quote:Op woensdag 30 november 2005 23:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Gewoon lekker diep onder de wol.. ik ben al heet () van mezelf...
Niet alsof je dr waarde aan hechtquote:
Ech wel!quote:Op woensdag 30 november 2005 23:18 schreef Waxxer het volgende:
[..]kacheltje
En geen-PI he?
Happyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
![]()
!!!!!!!!!!!
Nah.. nee.. niet echtquote:Op woensdag 30 november 2005 23:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Niet alsof je dr waarde aan hecht
* GJ word gewoon gedist door Vlarpquote:
Ik d-durf het b-bijna niet, maar:quote:
Sleeeeepquote:
quote:Op woensdag 30 november 2005 23:34 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik d-durf het b-bijna niet, maar:
* linkerwang vastpak *
* rechterwang vast pak *
* handen omhoog doe *
Wat denk je ....quote:Op woensdag 30 november 2005 23:42 schreef wonderer het volgende:
Wasser Angel?
quote:Op woensdag 30 november 2005 23:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat denk je ....
Het was echt beter als ik hem niet teruggezien had. Heb de hele weg terug in de auto zitten janken.
Nee hoor.quote:Op woensdag 30 november 2005 23:43 schreef Waxxer het volgende:
Kortom: iedereen vindt mij raar en psychotisch
Soms is herinneringen ophalen iets wat je helemaal niet moet doen, aangezien sommige herinneringen blijkbaar toch nog een beetje pijnlijk zijn. Blijkbaar zijn alle partijen (de homo, de hetero en zijn vriendin) nog steeds niet alles vergeten en kan dit voor pijnlijke momenten zorgen.quote:Op woensdag 30 november 2005 23:45 schreef Great_Expectations het volgende:
Ach jeetje... Ang3ltje toch..
[afbeelding]
Ooowwww pas nou toch op jezelf!!quote:Op woensdag 30 november 2005 23:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat denk je ....
Het was echt beter als ik hem niet teruggezien had. Heb de hele weg terug in de auto zitten janken.
Nou.... de troost is, dat Fok voor mij een RRRAAGHHH-uitlaatklep is, zodat de omgang met mij irl wat ontspannender isquote:Op woensdag 30 november 2005 23:47 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nee hoor.. Maar ik ken je ook nauwelijks.
.
Ik ben ook niet zo'n voorstander van ex-en ontmoeten. Komt alleen maar ellende van.quote:Op woensdag 30 november 2005 23:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Soms is herinneringen ophalen iets wat je helemaal niet moet doen, aangezien sommige herinneringen blijkbaar toch nog een beetje pijnlijk zijn. Blijkbaar zijn alle partijen (de homo, de hetero en zijn vriendin) nog steeds niet alles vergeten en kan dit voor pijnlijke momenten zorgen.
Maar daar hebben wij dan weer niks aanquote:Op woensdag 30 november 2005 23:49 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou.... de troost is, dat Fok voor mij een RRRAAGHHH-uitlaatklep is, zodat de omgang met mij irl wat ontspannender is
Zeker je aller aller eerste ex... die nog ene vriendin bleek te hebben, die je ENORM gekwetst heeft, waardoor je met messen tegen polsen aanhing, die nog steeds met dat stomme wijf samen is..... en die je dan na 5 jaar weer ziet.quote:Op woensdag 30 november 2005 23:51 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo'n voorstander van ex-en ontmoeten. Komt alleen maar ellende van.
Ik ben IRL juist heel woest, echt druk en wild enzo. Maar dat had je al gemerkt.quote:Op woensdag 30 november 2005 23:49 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou.... de troost is, dat Fok voor mij een RRRAAGHHH-uitlaatklep is, zodat de omgang met mij irl wat ontspannender is
Met mijn eerste ga ik nog steeds goed om. Kan leuk zijn, maar ook irritant, want we kennen elkaar iets te goed, alleen al qua nonverbale communicatie (blikken bijv.). Maar verder... ja, naja, wat jij zegt...quote:Op woensdag 30 november 2005 23:51 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo'n voorstander van ex-en ontmoeten. Komt alleen maar ellende van.
Ik vind je aandoenlijk gekquote:Op woensdag 30 november 2005 23:43 schreef Waxxer het volgende:
1) Ik heb het vanavond bij Vlarp verknald
2) Ik heb het in het BB-topic verknald.
Kortom: iedereen vindt mij raar en psychotisch
Ja is wel heel grappig, wij zijn hier twee uitersten, maar IRL is dat nét andersom!! Opeens een wervelstorm uit E. op het Rotterdamse terras!quote:Op woensdag 30 november 2005 23:54 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik ben IRL juist heel woest, echt druk en wild enzo. Maar dat had je al gemerkt.
Ik pas op mezelf, maar soms kom je je verleden weer tegen. Ik had vanavond niet moeten gaan.quote:Op woensdag 30 november 2005 23:47 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ooowwww pas nou toch op jezelf!!![]()
![]()
Zou je haast hier in huis nemen hoor!!
![]()
Mja maar niemand vindt mij eens een echte... een echte LUL. Of een Botte Klootzak ofzo.quote:Op woensdag 30 november 2005 23:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik vind je aandoenlijk gek
Jaheurquote:Op donderdag 1 december 2005 00:01 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mja maar niemand vindt mij eens een echte... een echte LUL. Of een Botte Klootzak ofzo.En dat voel je hoor...!!
M-mag ikterug doen?
Probeer (maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan, helemaal makkelijk om dat ff te posten op een forumpje) iig goed te slapen vannacht, en het te laten weg-ebben... Voordat er van alles door je hoofd gaat, waardoor je echt helemaal gigantisch in de knoop komt te zitten...quote:Op woensdag 30 november 2005 23:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik pas op mezelf, maar soms kom je je verleden weer tegen. Ik had vanavond niet moeten gaan.
*pfieuw*quote:Op donderdag 1 december 2005 00:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Jaheur
En wil je dan zo graag vervelend gevonden worden?
Nee hoor, jij bent alleen een beetje doorzichtig en voorspelbaar bezig.quote:Op donderdag 1 december 2005 00:03 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Je voelt je aangesproken?.
Achja, dat zegt genoeg.
Heb het ff van me af geschreven (lang leve weblogquote:Op donderdag 1 december 2005 00:05 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Probeer (maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan, helemaal makkelijk om dat ff te posten op een forumpje) iig goed te slapen vannacht, en het te laten weg-ebben... Voordat er van alles door je hoofd gaat, waardoor je echt helemaal gigantisch in de knoop komt te zitten...Hoppaaaa uit je hoofd zetten gaat natuurlijk niet, maar naja.... houd hoop dát je je er bij kunt neerleggen!
Ga je mee naar de AutoRAI?quote:Op donderdag 1 december 2005 00:07 schreef Waxxer het volgende:
Nee hoor, jij bent alleen een beetje doorzichtig en voorspelbaar.
quote:Op donderdag 1 december 2005 00:06 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Zoek op ducktape en je vindt dit en dit..
Idd, weblog is een heeeelll goede uitlaatklep!quote:Op donderdag 1 december 2005 00:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb het ff van me af geschreven (lang leve weblog). Ik had gewoon niet verwacht dat zo'n miezerige kut-hetero me nog steeds zo veel pijn kon doen.... Blech
Stom macho volk
Twee keer met je ogen knipperen, en je bent 25.quote:Op donderdag 1 december 2005 00:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
over 2 maanden ben ik 18.. weet niet of ik daar blij mee moet zijn of niet
Dan mag je stemmen! En rijbewijs halen, je mag dure dingen kopen zonder ouderlijke toestemming..quote:Op donderdag 1 december 2005 00:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Tuurlijk welquote:Op donderdag 1 december 2005 00:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
of 27.....quote:Op donderdag 1 december 2005 00:11 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Twee keer met je ogen knipperen, en je bent 25..
Nuvole is ook een viespeuk.quote:Op donderdag 1 december 2005 00:09 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Moet je eens op google-image zoeken op megane, dat deed ik gisteren met Nuvolehij zag dat opeens
quote:Op donderdag 1 december 2005 00:11 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
..de hypocrisie?
Ja, inderdaad..
Ow ow ow.. werd eens tijd zeg..quote:Op donderdag 1 december 2005 00:01 schreef petre86 het volgende:
[..]
jah
ik ga ook tijd scheppen daarvoor
Maar waarom ben je minder meegaand geworden? Omdat je dan eerlijker bent of gewoon wil provoceren en vervelend wil worden gevonden?quote:Op donderdag 1 december 2005 00:07 schreef Waxxer het volgende:
[..]
*pfieuw*
Nou ja, ik ben altijd maar lief lief lief lief!. Nou ja, de laatste tijd ben ik veeelll minder meegaand geworden, dus heb er iig een paar quasi-waxxer-haters bij!
![]()
Nou, Renault is de aanstichter!!!quote:Op donderdag 1 december 2005 00:12 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nuvole is ook een viespeuk..
M'n bullshit-detector begint weer eens te loeien.quote:Op donderdag 1 december 2005 00:12 schreef Waxxer het volgende:
Ik wist dat je triest kon zijn, maar dit.... voor een vent van over de dertig....
Zeer groot voordeelquote:Op donderdag 1 december 2005 00:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tuurlijk weldna kan ik je legaal neuken
Nee, naja, van alles eigenlijk... Zeg ik wel 's op msnquote:Op donderdag 1 december 2005 00:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Maar waarom ben je minder meegaand geworden? Omdat je dan eerlijker bent of gewoon wil provoceren en vervelend wil worden gevonden?
Dan ben je wel van je broertje af.quote:Op donderdag 1 december 2005 00:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zeer groot voordeel![]()
Ik moet ook alles gaan regelen qua verzekering, belasting, inkomen.
Mn moeder kan me legaal de straat opschoppen.
pff..wat een gedoe..
Da's vervelend ja.quote:Op donderdag 1 december 2005 00:16 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee, naja, van alles eigenlijk... Zeg ik wel 's op msnEr zijn nu twee mensen namelijk enórm aan het volgen wat ik hier over persoonlijke zaken/gevoelens zeg en daar oordelen ze dan over zonder hoor-wederhoor.
.
Ghehehequote:Op donderdag 1 december 2005 00:14 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
M'n bullshit-detector begint weer eens te loeien..
En waar suggereer je dat ik heen ga?quote:Op donderdag 1 december 2005 00:16 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dan ben je wel van je broertje af..
Het CWI.quote:Op donderdag 1 december 2005 00:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
En waar suggereer je dat ik heen ga?
Zonder diploma, baantje , inkomen?
Jaaaa film!quote:Op donderdag 1 december 2005 00:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Da's vervelend ja.
Ik had een moeder die mn weblog meelas..dan pleur je ook niet alles er meer op
Trouwens mn poezen zijn weer aan t stoeien..als mn digitale camera t weer doet ga ik t voor je filmen
Hij kan altijd nog gaan tippelenquote:Op donderdag 1 december 2005 00:19 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Het CWI..
Nah, komt allemaal wel op z'n pootjes terecht.
Heb hier ook nog wel een kamer. Kun je koken en koffie zetten?.
CWI denkt alleen maar in banen waar ik me na een maand al niet meer prettig voel.quote:Op donderdag 1 december 2005 00:19 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Het CWI..
Nah, komt allemaal wel op z'n pootjes terecht.
Heb hier ook nog wel een kamer. Kun je koken en koffie zetten?.
Ik dacht het niet.!quote:
Huh? Moet werk prettig voelen?quote:Op donderdag 1 december 2005 00:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
CWI denkt alleen maar in banen waar ik me na een maand al niet meer prettig voel.
De C1000 in Oost? think again
Nee maar als 17 jarige homo tussen een stel macho-allochtonen in Oost voel ik me niet prettig.quote:Op donderdag 1 december 2005 00:24 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Huh? Moet werk prettig voelen?.
.
Bij de Friki dan?quote:Op donderdag 1 december 2005 00:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
CWI denkt alleen maar in banen waar ik me na een maand al niet meer prettig voel.
De C1000 in Oost? think again
owquote:Op donderdag 1 december 2005 00:26 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik ga met je mee.
In figuurlijke zin dan he?
Doe mij de AH maar ofzoquote:
ja heeeyquote:Op donderdag 1 december 2005 00:12 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ow ow ow.. werd eens tijd zeg..![]()
![]()
1 februari.. ur all minequote:Op donderdag 1 december 2005 00:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tuurlijk weldna kan ik je legaal neuken
Ik ga dromen van 26 hetero's die me van alle kanten belagenquote:Op donderdag 1 december 2005 00:27 schreef Waxxer het volgende:
Slaap lekker Ang3l!Zo min mogelijk zorgen maken!!
En nu vooral goed slapen!
You wishquote:
quote:
Hee hij is betaald nu hoor!!!quote:Op donderdag 1 december 2005 00:26 schreef petre86 het volgende:
[..]
ja heeey
werk, school, vorig weekend niks kunnen doen.. nou zeg
en ik zet morgen de wekker extra vroeg!
Ik KAN natuurlijk mover jou en des gaan dromenquote:
Neeeeeee 26 HOMO'S die je van alle kanten belagenquote:Op donderdag 1 december 2005 00:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga dromen van 26 hetero's die me van alle kanten belagen(destructieve droom)
wie is betaaldquote:Op donderdag 1 december 2005 00:28 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hee hij is betaald nu hoor!!!![]()
![]()
Peet: hij is betaald!!!
![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 00:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik KAN natuurlijk mover jou en des gaan dromen
Rekening, telefoon!quote:
NEE!quote:Op donderdag 1 december 2005 00:30 schreef petre86 het volgende:
[..]mag ik meedromen? iig tot vrijdag
Forum Opties | |