Ik heb steeds meer moeite om die leuke, lieve kanten van Dido te zien. Ze is er voornamelijk van overtuigd dat ze zelf heel erg lief en leuk is. Dat gaat ze elke dag meer en meer benadrukken. Net ook: ik heb iets geflikt en daar heb ik die meiden mee voor lul gezet, ik heb toch gelijk gekregen. Dido is er nl. van overtuigd dat zij altijd gelijk heeft (daarin lijkt ze overigens heel veel op Chantal, vandaar dat het niet klikte), dat alleen zij een hartje heeft dat gebroken kan worden, dat alleen zij gekwetst kan worden. Dido is zo egocentrisch als de pest en kan alleen vrienden met mensen zijn die d'r naar d'r mond lullen.quote:Op donderdag 1 [december 2005 00:03 schreef melke het volgende:
Ach weet je, Dido en Roel hebben best leuke kanten. Roel zal ook best een lieve jongen zijn tov zijn vriendin. Alleen maakt Dido er wat misbruik van. Dido zal ook best een lief meisje zijn. Ze is heel gevoelig, als ze dat gewoon eens zou toegeven en zou laten zien zou ze een stuk beter te pruimen zijn. Nu komt het over als arrogant, terwijl het alleen maar onzekerheid is. Kortom, ze zijn leuker en beter te pruimen zonder elkaar. Maar ja, Rob of Lieske zullen morgen wel exit gaan. Helaas helaas. Dat word dus alweer stemmen.. Kansloos maar goed..
* versabommie highfived Gert!quote:Op donderdag 1 december 2005 00:04 schreef Gert het volgende:
[..]
En op die manier vallen er mannen bij bosjes.![]()
Eens toffe gasten, totdat jullie je er mee gaan bemoeien.![]()
Speciaal voor jou aangemaakt angelquote:Op donderdag 1 december 2005 00:13 schreef Wickedangel het volgende:
Ohhh SHUT UP.
Zo Day, jij hebt even flink je best gedaanquote:Op donderdag 1 december 2005 00:13 schreef Day het volgende:
Ik heb steeds meer moeite om die leuke, lieve kanten van Dido te zien. Ze is er voornamelijk van overtuigd dat ze zelf heel erg lief en leuk is. Dat gaat ze elke dag meer en meer benadrukken. Net ook: ik heb iets geflikt en daar heb ik die meiden mee voor lul gezet, ik heb toch gelijk gekregen. Dido is er nl. van overtuigd dat zij altijd gelijk heeft (daarin lijkt ze overigens heel veel op Chantal, vandaar dat het niet klikte), dat alleen zij een hartje heeft dat gebroken kan worden, dat alleen zij gekwetst kan worden. Dido is zo egocentrisch als de pest en kan alleen vrienden met mensen zijn die d'r naar d'r mond lullen.
En ondertussen is ze zo blind als een paard, want ze vertrouwt Nathalie voor 100% en heeft niet eens door dat haar 'beste vriendin' ook vaak genoeg heeft geluld over haar of anderen gelijk heeft gegeven als ze (terechte) kritiek over haar hadden.
En Roel is gewoon een grote sufferd. Inderdaad, hij is wel aardig, maar heeft een mensenkennis van 0%. Hij vertrouwt de verkeerde mensen in het huis (Rob, Chantal, Nathalie) en heeft niet door dat hij met het vallen op Miss Ego zijn eigen identiteit volkomen verliest.
Ja bedankt hèquote:Op donderdag 1 december 2005 00:14 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Speciaal voor jou aangemaakt angel![]()
Ik geloof dat ik deze tekst bij BB5 al tien keer gelezen heb.quote:Op donderdag 1 december 2005 00:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
AMEN EN HEAR HEAR!
Een vrouwenkut trekt harder dan 10 paarden, zij mijn opa altijd, en dat is een waarheid als een koe!
Relaxed staan we in het leven vol goede moed met een toekomst totdat het bekierde gevaar zich ermee gaat bemoeien!
Zet hem op!quote:Op donderdag 1 december 2005 00:19 schreef Wickedangel het volgende:
Jezus, drie posts achter elkaar, moet ik dan dit topic vollullen![]()
Ik help je wel...quote:Op donderdag 1 december 2005 00:19 schreef Wickedangel het volgende:
Jezus, drie posts achter elkaar, moet ik dan dit topic vollullen![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 00:20 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik deze tekst bij BB5 al tien keer gelezen heb.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |