Nah lekker dan
![]()
Het enige topic dat nog enigzins vreugde gaf in mijn verder zo trieste Big Brother bestaan
![]()
Zo misselijk onterecht ook weer, het haast gaan denken of die Cuall iets tegen mij heeft ofzo
![]()
Lig ik onvermijdelijk en geheel terecht aan kop, komt die Demente klootzak aankakken met met een Dido-ego-waardige naaistreek, en gaat zichzelf doodleuk punten geven, dat is een servivalgame-suicide move
![]()
dat is nog erger dan een Willem
![]()
Ik hoop echt dat dat op z'n waarde geschat wordt en dat die eikel afgestraft en laatste wordt
![]()
Maar goed dan nog geen man over boord zou je denken, dan gaan ik en demons lekker alletwee door zodat ik op mijn sloffen die dement dan uiteraard een lesje servival game kon geven, ware het niet dat Cuall dan weer heeeeel grappig een regelwijziging uit haar goocheldoos tovert en komt opeens met een spel dat ik plots moet gaan spelen terwijl ik er de hele dag niet was
Dus als ik er even niet ben dan durft ze mij heel flink achter m'n rug om uit te flikkeren
![]()
ik hoop echt dat die trut laatste wordt
![]()
Dan heb ik nog liever dat die gesjeesde hyperjosti wint
![]()
Maar die is er ook mee gestopt, dus hoop ik dat hij ook laatste wordt............
OMG ik ben voor Snaptnix
Ik heb het er helemaal mee gehad
![]()
Tijd voor mijn vierde exit
![]()
Het was bij vlagen leuk en bij vlagen strontvervelend
![]()
Die tieten kunnen jullie op je buik schrijven
![]()
Ik wens jullie allemaal de tyfus en alvast een kutkerst
![]()
Moge de slechtste winnen
![]()
Ik ga wat wel weer wat nuttigs doen....streams kijken ofzo
Sorry fans, ik zal mijn best doen alle fanmail persoonlijk te beantwoorden, maar weet niet of ik er aan toe kom.
twee postzakken vol