En was die salarisstijging ook vastgelegd al in je contract of heb je daarom moeten vragen?quote:Op donderdag 1 december 2005 10:50 schreef BoukeF het volgende:
wellicht dat je na 1 jaar in dienst wel salaris verhoging krijgt, maar in titel pas na 2 jaar junior af bent,
ik word op het moment na precies 1 jaar in dienst te zijn (vandaag) nog steeds young proffesional genoemd. maar salaris stijgt wel, dus maakt me niet zoveel uit.
lijkt me heerlijk zo langquote:Op zondag 4 december 2005 03:20 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Als je je bek niet tijdig opentrekt 20 jaar.
Mij niet. Ik word liever goed betaald voor mijn werkzaamheden.quote:
De term junior betekend niet per definitie dat je slecht betaald krijgtquote:Op zondag 4 december 2005 03:23 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Mij niet. Ik word liever goed betaald voor mijn werkzaamheden.
De term senior houdt wel in dat je beter betaald krijgt.quote:Op zondag 4 december 2005 03:25 schreef Kieran het volgende:
[..]
De term junior betekend niet per definitie dat je slecht betaald krijgt![]()
Eens.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:56 schreef k_man het volgende:
Twee jaar een juniorfunctie lijkt me niks ongewoons.
quote:Op zondag 4 december 2005 15:17 schreef Dethroned het volgende:
Volgens mij is het bij veel bedrijven zo dat je een junior of senior positie hebben openstaan en je daar voor word aangenomen. Betekend dat als jij snel wil doorgroeien je of ervoor moet zorgen dat je word gezien en gepromoot word, of reageert zodra er bijv na een half jaar een positie voor senior openstaat.
Als je 2 jaar "wacht" zodat je sr kan worden, denken ze wellicht dat je te weinig ambitite hebt.
Jouw referentiekader betreft wellicht bedrijven met een Amerikaanse managementstijl.quote:Op zondag 4 december 2005 15:17 schreef Dethroned het volgende:
Als je 2 jaar "wacht" zodat je sr kan worden, denken ze wellicht dat je te weinig ambitite hebt.
Juist bij Amerikaanse bedrijven wordt je na een half jaar dus écht geen senior.quote:Op zondag 4 december 2005 20:46 schreef Gajus het volgende:
[..]
Jouw referentiekader betreft wellicht bedrijven met een Amerikaanse managementstijl.
Binnen 'Europese' bedrijven worden functiewisselingen binnen twee jaar niet op prijs gesteld.
Klopt ... maar mijn opmerking had betrekking op het ambitieniveau van die jonge honden.quote:Op zondag 4 december 2005 20:50 schreef k_man het volgende:
Juist bij Amerikaanse bedrijven wordt je na een half jaar dus écht geen senior.
Kan ik beamen, ik ga werken voor een Amerikaanse bank. Eerst 3 jaar analist, dan associate. Daaraan ontkom je echt niet. Een hele enkele keer een uitzondering, maar dan krijg je max 1 jaar eerder je promotie... Wel elk jaar een goeie salarisverhoging, daar ligt het dus niet aan.quote:Op zondag 4 december 2005 20:50 schreef k_man het volgende:
[..]
Juist bij Amerikaanse bedrijven wordt je na een half jaar dus écht geen senior.
Stel je voor zeg, een senior consultant bij PwC moet zo'n 200 euro per uur kosten. En dan komt er een broekie met een half jaar werkervaring bij de klant binnen wandelen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |