Ooit had je het in je.quote:Op donderdag 1 december 2005 22:32 schreef demins het volgende:
Ev ierg sna vgel sru ddaagej ?
[mierenneuk modus]quote:Op donderdag 1 december 2005 22:38 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ooit had je het in je.
Ook ben je daarvoor recentelijk nog beloont.
Kennelijk ben je het vergeten.
Neem nu deze raad.
In alle eerlijkheid
Eikels zijn er in alle soorten en maten.
Trek het je dus maar niet al te veel aan.
![]()
Jij moet ook altijd op alle slakken zout leggen, he!quote:Op donderdag 1 december 2005 22:39 schreef lovebear het volgende:
[..]
[mierenneuk modus]
het is beloond
[mierenneuk modus uit]
VRAAG HET MIJ DAN NIET!!!!!!quote:Op donderdag 1 december 2005 22:39 schreef lovebear het volgende:
[..]
[mierenneuk modus]
het is beloond
[mierenneuk modus uit]
Jappie een slakquote:Op donderdag 1 december 2005 22:41 schreef demins het volgende:
[..]
Jij moet ook altijd op alle slakken zout leggen, he!![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 22:40 schreef Gert het volgende:
Cuall-----------> 2
Cuall: heeft zeker wat foutjes gemaakt als spelleidster. Maar om daar nou de nadruk op te leggen: Cuall, hartstikke leuk, die opdrachten die je allemaal verzon en in elkaar knutselde. Stoer, hoe je al het gezeik over je heen hebt laten komen en tóch bent doorgegaan. En daarnaast vond je ook nog tijd om regelmatig in andere topics te posten. Deux points.
Met mij goedquote:Op donderdag 1 december 2005 22:44 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik hou van lekker langzaam...How are you doin........it?![]()
Hmmm...dik 2 minuten om vervolgens met een ontwijkende opmerking te komen....neh dat wordtdtdt niets.quote:Op donderdag 1 december 2005 22:46 schreef lovebear het volgende:
[..]
Met mij goed
Maar heet geen it dan moet je bij de Adams family wezen![]()
Ga vissenquote:Op donderdag 1 december 2005 22:48 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hmmm...dik 2 minuten om vervolgens met een ontwijkende opmerking te komen....neh dat wordtdtdt niets.![]()
Van vissen vanger naar drollen vangerquote:Op donderdag 1 december 2005 22:52 schreef Jappie het volgende:
[..]
Is goe...ik doe wel ff een toiletje![]()
Dankquote:Op donderdag 1 december 2005 22:53 schreef cuall het volgende:
WIE WORDT DE WINNAAR VAN HET BB USER SERVIVAL GAME 2005
![]()
(zet je naam achter je favoriete bewoner/ster)
Snaptnix--------> MissHobje
Cuall-----------> Gert
Demins----------> PC eend, Day, APK, Jappie
Snaptnix--------> 4
Cuall-----------> 2
Demins----------> 8
Motivatie
Demins: Het was heel gezellig dat je nog een daagje terug kwam in het huisDemins je kunt een gezellig sfeertje creeren
![]()
......maar mijn punten gaan naar......
Snaptnix: Ik heb het de laatste week in het huis, reuze gezellig gehad met Snaptnix. Haar streamverslagen kon ik waarderen, vooral als ik voor mijn plichten elders moest wezen. Jij krijg mijn puntjes meid![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 23:16 schreef Snaptnix het volgende:
WIE WORDT DE WINNAAR VAN HET BB USER SERVIVAL GAME 2005
![]()
cuall. Die de punten verdiend niet alleen om wie ze is, maar ook om de manier waarop ze het spel heeft geleid. Iedereen maakt foutjes ook cuall, maar heeft bergen werk verzet om toch alles zo goed en zo kwaad als het ging in goede banen te leiden.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |