Maar daar hebben wij dan weer niks aanquote:Op woensdag 30 november 2005 23:49 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou.... de troost is, dat Fok voor mij een RRRAAGHHH-uitlaatklep is, zodat de omgang met mij irl wat ontspannender is
Zeker je aller aller eerste ex... die nog ene vriendin bleek te hebben, die je ENORM gekwetst heeft, waardoor je met messen tegen polsen aanhing, die nog steeds met dat stomme wijf samen is..... en die je dan na 5 jaar weer ziet.quote:Op woensdag 30 november 2005 23:51 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo'n voorstander van ex-en ontmoeten. Komt alleen maar ellende van.
Ik ben IRL juist heel woest, echt druk en wild enzo. Maar dat had je al gemerkt.quote:Op woensdag 30 november 2005 23:49 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou.... de troost is, dat Fok voor mij een RRRAAGHHH-uitlaatklep is, zodat de omgang met mij irl wat ontspannender is
Met mijn eerste ga ik nog steeds goed om. Kan leuk zijn, maar ook irritant, want we kennen elkaar iets te goed, alleen al qua nonverbale communicatie (blikken bijv.). Maar verder... ja, naja, wat jij zegt...quote:Op woensdag 30 november 2005 23:51 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo'n voorstander van ex-en ontmoeten. Komt alleen maar ellende van.
Ik vind je aandoenlijk gekquote:Op woensdag 30 november 2005 23:43 schreef Waxxer het volgende:
1) Ik heb het vanavond bij Vlarp verknald
2) Ik heb het in het BB-topic verknald.
Kortom: iedereen vindt mij raar en psychotisch
Ja is wel heel grappig, wij zijn hier twee uitersten, maar IRL is dat nét andersom!! Opeens een wervelstorm uit E. op het Rotterdamse terras!quote:Op woensdag 30 november 2005 23:54 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik ben IRL juist heel woest, echt druk en wild enzo. Maar dat had je al gemerkt.
Ik pas op mezelf, maar soms kom je je verleden weer tegen. Ik had vanavond niet moeten gaan.quote:Op woensdag 30 november 2005 23:47 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ooowwww pas nou toch op jezelf!!![]()
![]()
Zou je haast hier in huis nemen hoor!!
![]()
Mja maar niemand vindt mij eens een echte... een echte LUL. Of een Botte Klootzak ofzo.quote:Op woensdag 30 november 2005 23:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik vind je aandoenlijk gek
Jaheurquote:Op donderdag 1 december 2005 00:01 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mja maar niemand vindt mij eens een echte... een echte LUL. Of een Botte Klootzak ofzo.En dat voel je hoor...!!
M-mag ikterug doen?
Probeer (maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan, helemaal makkelijk om dat ff te posten op een forumpje) iig goed te slapen vannacht, en het te laten weg-ebben... Voordat er van alles door je hoofd gaat, waardoor je echt helemaal gigantisch in de knoop komt te zitten...quote:Op woensdag 30 november 2005 23:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik pas op mezelf, maar soms kom je je verleden weer tegen. Ik had vanavond niet moeten gaan.
*pfieuw*quote:Op donderdag 1 december 2005 00:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Jaheur
En wil je dan zo graag vervelend gevonden worden?
Nee hoor, jij bent alleen een beetje doorzichtig en voorspelbaar bezig.quote:Op donderdag 1 december 2005 00:03 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Je voelt je aangesproken?.
Achja, dat zegt genoeg.
Heb het ff van me af geschreven (lang leve weblogquote:Op donderdag 1 december 2005 00:05 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Probeer (maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan, helemaal makkelijk om dat ff te posten op een forumpje) iig goed te slapen vannacht, en het te laten weg-ebben... Voordat er van alles door je hoofd gaat, waardoor je echt helemaal gigantisch in de knoop komt te zitten...Hoppaaaa uit je hoofd zetten gaat natuurlijk niet, maar naja.... houd hoop dát je je er bij kunt neerleggen!
Ga je mee naar de AutoRAI?quote:Op donderdag 1 december 2005 00:07 schreef Waxxer het volgende:
Nee hoor, jij bent alleen een beetje doorzichtig en voorspelbaar.
quote:Op donderdag 1 december 2005 00:06 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Zoek op ducktape en je vindt dit en dit..
Idd, weblog is een heeeelll goede uitlaatklep!quote:Op donderdag 1 december 2005 00:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb het ff van me af geschreven (lang leve weblog). Ik had gewoon niet verwacht dat zo'n miezerige kut-hetero me nog steeds zo veel pijn kon doen.... Blech
Stom macho volk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |