abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32718085
truste
no way
pi_32718086
quote:
Op donderdag 1 december 2005 04:13 schreef Sjet het volgende:
Ehm.... nog ff Supermem;
Waarom denk je dat Rob niet meer kan winnen? Weet jij meer dan wij?

Dat ik je SuperMEM noem is niet beledigend bedoeld hoor........ mem is Fries voor moeder
Klinkt wel lief dat mem En nee ik denk dat te veel mensen zich aan hem irriteren en dat ze het een jongere gunnen om te winnen...???
pi_32718093
quote:
Op donderdag 1 december 2005 04:18 schreef SuperMOM het volgende:

[..]

Klinkt wel lief dat mem En nee ik denk dat te veel mensen zich aan hem irriteren en dat ze het een jongere gunnen om te winnen...???
Nou dat van dat irriteren snap ik wel [sorry ] maar het gunnen aan een jongere.... nee dat maakt me niet uit. Ik had het toen ter tijd ook heel erg aan Coos gegund, vond ik een heel aardige peer.

Ik wou gewoon even dat je dat wist van dat mem...... andere zullen denken dat ik wat anders bedoel misschien vandaar.
Maar je gaat slapen? Welterusten
pi_32718095
Ik ga even mijn honden uitlaten en hoop dat ik dan ook mezelf in bed kan krijgen
pi_32718102
ik ben er al
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_32718107
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_32718123
BB love is in the air
March Of The Black Queen
Ik ben dyslectisch. dus niet zeuren over m'n spelling, en als je het dan niet kunt lezen dan typ ik wel wat harder.
pi_32718181
Een vraag is wat zorgt voor de meeste kijkcijfers in de laatste weken. Ik zelf denk dat wanneer Dido er vanavond uit moet en Roel (die toch al 10.000,-- euro heeft) besluit dat hij met haar mee gaat, een behoorlijk kijkcijfertje kan gaan opleveren, wat doorloopt in de uitzendingen na vanavond. Wat een heerlijk moment zou het kunnen zijn als de twee geliefde in de studio Linda vervolgens weer zouden ontmoeten. Een vrijwillig vertrek van Roel op deze mannier zou door Hummie in de DBK makkelijk kunnen worden ingefluisterd. (manipulatie) Wanneer er vervolgens de volgende twee weken nog twee uit gaan, dan blijft er voor de finale keurig een driemanschap over. Ook de jacht van Rob op Ingrid kan dan voorlopig heerlijk blijven door gaan. Een finale met Rob, Joost en Ingrid is denk ik niet uit te sluiten. Maar ja de stemmingen op de lifedagen zijn steeds erg verrassend. Niet erg specta is een voor de hand liggend vertrek van Lieske vanavond. Ik ben nu al gespannen. Wat zal het zijn, wat zal het worden. Ik hoop dat mijn droom voor vanavond uit komt.

[ Bericht 8% gewijzigd door tanjalies op 01-12-2005 06:51:09 ]
pi_32718189
quote:
Op donderdag 1 december 2005 06:36 schreef tanjalies het volgende:
Een vraag is wat zorgt voor de meeste kijkcijfers in de laatste weken. Ik zelf denk dat wanneer Dido er vanavond uit moet en Roel (die toch al 10.000,-- euro heeft) besluit dat hij met haar mee gaat, een behoorlijk kijkcijfertje kan gaan opleveren, wat doorloopt in de uitzendingen na vanavond. Een vrijwillig vertrek van Roel op deze mannier zou door Hummie in de DBK makkelijk kunnen worden ingefluisterd. (manipulatie) Wanneer er vervolgens de volgende twee weken nog twee uit gaan, dan blijft er voor de finale keurig een driemanschap over. Ook de jacht van Rob op Ingrid kan dan voorlopig heerlijk blijven door gaan. Een finale met Rob, Joost en Ingrid is denk ik niet uit te sluiten. Maar ja de stemmingen op de lifedagen zijn steeds erg verrassend. Niet erg specta is een voor de hand liggend vertrek van Lieske vanavond. Ik ben nu al gespannen. Wat zal het zijn, wat zal het worden.
Goedemorgen ,
Ik denk dat Dildo eruit gaat en dat alleen maar voor de kijkcijfers.
Als ik werk had hoefde ik hier niet te zitten kijken.
pi_32718546
Gisteren dacht ik bij te kunnen lezen... en een beetje mee te typen. En ook toen zat het er niet in. Helaas...
Dus... dan vandaag maar!

HOI
pi_32718628
quote:
Een vraag is wat zorgt voor de meeste kijkcijfers in de laatste weken. Ik zelf denk dat wanneer Dido er vanavond uit moet en Roel (die toch al 10.000,-- euro heeft) besluit dat hij met haar mee gaat, een behoorlijk kijkcijfertje kan gaan opleveren, wat doorloopt in de uitzendingen na vanavond. Wat een heerlijk moment zou het kunnen zijn als de twee geliefde in de studio Linda vervolgens weer zouden ontmoeten. Een vrijwillig vertrek van Roel op deze mannier zou door Hummie in de DBK makkelijk kunnen worden ingefluisterd. (manipulatie) Wanneer er vervolgens de volgende twee weken nog twee uit gaan, dan blijft er voor de finale keurig een driemanschap over. Ook de jacht van Rob op Ingrid kan dan voorlopig heerlijk blijven door gaan. Een finale met Rob, Joost en Ingrid is denk ik niet uit te sluiten. Maar ja de stemmingen op de lifedagen zijn steeds erg verrassend. Niet erg specta is een voor de hand liggend vertrek van Lieske vanavond. Ik ben nu al gespannen. Wat zal het zijn, wat zal het worden. Ik hoop dat mijn droom voor vanavond uit komt.
Die 2 gaan er echt niet uit... Goed voor de kijkcijfers... Ik denk eerder dat Nathalie vertrekt. Iedereen is dat calimero stemmetje zat...
Alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar...
chantalcoolsma.nl
pi_32718635
Hoi ChantalC... yeah... leven hier...
pi_32718642
quote:
Op donderdag 1 december 2005 08:20 schreef Kleintje het volgende:
Hoi ChantalC... yeah... leven hier...
Mogguh!

* ChantalC gaat zo lurken... er moet ook gewerkt worden (vind mijn werkgever)
Alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar...
chantalcoolsma.nl
pi_32718664
ik ben ook al hard aan het werk. Eerste van de maand weer, dus de boekhouding van vorige maand moet gedaan worden
pi_32718705
Maar eerst een bakkie koffie en een beetje kletsen
chantalcoolsma.nl
pi_32718750

Leuke TT en sluit me er gelijk bij aan

Dido en Roel vertrekken maar.
pi_32718790
quote:
Op donderdag 1 december 2005 08:19 schreef ChantalC het volgende:

[..]

Die 2 gaan er echt niet uit... Goed voor de kijkcijfers... Ik denk eerder dat Nathalie vertrekt. Iedereen is dat calimero stemmetje zat...
R&D zijn echt niet goed voor de kijkcijfers het enige wat je ziet dat ze 24/7 zitten te kleffen.
En vooral slap te lullen, zelf denk ik dat Roel er uit gaat.
Roel heeft het al twee keer verloren van Lieske daarom.
Maar goed je weet het met dit speeltje nooit, en dat maakt het wel leuk
pi_32718798
quote:
staat dit in het script
pi_32718813
Maakt me eigenlijk niet zoveel uit wie eruit gaat...
Heb toch het idee dat ze weer gewoon doorleven alsof er niets is gebeurd. Ik heb niet het idee dat er ooit veel actie is geweest als er iemand uit ging. Even wat tranen, maar de groep veranderde niet echt. Ik denk dat de groep alleen verandert als Rob eruit gaat, dat is toch wel de lijmer van het geheel...
Hij speelt alles en iedereen tegen elkaar uit, alleen hebben de bewoners dat niet door...
pi_32718817
quote:
Op donderdag 1 december 2005 08:07 schreef Kleintje het volgende:
Gisteren dacht ik bij te kunnen lezen... en een beetje mee te typen. En ook toen zat het er niet in. Helaas...
Dus... dan vandaag maar!

HOI
Die fimpjes waren leuk maar het had best wel wat harder gemogen.
Het was mij te soft hierdoor kwamen ze nog makkelijk weg.
En konden de meeste zich er nog uit lullen.
pi_32718834
quote:
Op donderdag 1 december 2005 08:41 schreef Kleintje het volgende:
Ik denk dat de groep alleen verandert als Rob eruit gaat, dat is toch wel de lijmer van het geheel...
Hij speelt alles en iedereen tegen elkaar uit, alleen hebben de bewoners dat niet door...
Nja misschien na gisteravond nu wel... Mja die jonkies zijn zo naief...
chantalcoolsma.nl
pi_32718856
quote:
Op donderdag 1 december 2005 08:41 schreef Kleintje het volgende:
Maakt me eigenlijk niet zoveel uit wie eruit gaat...
Heb toch het idee dat ze weer gewoon doorleven alsof er niets is gebeurd. Ik heb niet het idee dat er ooit veel actie is geweest als er iemand uit ging. Even wat tranen, maar de groep veranderde niet echt. Ik denk dat de groep alleen verandert als Rob eruit gaat, dat is toch wel de lijmer van het geheel...
Na gisterenavond moet er toch bij de bewoners een lampje gaan branden.
De strategie van rob is nu bij iedereen bekent.
En ik hoop echt dat lieske de finale haalt samen met ingrid.
Ingrid is wel erg passief bezig had gehoopt dat ze een stuk brutaler en losser zou worden.
Maar dat zit er tot nu toe niet in.
pi_32718869
quote:
Op donderdag 1 december 2005 08:43 schreef ChantalC het volgende:

[..]

Nja misschien na gisteravond nu wel... Mja die jonkies zijn zo naief...
grappig
pi_32718870
quote:
Op donderdag 1 december 2005 08:39 schreef regenworm het volgende:
R&D zijn echt niet goed voor de kijkcijfers het enige wat je ziet dat ze 24/7 zitten te kleffen.
Dat zie jij omdat je de streams kijkt... Er zijn legio mensen die alleen BB via tv volgen... De kijkcijfers zijn de laatste dagen omhoog gegaan. Zegt genoeg lijkt me...

En vergeet niet dat Hummie ooit hoofdredacteur van de Story was. Die kwijlt bij dit soort situaties. Wat is er nou mooier dan een evt BB huwelijk?

Er zijn genoeg redenen waarom dit voor BB commercieel positief zou zijn... Het is en blijft een product wat ze verkopen.
chantalcoolsma.nl
pi_32718900
quote:
Als dat gebeurd hebben ze 2 dagen iets betere kijkcijfers en daarna loopt niet maar rent de helft van de kijkers weg. Er blijven dan alleen maar meningloze mensen over die met alle winden mee lullen. Je kunt dan naar mijn mening beter Lieske laten gaan die is zo onnozel en niets toevoegend.

De tijd voor de exit van Roel of Dido is het best voor de kijkcijfers als er 1 net voor de finale afvalt dus over 2 weken.
Fok! de Roel(s)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')