Ik dacht het niet.!quote:
Huh? Moet werk prettig voelen?quote:Op donderdag 1 december 2005 00:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
CWI denkt alleen maar in banen waar ik me na een maand al niet meer prettig voel.
De C1000 in Oost? think again
Nee maar als 17 jarige homo tussen een stel macho-allochtonen in Oost voel ik me niet prettig.quote:Op donderdag 1 december 2005 00:24 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Huh? Moet werk prettig voelen?.
.
Bij de Friki dan?quote:Op donderdag 1 december 2005 00:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
CWI denkt alleen maar in banen waar ik me na een maand al niet meer prettig voel.
De C1000 in Oost? think again
owquote:Op donderdag 1 december 2005 00:26 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik ga met je mee.
In figuurlijke zin dan he?
Doe mij de AH maar ofzoquote:
ja heeeyquote:Op donderdag 1 december 2005 00:12 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ow ow ow.. werd eens tijd zeg..![]()
![]()
1 februari.. ur all minequote:Op donderdag 1 december 2005 00:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tuurlijk weldna kan ik je legaal neuken
Ik ga dromen van 26 hetero's die me van alle kanten belagenquote:Op donderdag 1 december 2005 00:27 schreef Waxxer het volgende:
Slaap lekker Ang3l!Zo min mogelijk zorgen maken!!
En nu vooral goed slapen!
You wishquote:
quote:
Hee hij is betaald nu hoor!!!quote:Op donderdag 1 december 2005 00:26 schreef petre86 het volgende:
[..]
ja heeey
werk, school, vorig weekend niks kunnen doen.. nou zeg
en ik zet morgen de wekker extra vroeg!
Ik KAN natuurlijk mover jou en des gaan dromenquote:
Neeeeeee 26 HOMO'S die je van alle kanten belagenquote:Op donderdag 1 december 2005 00:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga dromen van 26 hetero's die me van alle kanten belagen(destructieve droom)
wie is betaaldquote:Op donderdag 1 december 2005 00:28 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hee hij is betaald nu hoor!!!![]()
![]()
Peet: hij is betaald!!!
![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 00:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik KAN natuurlijk mover jou en des gaan dromen
Rekening, telefoon!quote:
NEE!quote:Op donderdag 1 december 2005 00:30 schreef petre86 het volgende:
[..]mag ik meedromen? iig tot vrijdag
Forum Opties | |