Sorry heur.. ik heb een broertje die me bekogeld met van alles en mn eigendommen vernield..vind je t erg als ik even ergens anders zit met mn hoofdquote:Op woensdag 30 november 2005 20:59 schreef AnGabhar het volgende:
1465!
gedeelte smart is halve smart ofzoquote:
Als ik in dit topic zit, is het net of ik weer met Dave aan het praten ben.quote:Op woensdag 30 november 2005 21:06 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Jaja. Een verkapte tvp, bedoel je..
Geil.quote:Op woensdag 30 november 2005 21:07 schreef NJ het volgende:
Als ik in dit topic zit, is het net of ik weer met Dave aan het praten ben..
Bij mij is t gelukkig weer aan de betere hand.. ergste is nog gaan slapenquote:Op woensdag 30 november 2005 21:01 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
gedeelte smart is halve smart ofzo![]()
nouja mijn nek is echt superdik.. speknek ofzohopelijk geen keelontsteking, het doet wel hellepijn..
Alleen homo's gebruiken geen PI's.quote:Op woensdag 30 november 2005 21:18 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nouja, het is iig een verademing om eindelijk weer eens PI's te zien hier.kutnewbies
.
Een homo met PI's?quote:Op woensdag 30 november 2005 21:21 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
And what does that make me..?.
Wat een stom geneuzelquote:Op woensdag 30 november 2005 21:22 schreef Great_Expectations het volgende:
Smiley's en interpunctie.
[Richtlijn]. Interpunctiepunten. Versie 1.01.
Handige linkjes! *Bookmark*.quote:Op woensdag 30 november 2005 21:22 schreef Great_Expectations het volgende:
Smiley's en interpunctie.
[Richtlijn]. Interpunctiepunten. Versie 1.01.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |