Dat zijn topics over dat onderwerp, waar moraalridders zonder enige feitenkennis inderdaad niet op prijs worden gesteld. En wat is er mis mee dat volwassenen het gebruik van harddrugs als recreatief zien? De mensen die ik vaak zie posten in die topics zijn de 12 allang gepasseerd.quote:Op donderdag 1 december 2005 11:16 schreef Pietverdriet het volgende:
Het verbaasd me niet, als ik zie hoe hier op FOK vele topics zijn waar het gebruik van harddrugs wordt gezien als iets normaals en recreatiefs en kritiek hierop, ook door de MODS absoluut niet op prijs wordt gesteld.
Natuurlijk wordt zouteloze kritiek daarop niet op prijs gesteld. In UVT is dat over het algeheel offtopic. Daarnaast komt het merendeel van die kritiek neer op: "junkie, je vergooit je leven". Als je je ook maar eens wat verder in uvt verdiept dan merk je dat het in van de weinige plekken op internet is waar je objectieve info en goede voorlichting over drugs kan vinden.quote:Op donderdag 1 december 2005 11:16 schreef Pietverdriet het volgende:
'Jeugd in Schagen vanaf 12 aan harddrugs' meld de frontpage.
Het verbaasd me niet, als ik zie hoe hier op FOK vele topics zijn waar het gebruik van harddrugs wordt gezien als iets normaals en recreatiefs en kritiek hierop, ook door de MODS absoluut niet op prijs wordt gesteld.
Drugs lijken bij veel kids als volkomen normaal te worden gezien en veel gebruikt te worden. Triest, deze ontwikkeling.
Met de huidige regelgeving zou het al niet moeten kunnen dat 12-jarigen aan drugs komen. Als het nu al niet lukt dan zal een algeheel verbod ook wel niet werken.quote:Op donderdag 1 december 2005 12:08 schreef Windsurfbart het volgende:
'k ben voorstander van een totaal verbod van drugs. Vind het rond uit belachelijk dan kinderen van 12 jaar die zooi kunnen krijgen. Maar ja, 'k zal wel alleen staan met deze opvatting.
Ja maar er zijn zoveel drugs en als kinderen zich vervelen en "high" willen worden bedenken ze toch wel wat lijm,hoestdrank oid.quote:Op donderdag 1 december 2005 12:08 schreef Windsurfbart het volgende:
'k ben voorstander van een totaal verbod van drugs. Vind het rond uit belachelijk dan kinderen van 12 jaar die zooi kunnen krijgen. Maar ja, 'k zal wel alleen staan met deze opvatting.
Idd. Pakje darolan hoestcapsules en trippen maar.quote:Op donderdag 1 december 2005 12:12 schreef tonks het volgende:
[..]
Ja maar er zijn zoveel drugs en als kinderen zich vervelen en "high" willen worden bedenken ze toch wel wat lijm,hoestdrank oid.
quote:Op donderdag 1 december 2005 12:14 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Idd. Pakje darolan hoestcapsules en trippen maar.![]()
Het lijkt mij dat die het het snelst constateren, niet gewoon weer een stichtingkje wat meer subsidie nodig heeft ? Ik zou eerst graag een representatief onderzoek zien voordat er conclusies getrokken worden.quote:De rector van de Gemeentelijke scholengemeenschap Schagen zegt in een reactie dat in zijn school de signalen van toenemend harddruggebruik nog niet worden opgevangen. De rapportage van het steunpunt is voor hem wel aanleiding om te kijken of dit beeld strookt met de werkelijkheid. Wel constateert de rector een opmars van het gebruik van softdrugs.
Friesland --> dorp. Lijkt me logisch.quote:Op donderdag 1 december 2005 12:21 schreef Punica het volgende:
Overigens Lostformat, schagen is een stad, geen dorp.
KNUPPEL.quote:Op donderdag 1 december 2005 12:43 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Friesland --> dorp. Lijkt me logisch.
Waardoor het nog steeds een dorp blijft.quote:Op donderdag 1 december 2005 12:51 schreef Punica het volgende:
[..]
KNUPPEL.
WEST-FRIESLAND oftewel, NOORD HOLLAND.
Ik vind het een veel grotere schande dat ouders dit blijkbaar niet constateren bij hun eigen kotersquote:Op donderdag 1 december 2005 13:52 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik zeg dat gasten die al zo jong beginnen moeten worden heropgevoed.
Waar ik helemaal voor ben is een soort van inrichting waar dit soort gasten desnoods gedwongen een militaire training ondergaan. Als dit succesvol is kan hen een plek in de krijgsmacht worden aangewezen.
Zeg maar het soort bootcamp principe.
Het is in en in triest dat al jongeren van 12 dit doen. Schande!!
Dat is idd ook nog eens zoiets.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:15 schreef Punica het volgende:
[..]
Ik vind het een veel grotere schande dat ouders dit blijkbaar niet constateren bij hun eigen koters
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |