quote:Op woensdag 30 november 2005 23:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Gewoon lekker diep onder de wol.. ik ben al heet () van mezelf...
Niet alsof je dr waarde aan hechtquote:
Ech wel!quote:Op woensdag 30 november 2005 23:18 schreef Waxxer het volgende:
[..]kacheltje
En geen-PI he?
Happyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
![]()
!!!!!!!!!!!
Nah.. nee.. niet echtquote:Op woensdag 30 november 2005 23:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Niet alsof je dr waarde aan hecht
* GJ word gewoon gedist door Vlarpquote:
Ik d-durf het b-bijna niet, maar:quote:
Sleeeeepquote:
quote:Op woensdag 30 november 2005 23:34 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik d-durf het b-bijna niet, maar:
* linkerwang vastpak *
* rechterwang vast pak *
* handen omhoog doe *
Wat denk je ....quote:Op woensdag 30 november 2005 23:42 schreef wonderer het volgende:
Wasser Angel?
quote:Op woensdag 30 november 2005 23:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat denk je ....
Het was echt beter als ik hem niet teruggezien had. Heb de hele weg terug in de auto zitten janken.
Nee hoor.quote:Op woensdag 30 november 2005 23:43 schreef Waxxer het volgende:
Kortom: iedereen vindt mij raar en psychotisch
Soms is herinneringen ophalen iets wat je helemaal niet moet doen, aangezien sommige herinneringen blijkbaar toch nog een beetje pijnlijk zijn. Blijkbaar zijn alle partijen (de homo, de hetero en zijn vriendin) nog steeds niet alles vergeten en kan dit voor pijnlijke momenten zorgen.quote:Op woensdag 30 november 2005 23:45 schreef Great_Expectations het volgende:
Ach jeetje... Ang3ltje toch..
[afbeelding]
Ooowwww pas nou toch op jezelf!!quote:Op woensdag 30 november 2005 23:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat denk je ....
Het was echt beter als ik hem niet teruggezien had. Heb de hele weg terug in de auto zitten janken.
Nou.... de troost is, dat Fok voor mij een RRRAAGHHH-uitlaatklep is, zodat de omgang met mij irl wat ontspannender isquote:Op woensdag 30 november 2005 23:47 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nee hoor.. Maar ik ken je ook nauwelijks.
.
Ik ben ook niet zo'n voorstander van ex-en ontmoeten. Komt alleen maar ellende van.quote:Op woensdag 30 november 2005 23:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Soms is herinneringen ophalen iets wat je helemaal niet moet doen, aangezien sommige herinneringen blijkbaar toch nog een beetje pijnlijk zijn. Blijkbaar zijn alle partijen (de homo, de hetero en zijn vriendin) nog steeds niet alles vergeten en kan dit voor pijnlijke momenten zorgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |