over UVT, dat was slechts een illustratie dat het gebruik van harddrugs normaal wordt gevonden door veel kids.
Het gaat mij erom om het gegeven van de jonge drugsgebruikers
in UVT zitten geen kids. Er zitten hoofdzakelijk volwassenen. Tuurlijk zal er wel iemand onder de 18 jaar mee kunnen lezen maar die wordt net zomin aangespoord om drugs te gebruiken als alle anderen. Niemand wordt dus aangespoord om drugs te gebruiken. Het enige wat er gebeurt is dat mensen praten over de risico's en de gevolgen van drugs gebruik.

Verder heb je nog geen enkele keer de discussie met iemand aangegaan behalve met je "lees de OP" regeltje. Dat is geen discussie. Als mensen blijkbaar commentaar op je hebben en jij vind dat ze dan beter moeten lezen heb je waarschijnlijk de OP verkeerd gelezen. Herschrijf die daarom eens in ietsje meer dan 2 zinnen inclusief je complete met argumenten onderbouwde mening erover en dan kan er tenminste een zinvolle discussie ontstaan. Dit schiet niet op iig
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_32749327
-edit: doe normaal-

Maar dit topic is verder wel bekrompen, overal zitten ze - zoals in schagen - aan de drugs.

[ Bericht 35% gewijzigd door kLowJow op 02-12-2005 11:53:58 ]
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_32751140
Dit heeft duidelijk weinig zin zo. Gezien de OP voor een groot gedeelte kritiek uit op een ander forumgedeelte is het niet verwonderlijk dat de discussie zich vooral daar op richt. Op deze manier is deze discussie beter op zijn plaats in het FB gedeelte van UVT. Mocht je hier nog een topic over willen openen, richt je dan a.u.b. op het onderwerp zodat de discussie daar over kan gaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')