Twee keer met je ogen knipperen, en je bent 25.quote:Op donderdag 1 december 2005 00:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
over 2 maanden ben ik 18.. weet niet of ik daar blij mee moet zijn of niet
Dan mag je stemmen! En rijbewijs halen, je mag dure dingen kopen zonder ouderlijke toestemming..quote:Op donderdag 1 december 2005 00:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Tuurlijk welquote:Op donderdag 1 december 2005 00:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
of 27.....quote:Op donderdag 1 december 2005 00:11 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Twee keer met je ogen knipperen, en je bent 25..
Nuvole is ook een viespeuk.quote:Op donderdag 1 december 2005 00:09 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Moet je eens op google-image zoeken op megane, dat deed ik gisteren met Nuvolehij zag dat opeens
quote:Op donderdag 1 december 2005 00:11 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
..de hypocrisie?
Ja, inderdaad..
Ow ow ow.. werd eens tijd zeg..quote:Op donderdag 1 december 2005 00:01 schreef petre86 het volgende:
[..]
jah
ik ga ook tijd scheppen daarvoor
Maar waarom ben je minder meegaand geworden? Omdat je dan eerlijker bent of gewoon wil provoceren en vervelend wil worden gevonden?quote:Op donderdag 1 december 2005 00:07 schreef Waxxer het volgende:
[..]
*pfieuw*
Nou ja, ik ben altijd maar lief lief lief lief!. Nou ja, de laatste tijd ben ik veeelll minder meegaand geworden, dus heb er iig een paar quasi-waxxer-haters bij!
![]()
Nou, Renault is de aanstichter!!!quote:Op donderdag 1 december 2005 00:12 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nuvole is ook een viespeuk..
M'n bullshit-detector begint weer eens te loeien.quote:Op donderdag 1 december 2005 00:12 schreef Waxxer het volgende:
Ik wist dat je triest kon zijn, maar dit.... voor een vent van over de dertig....
Zeer groot voordeelquote:Op donderdag 1 december 2005 00:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tuurlijk weldna kan ik je legaal neuken
Nee, naja, van alles eigenlijk... Zeg ik wel 's op msnquote:Op donderdag 1 december 2005 00:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Maar waarom ben je minder meegaand geworden? Omdat je dan eerlijker bent of gewoon wil provoceren en vervelend wil worden gevonden?
Dan ben je wel van je broertje af.quote:Op donderdag 1 december 2005 00:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zeer groot voordeel![]()
Ik moet ook alles gaan regelen qua verzekering, belasting, inkomen.
Mn moeder kan me legaal de straat opschoppen.
pff..wat een gedoe..
Da's vervelend ja.quote:Op donderdag 1 december 2005 00:16 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee, naja, van alles eigenlijk... Zeg ik wel 's op msnEr zijn nu twee mensen namelijk enórm aan het volgen wat ik hier over persoonlijke zaken/gevoelens zeg en daar oordelen ze dan over zonder hoor-wederhoor.
.
Ghehehequote:Op donderdag 1 december 2005 00:14 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
M'n bullshit-detector begint weer eens te loeien..
En waar suggereer je dat ik heen ga?quote:Op donderdag 1 december 2005 00:16 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dan ben je wel van je broertje af..
Het CWI.quote:Op donderdag 1 december 2005 00:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
En waar suggereer je dat ik heen ga?
Zonder diploma, baantje , inkomen?
Jaaaa film!quote:Op donderdag 1 december 2005 00:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Da's vervelend ja.
Ik had een moeder die mn weblog meelas..dan pleur je ook niet alles er meer op
Trouwens mn poezen zijn weer aan t stoeien..als mn digitale camera t weer doet ga ik t voor je filmen
Hij kan altijd nog gaan tippelenquote:Op donderdag 1 december 2005 00:19 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Het CWI..
Nah, komt allemaal wel op z'n pootjes terecht.
Heb hier ook nog wel een kamer. Kun je koken en koffie zetten?.
CWI denkt alleen maar in banen waar ik me na een maand al niet meer prettig voel.quote:Op donderdag 1 december 2005 00:19 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Het CWI..
Nah, komt allemaal wel op z'n pootjes terecht.
Heb hier ook nog wel een kamer. Kun je koken en koffie zetten?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |