Klinkt wel lief dat memquote:Op donderdag 1 december 2005 04:13 schreef Sjet het volgende:
Ehm.... nog ff Supermem;
Waarom denk je dat Rob niet meer kan winnen? Weet jij meer dan wij?![]()
Dat ik je SuperMEM noem is niet beledigend bedoeld hoor........ mem is Fries voor moeder![]()
Nou dat van dat irriteren snap ik wel [sorryquote:Op donderdag 1 december 2005 04:18 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Klinkt wel lief dat memEn nee ik denk dat te veel mensen zich aan hem irriteren en dat ze het een jongere gunnen om te winnen...???
![]()
Goedemorgen ,quote:Op donderdag 1 december 2005 06:36 schreef tanjalies het volgende:
Een vraag is wat zorgt voor de meeste kijkcijfers in de laatste weken. Ik zelf denk dat wanneer Dido er vanavond uit moet en Roel (die toch al 10.000,-- euro heeft) besluit dat hij met haar mee gaat, een behoorlijk kijkcijfertje kan gaan opleveren, wat doorloopt in de uitzendingen na vanavond. Een vrijwillig vertrek van Roel op deze mannier zou door Hummie in de DBK makkelijk kunnen worden ingefluisterd. (manipulatie) Wanneer er vervolgens de volgende twee weken nog twee uit gaan, dan blijft er voor de finale keurig een driemanschap over. Ook de jacht van Rob op Ingrid kan dan voorlopig heerlijk blijven door gaan. Een finale met Rob, Joost en Ingrid is denk ik niet uit te sluiten. Maar ja de stemmingen op de lifedagen zijn steeds erg verrassend. Niet erg specta is een voor de hand liggend vertrek van Lieske vanavond. Ik ben nu al gespannen. Wat zal het zijn, wat zal het worden.
Die 2 gaan er echt niet uit... Goed voor de kijkcijfers... Ik denk eerder dat Nathalie vertrekt. Iedereen is dat calimero stemmetje zat...quote:Op donderdag 1 december 2005 06:36 schreef tanjalies het volgende:
Een vraag is wat zorgt voor de meeste kijkcijfers in de laatste weken. Ik zelf denk dat wanneer Dido er vanavond uit moet en Roel (die toch al 10.000,-- euro heeft) besluit dat hij met haar mee gaat, een behoorlijk kijkcijfertje kan gaan opleveren, wat doorloopt in de uitzendingen na vanavond. Wat een heerlijk moment zou het kunnen zijn als de twee geliefde in de studio Linda vervolgens weer zouden ontmoeten. Een vrijwillig vertrek van Roel op deze mannier zou door Hummie in de DBK makkelijk kunnen worden ingefluisterd. (manipulatie) Wanneer er vervolgens de volgende twee weken nog twee uit gaan, dan blijft er voor de finale keurig een driemanschap over. Ook de jacht van Rob op Ingrid kan dan voorlopig heerlijk blijven door gaan. Een finale met Rob, Joost en Ingrid is denk ik niet uit te sluiten. Maar ja de stemmingen op de lifedagen zijn steeds erg verrassend. Niet erg specta is een voor de hand liggend vertrek van Lieske vanavond. Ik ben nu al gespannen. Wat zal het zijn, wat zal het worden. Ik hoop dat mijn droom voor vanavond uit komt.
Mogguh!quote:Op donderdag 1 december 2005 08:20 schreef Kleintje het volgende:
Hoi ChantalC... yeah... leven hier...
R&D zijn echt niet goed voor de kijkcijfers het enige wat je ziet dat ze 24/7 zitten te kleffen.quote:Op donderdag 1 december 2005 08:19 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Die 2 gaan er echt niet uit... Goed voor de kijkcijfers... Ik denk eerder dat Nathalie vertrekt. Iedereen is dat calimero stemmetje zat...
staat dit in het scriptquote:Op donderdag 1 december 2005 06:36 schreef tanjalies het volgende:
Een vraag is wat zorgt voor de meeste kijkcijfers in de laatste weken. Ik zelf denk dat wanneer Dido er vanavond uit moet en Roel (die toch al 10.000,-- euro heeft) besluit dat hij met haar mee gaat, een behoorlijk kijkcijfertje kan gaan opleveren, wat doorloopt in de uitzendingen na vanavond. Wat een heerlijk moment zou het kunnen zijn als de twee geliefde in de studio Linda vervolgens weer zouden ontmoeten. Een vrijwillig vertrek van Roel op deze mannier zou door Hummie in de DBK makkelijk kunnen worden ingefluisterd. (manipulatie) Wanneer er vervolgens de volgende twee weken nog twee uit gaan, dan blijft er voor de finale keurig een driemanschap over. Ook de jacht van Rob op Ingrid kan dan voorlopig heerlijk blijven door gaan. Een finale met Rob, Joost en Ingrid is denk ik niet uit te sluiten. Maar ja de stemmingen op de lifedagen zijn steeds erg verrassend. Niet erg specta is een voor de hand liggend vertrek van Lieske vanavond. Ik ben nu al gespannen. Wat zal het zijn, wat zal het worden. Ik hoop dat mijn droom voor vanavond uit komt.
Die fimpjes waren leuk maar het had best wel wat harder gemogen.quote:Op donderdag 1 december 2005 08:07 schreef Kleintje het volgende:
Gisteren dacht ik bij te kunnen lezen... en een beetje mee te typen. En ook toen zat het er niet in. Helaas...
Dus... dan vandaag maar!
HOI
Nja misschien na gisteravond nu wel... Mja die jonkies zijn zo naief...quote:Op donderdag 1 december 2005 08:41 schreef Kleintje het volgende:
Ik denk dat de groep alleen verandert als Rob eruit gaat, dat is toch wel de lijmer van het geheel...
Hij speelt alles en iedereen tegen elkaar uit, alleen hebben de bewoners dat niet door...
Na gisterenavond moet er toch bij de bewoners een lampje gaan branden.quote:Op donderdag 1 december 2005 08:41 schreef Kleintje het volgende:
Maakt me eigenlijk niet zoveel uit wie eruit gaat...
Heb toch het idee dat ze weer gewoon doorleven alsof er niets is gebeurd. Ik heb niet het idee dat er ooit veel actie is geweest als er iemand uit ging. Even wat tranen, maar de groep veranderde niet echt. Ik denk dat de groep alleen verandert als Rob eruit gaat, dat is toch wel de lijmer van het geheel...
Hij speelt alles en iedereen tegen elkaar uit, alleen hebben de bewoners dat niet door...
grappigquote:Op donderdag 1 december 2005 08:43 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Nja misschien na gisteravond nu wel... Mja die jonkies zijn zo naief...![]()
Dat zie jij omdat je de streams kijkt... Er zijn legio mensen die alleen BB via tv volgen... De kijkcijfers zijn de laatste dagen omhoog gegaan. Zegt genoeg lijkt me...quote:Op donderdag 1 december 2005 08:39 schreef regenworm het volgende:
R&D zijn echt niet goed voor de kijkcijfers het enige wat je ziet dat ze 24/7 zitten te kleffen.
Als dat gebeurd hebben ze 2 dagen iets betere kijkcijfers en daarna loopt niet maar rent de helft van de kijkers weg. Er blijven dan alleen maar meningloze mensen over die met alle winden mee lullen. Je kunt dan naar mijn mening beter Lieske laten gaan die is zo onnozel en niets toevoegend.quote:Op donderdag 1 december 2005 06:36 schreef tanjalies het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |