Ja, de laatste kans om me gelukkig te maken!quote:Op donderdag 1 december 2005 01:09 schreef MissHobje het volgende:
is het de allerlaatste stemronde enzo ?
Vorige topic. Ik is ook vergeetachtig!quote:Op donderdag 1 december 2005 01:10 schreef MissHobje het volgende:
waar is het lijstje ook alweer ? ( jaja ik is lui)
Je hebt tot zondagavond de tijd! (Je lijkt me geen fan van Demins)quote:Op donderdag 1 december 2005 01:13 schreef demins het volgende:
Maar je bent de eerste. Dus je kan, mits wel gestemd, een trend setten!
Als ik mezelf ga quoten is het tijd, dat heeft Beertje me geleerd!quote:Op donderdag 1 december 2005 01:14 schreef demins het volgende:
[..]
Je hebt tot zondagavond de tijd! (Je lijkt me geen fan van Demins)
Nee jo, die gek zit je te stangenquote:Op donderdag 1 december 2005 01:15 schreef MissHobje het volgende:
Tot ZOndag:?
quote:Op donderdag 1 december 2005 01:15 schreef demins het volgende:
[..]
Als ik mezelf ga quoten is het tijd, dat heeft Beertje me geleerd!![]()
Duh, dan was het geen kneuzenfinale meer geweest.quote:Op donderdag 1 december 2005 11:47 schreef demins het volgende:
[..]
Ja, onbegrijpelijk dat jij daar niet bij zit!![]()
Pas jij je sig maar liever aan!quote:Op donderdag 1 december 2005 12:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Duh, dan was het geen kneuzenfinale meer geweest.![]()
Koffie drinken doe je maar in de recreatiezaal!quote:Op donderdag 1 december 2005 12:33 schreef ChantalC het volgende:
Zeg kneusjes doe is ff rustig... Tante Channie kan zo niet rustig haar koffie drinken hoor...![]()
Inderdaad... Doe ik ook... Hoe moet ik anders de dag doorkomen op mijn werk?quote:Op donderdag 1 december 2005 12:43 schreef demins het volgende:
Koffie drinken doe je maar in de recreatiezaal!![]()
Goede sig! Even veranderen in "Wij kunnen door een waterkraan" en we levellen weer!quote:Op donderdag 1 december 2005 12:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Duh, dan was het geen kneuzenfinale meer geweest.![]()
Zijn er geen prullenmanden die geleegd moeten worden? Let er niemand op de papierversnipperaar? Is er geen sous-afdelingschef die een mondje geholpen moet worden? Wees creatief, dan vind je altijd wat te doen!quote:Op donderdag 1 december 2005 12:43 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Inderdaad... Doe ik ook... Hoe moet ik anders de dag doorkomen op mijn werk?![]()
Bemoei je niet met mijn werkzaamheden wil je?quote:Op donderdag 1 december 2005 12:49 schreef demins het volgende:
Zijn er geen prullenmanden die geleegd moeten worden? Let er niemand op de papierversnipperaar? Is er geen sous-afdelingschef die een mondje geholpen moet worden? Wees creatief, dan vind je altijd wat te doen!![]()
Welk gedeelte van de vraag had ik nou verkeerd begrepen, dan, oh aanbedene?quote:Op donderdag 1 december 2005 12:43 schreef ChantalC het volgende:
Hoe moet ik anders de dag doorkomen op mijn werk?![]()
Ga terug je dwangbuis in!quote:Op donderdag 1 december 2005 12:59 schreef demins het volgende:
Welk gedeelte van de vraag had ik nou verkeerd begrepen, dan, oh aanbedene?![]()
Sado Masochist in opleiding?quote:Op donderdag 1 december 2005 13:45 schreef demins het volgende:
MAKE ME!![]()
Het heet niet voor niets dwangbuis!
Zelf had ik een Bitch in opleiding.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:53 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Sado Masochist in opleiding?
Heb ik weer...![]()
Het dringt nu pas tot me door, maar dit is het liefste wat iemand ooit tegen me gezegd heeft!quote:
Ohhhhh jottum krijg ik zo meteen een hele mooie nieuwe BMW!quote:Op donderdag 1 december 2005 14:06 schreef demins het volgende:
Bovenaan lijstje: cadeautje voor ChantalC!![]()
Wrijf het maar in, nietsontziende emotieloze lulquote:
R. E. S. P. E. C. T.quote:Motivatie:
Moge de slechtste winnen.....dus....
Hij is de enige eikel die er nog wat van probeerd te maken
Op Cuall KAN ik gewoon niet stemmen, na wat zij mij allemaal geflikt heeft
Vermoeiend! Teveel geld uitgegeven aan cadeautjes voor mezelf. Zoek ik een dvd voor iemand, vind ik die niet, ga toch met 3 andere dvd's naar huis. Van die dingen. Maar voor ChantalC ben ik leuk geslaagd. Alleen wilden ze hem niet inpakken...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |