quote:Op woensdag 30 november 2005 22:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou, jouw berichten waren inderdaad een positieve uitzondering op de bagger van de rest.![]()
Mij maakt het niet uit Roel of Dido is vind het alle twee best.quote:Op woensdag 30 november 2005 22:37 schreef D.Rose het volgende:
Dido mag naar huis, iedere dag dezelfde beelden met Roel zijn erg vermoeiend
Deep Throatquote:Op woensdag 30 november 2005 22:39 schreef Acree het volgende:
Welke film hebben we gezien?
Oe, gezellio, heb je alweer van de Tia zitten slurpen?quote:Op woensdag 30 november 2005 22:38 schreef Wickedangel het volgende:
Jezus, mijn moeder belde net. Da's niet fijn, als je een beetje teut bent![]()
Dido - The Horror IVquote:Op woensdag 30 november 2005 22:45 schreef Acree het volgende:
Welke film hebben ze gezien?
In zijn dromen zeker, Ingrid heeft gehoord hoe Rob over haar praat. Als Ingrid nu nog voor hem valt, was al onmogelijk, is ze een domme doos.quote:Op woensdag 30 november 2005 22:40 schreef Falco het volgende:
Rob gaat Ingrid versieren in de jacuzzi
quote:Op woensdag 30 november 2005 22:44 schreef cuall het volgende:
[..]
zit ik je voor jan lul antwoord te geven, of hoe zit dat?
Ik heb jou heel serieus antwoord gegeven en wat krijg je danstank voor bagger
![]()
Neeeee, drambuiequote:Op woensdag 30 november 2005 22:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Oe, gezellio, heb je alweer van de Tia zitten slurpen?![]()
En mams had het natuurlijk binnen 10 seconden door?
Maar gelukkig ben je oud en wijs genoeg om dat lekker voor jezelf te bepalen.![]()
Thanksquote:Op woensdag 30 november 2005 22:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou, jouw berichten waren inderdaad een positieve uitzondering op de bagger van de rest.![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 22:45 schreef Acree het volgende:
Welke film hebben ze gezien?
Ingrid weet dat al... ze zat aan de deur af te luisteren toen Rob er over praatte tegen Joost en Roel.quote:Op woensdag 30 november 2005 22:47 schreef Day het volgende:
Zo jammer dat ze Rob's versierplannen niet hebben laten zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |