heh leuk voor sinterklaasquote:Op woensdag 30 november 2005 19:48 schreef blessed19 het volgende:
dan is dat kind fout! ook aangeven bij de politie! krijgt die blaag ook nog een boete erbij!
Je moeder is een ...vent......?quote:Op woensdag 30 november 2005 19:48 schreef shine87 het volgende:
Hoe meot hij een kind zonder licht zien O_O
Erm dat zal ik ove reen half uur doen zodra ik eht van me ma gehoord hebquote:Op woensdag 30 november 2005 19:49 schreef blessed19 het volgende:
als je nou eens verteld hoe je ma die blaag heeft aangereden, is ook wel verhelpend
Gelukkig een verklaarbare rede, dan dat je moeder een vent is.quote:Op woensdag 30 november 2005 19:51 schreef shine87 het volgende:
[..]
Sorry voor mijn nederlands -__- ikke Chinees zijn![]()
Onzin, als dat kind geen voorrang kreeg is moeders wel degelijk schuldig, of dat kind nu wel of geen licht aan had.quote:Op woensdag 30 november 2005 19:49 schreef linqx het volgende:
ze reden beide op de fiets voor de mensen die niet kunnen lezen.
als je moeder op de juiste rijbaan fietste en de persoon in kwestie geen licht voerde is je moeder gewoon vrij.
Je kan dan eventueel wel schade op de andere fietser verhale
Maar dat kind viel me ma aanquote:Op woensdag 30 november 2005 19:59 schreef Market_Garden het volgende:
In sommige gevallen krijgt de aanklager sowieso gelijk...
Vriend van me duwde een keer een kind... Mocht meteen een nacht de cel in en 100 euro boete, voor mishandeling..
Je ma moet t gewoon netjes oplossen, niks aan de hand.. Iig niks betalen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |