F*ck Kasta, je begint op me te lijken.. slechte zaak..quote:Op maandag 12 december 2005 17:43 schreef kastanova het volgende:
Als ze mij niet aanspreken, zie ik ook geen reden om hen aan te spreken....
En als ze me gedurende een week niet aanspreken, schop ik ze er uit.
Ik chat de laaste tijd ook alleen maar met studentjes Paboquote:Op maandag 12 december 2005 12:52 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
ja die zijn er inderdaad ook erg veel ja
Verzoring en leraresjes
Volgens mij ben jij de grootste breezer slet op deze aardkloot. Een mannelijke slet wel te verstaan en je weet, mannen kunnen zich dat permiteren aangezien ze dan als stoer worden beschouwd.quote:Op maandag 12 december 2005 18:20 schreef kastanova het volgende:
Mijn persoonlijke anti-bReEzAh offensief.
[afbeelding]
44 credits? Heb jij wel een sociaal leven? Of is PAIQ hetgeen jou dagelijks bezighoud.quote:Op maandag 12 december 2005 18:20 schreef kastanova het volgende:
Mijn persoonlijke anti-bReEzAh offensief.
[afbeelding]
Ik drink uitsluitend bier of ouzo, loop er het liefst zo onverzorgd mogelijk bij, mode is een begrip dat geheel aan me voorbij gegaan is, dus ik draag alleen wat ik zelf mooi vind en iedereen in m'n omgeving met een opleiding lager dan HBO wordt weggehoond en uiteindelijk ook weggejaagd...quote:Op maandag 12 december 2005 18:24 schreef Chewbacca het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij de grootste breezer slet op deze aardkloot. Een mannelijke slet wel te verstaan en je weet, mannen kunnen zich dat permiteren aangezien ze dan als stoer worden beschouwd.
![]()
Hangt er van af of ik al contact heb. Zolang ik een paar lopende matches heb vind ik dat niet zo boeiend. Valt daar wat van weg, dan ga ik wel bij wat nieuwe, maagdelijke matches aan de bel trekken.quote:Op maandag 12 december 2005 17:38 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Wat doen jullie trouwens met PaiQ matches?
Wachten met aanspreken tot ze een keertje toevallig tegelijk met jou online zijn, of gewoon zomaar wat sturen?
Ik gebruik ze nooit, de vrouwtjes komen wel naar mij toe, dus ik houd er idd behoorlijk wat overquote:Op maandag 12 december 2005 18:26 schreef Chewbacca het volgende:
[..]
44 credits? Heb jij wel een sociaal leven? Of is PAIQ hetgeen jou dagelijks bezighoud.
Hoe jaag je ze dan weg? Door ze te schofferen? Tijdens een date te vertellen dat ze maar lelijk, vies en smerig is? Of doe je dat pas nadat je beide sterretjes hebt gepenetreerd? Dus je gaat er eerst overheen en dan dumpen of hangt dat van het materiaal af?quote:Op maandag 12 december 2005 18:31 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik drink uitsluitend bier of ouzo, loop er het liefst zo onverzorgd mogelijk bij, mode is een begrip dat geheel aan me voorbij gegaan is, dus ik draag alleen wat ik zelf mooi vind en iedereen in m'n omgeving met een opleiding lager dan HBO wordt weggehoond en uiteindelijk ook weggejaagd...
De enige overeenkomst is dat ik ook regelmatig neuk, echter uitsluitend met wijven die aan mijn, toch behoorlijk kritische, eisenlijstje voldoen...
Haha ja klopt, ik ben gewoon een slechte minaar in bed. Ik kan een vrouw maar moeilijk bevredigen en door op jouw posts te reageren en kritisch te zijn, ben ik in feite gewoon jaloers. Ik doe regelmatig aan projectie, zielig hequote:Op maandag 12 december 2005 18:35 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik gebruik ze nooit, de vrouwtjes komen wel naar mij toe, dus ik houd er idd behoorlijk wat over.
En dude, heel sneu dat je vorige vriendin je als een broer zag en met een ander ging neuken (posthistory is a bitch. ) maar ga je frustraties nu niet op mannen afreageren die hun vrouwen wél tevreden houden, daarmee houd je alleen jezelf voor de gek...
.
Laten mijn principes nu 1 van mijn belangrijkste selling points zijnquote:Op maandag 12 december 2005 18:39 schreef Chewbacca het volgende:
Hoe jaag je ze dan weg? Door ze te schofferen? Tijdens een date te vertellen dat ze maar lelijk, vies en smerig is? Of doe je dat pas nadat je beide sterretjes hebt gepenetreerd? Dus je gaat er eerst overheen en dan dumpen of hangt dat van het materiaal af?
Hypothetisch, een meid is lekker, je weet wel, dikke prammen en een leuk gezichtje. Ze is dom, maar jij kan je enorme jongen in haar hangen? Neem je haar dan mee naar huis, om haar vervolgens flink te laten zweten? Of zeg je; '' Je hebt geen HBO niveau'' Vervolgens keer je zonder iets gedaan te hebben huiswaarts. Krijg je dan niet een ''leeg'' gevoel?
Je komt over als iemand die geen principes heeft, maar uit deze post laat je wel degelijk merken hierover te beschikken. Wat is dit? Het draait toch maar om 1 ding? Die verdomde prammen, en dat mooie vijgje?
Oude snoepert![]()
Fatsoenlijke wijven neuken tenminste iemand die je niet kent, zodat je je beste vriend overhoudt?quote:Op maandag 12 december 2005 18:45 schreef kastanova het volgende:
en neukt je simpele neuksletje je beste vriend...
Dan kun je beter zoals ik zijn, het kaf van het koren scheiden en uitsluitend fatsoenlijke wijven neuken.
Stap 1 is inderdaad toegeven dat je een probleem hebt.quote:Op maandag 12 december 2005 18:40 schreef Chewbacca het volgende:
Haha ja klopt, ik ben gewoon een slechte minaar in bed. Ik kan een vrouw maar moeilijk bevredigen en door op jouw posts te reageren en kritisch te zijn, ben ik in feite gewoon jaloers. Ik doe regelmatig aan projectie, zielig he![]()
Fatsoenlijke wijven beseffen dat ze toch nooit meer iets beters zullen vinden en blijven mij neukenquote:Op maandag 12 december 2005 18:46 schreef Litpho het volgende:
Fatsoenlijke wijven neuken tenminste iemand die je niet kent, zodat je je beste vriend overhoudt?.
JAJA selling points inderdaad, je pretendeert ze te hebben maar je gebruikt ze alleen maar om je als de ideale schoonzoon te presenteren. En ondertussen het kaf van het koren te scheiden. Je zegt het zelf al? Je moet ze eerst uit proberen en als ze niet goed pijpen of te preuts zijn kunnen ze op tieven.quote:Op maandag 12 december 2005 18:45 schreef kastanova het volgende:
[..]
Laten mijn principes nu 1 van mijn belangrijkste selling points zijn.
Tja, je kunt natuurlijk wel gewoon alles gaan neuken wat los en vast zit, maar veel schiet je er niet mee op en uiteindelijk blijf je achter met je kat, een verder leeg huis en neukt je simpele neuksletje je beste vriend...
Dan kun je beter zoals ik zijn, het kaf van het koren scheiden en uitsluitend fatsoenlijke wijven neuken.
Ik ben een motivator en een stimulatorquote:Op maandag 12 december 2005 18:47 schreef kastanova het volgende:
[..]
Stap 1 is inderdaad toegeven dat je een probleem hebt.
Stap 2 is er aan werken; daar mag je nu aan beginnen...
Maar aangezien je in elk datingtopic te vinden bent, ben je daar al een behoorlijke tijd (kennelijk zonder succes) mee bezig...
Niet opgeven!
Er is vast wel ergens, in een klein, afgelegen dorpje zonder elektriciteit en stromend water, een vrouw voor je te vinden die tegen betaling van 2 kippen de jouwe wil worden.
Ik heb nooit beweerd de ideale schoonzoon te zijn; integendeel, ik ben 1 van de beroerdste mannen waar een dochter mee thuis kan komen...quote:Op maandag 12 december 2005 18:50 schreef Chewbacca het volgende:
JAJA selling points inderdaad, je pretendeert ze te hebben maar je gebruikt ze alleen maar om je als de ideale schoonzoon te presenteren. En ondertussen het kaf van het koren te scheiden. Je zegt het zelf al? Je moet ze eerst uit proberen en als ze niet goed pijpen of te preuts zijn kunnen ze op tieven.
Leuke kerel ben je![]()
Wil je zo aan je vrouw komen, slijmbal.quote:Op maandag 12 december 2005 18:54 schreef thabit het volgende:
Ik heb nog 3 invites voor vrouwen. Iemand interesse?
Dus jij gaat er al direct vanuit dat je haar benen mag spreiden? Heb je zoveel zelfvertrouwen of ben jij iemand die zich sterk voelt achter de computer? Oh shit nu doe ik weer aan projectiequote:Op maandag 12 december 2005 18:56 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik heb nooit beweerd de ideale schoonzoon te zijn; integendeel, ik ben 1 van de beroerdste mannen waar een dochter mee thuis kan komen...
Niet omdat ik zo'n beroerd persoontje ben, maar simpelweg omdat ze me na het eerste bezoek nooit weer zullen zien...
En ja, tuurlijk bekijk ik eerst de bedprestaties, dit in verband met het simpele feit dat een goede relatie voor minimaal 50% op goede seks gebaseerd is.
Dus, wil je nu net zo'n toffe vent worden als kasta en uitsluitend met goed neukende/pijpende, hoog opgeleide vrouwen eindigen, weet je wat je te doen staat...
Nee, daar ga ik niet vanuit; het is zelfs zo dat ik met vrouwen die me direct neuken sowieso al geen relatie aan zou gaan... Dit omdat ik simpelweg geen relatie begin met dergelijke 'makkelijke' vrouwen...quote:Op maandag 12 december 2005 19:03 schreef Chewbacca het volgende:
Dus jij gaat er al direct vanuit dat je haar benen mag spreiden? Heb je zoveel zelfvertrouwen of ben jij iemand die zich sterk voelt achter de computer? Oh shit nu doe ik weer aan projectie![]()
Ik heb morgen een date met een mokkel dat alleen een vriend wil die geen haar op zijn schrotum heeft. Anders vindt ze het pijpen wat te lastig worden, kijk daar doe je het voor. En verder is ze gek op de auto en openbare gelegenheden. Kijk, daar kan ik nu echt voor uit bed ''komen''. Ze heeft ook nog een HBO opleiding. Haantjes gedrag Kast, alleen ben ik de beste.
Herkenbaar, ik zoek ook altijd de moeilijke gevallen op. Op dit moment ook iemand ontmoet die ook zo apart is maar zo orgineel en overal schijt aan heeft dat je gewoon wordt meegesleurd. Als iets te simpel is, dan is het gewoon niet leuk. Er moet wel uitdaging in zitten en een simpel burgerlijk leventje is not my cup of tea.quote:Op maandag 12 december 2005 19:07 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nee, daar ga ik niet vanuit; het is zelfs zo dat ik met vrouwen die me direct neuken sowieso al geen relatie aan zou gaan... Dit omdat ik simpelweg geen relatie begin met dergelijke 'makkelijke' vrouwen...
Maar ja, shit happens, en toch hoop ik telkens weer een vrouw te ontmoeten die niet direct op m'n pik springt.
Maar inderdaad, je kunt ook gaan afspreken met vrouwen die sowieso wel direct met hun internetdates neuken... Dat kún je doen...
Zijn er vrouwen die daar wél door geshockeerd raken dan?quote:Op maandag 12 december 2005 19:12 schreef Chewbacca het volgende:
Je moet gewoon tegen je vriendin kunnen zeggen'. Godverdomme wat zie je er lekker uit, zullen we neuken''. Als ze dan niet geschokeerd is, zit het goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |